Beantwoord

Overstap KPN naar T-Mobile niet zoals verwacht



Toon eerste reactie

52 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen @vandijk73, dat heb je zeer goed aangepakt, goede voorbereidingen zijn het halve werk! 😉

Je mag jouw vraag ten aanzien van de TV Box zeker hier stellen, dat scheelt weer de hussle van het aanmaken van een nieuw topic. Wat is je vraag?

Hallo, nou ik krijg regelmatig dat een zender moet ontgrendelen met pincode. Is dat uit te zetten ? Zeer irritant 😂

onder instellingen een kinderslot optie gevonden, daar keuze uit 15 min en wat andere opties, maar gaan uit optie.

bij zenderlijst lijkt dat alle zenders gewoon open staan. Als ik voor een zender dat aanpas gaan ze juist helemaal op slot, dus dat was het ook niet en verder kan ik geen instelling vinden wat daar invloed op zou hebben.

wil niet elke keer een pincode moeten invoeren,  ook zeer lastig als ik over een paar weken oppas heb voor de kinderen en die willen tv kijken terwijl ik weg ben 😂

Reputatie 3

Sms met afspraak herinneringen is binnen met link naar info wie het is die langs gaat komen. :-) op zich leuk gedaan. 
Morgen tussen 14 en 16 uur .. dus zal daana hier weer melden of het werkt dan :-)

Reageer