De nieuwe prijzen voor ODF zijn namelijk erg aantrekkelijk, en in Leeuwarden is het mogelijk om dit af te nemen.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelBeste antwoord door Brian
Bekijk origineelHallo,
Het is een oud topic dus ik weet niet of het opgepikt word, maar we zijn nu anderhalf jaar verder, en T-Mobile heeft wederom een mooie aanbieding waar ik graag gebruik van wil maken.
Alleen ik zit nog steeds op het WBA netwerk en de aanbieding geld alleen voor ODF.
Is het nu al mogelijk, of is het in de nabije toekomst mogelijk om zonder noemenswaardige downtime over te stappen van WBA naar ODF?!?!
Hallo
Goede vraag, gezien de nieuwe prijsstelling is het nu eigenlijk wel nodig geworden om over te kunnen stappen. ik zal eens na vragen bij een moderator of dit al mogelijk is.
Hallo
Moeilijke vraag zeker?
Al iets bekend?
Hoi
Wat gaaf dat je gebruik wilt maken van de Uit & Thuis combinatie! Graag check ik voor je wat mogelijk is op jouw adres. Mag ik in een privébericht je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan. Hoe je een privébericht stuurt, kun je in dit topic lezen: https://community.t-mobile.nl/alles-over-de-community-457/hoe-stuur-ik-een-privebericht-242953.
Betekent dit nou dat dit mogelijk is voor iedereen om over te stappen van WBA naar ODF?
Ik geloof hier helemaal niks van, nu ineens zou het wel kunnen???
Als het wel zo is worden er een heleboel mensen blij.
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig of er nu omgezet kan worden van WBA naar ODF.
Ivm de nieuwe uit en thuis aanbieding heb ik 2 mobiele abonnementen overgedaan naar T-mobile en daarvoor ga ik dan €25 betalen en €25 voor de op mijn adres hoogst mogelijke internetsnelheid.
Volgens de PC check van t-mobile is er op mijn adres 1000/1000 mbit mogelijk. Echter bleek ik na verlengen omgezet te zijn naar 100/100 mbit (ik had 500/500) want dat is bij WBA momenteel de hoogste snelheid.
Naar nu blijkt krijg ik dus niet de hoogst mogelijke snelheid die op mijn adres mogelijk is, want er is in mijn woonplaats een ODF aansluiting mogelijk, en doet T-mobile dus niet wat het beloofd.
Ik denk dat ik de overstap van die 2 mobiele abonnement maar ga cancellen en met internet een tijdje naar Ziggo of KPN ga.
Jullie hebben in het verleden duidelijk van zaken gegeven, is er inmiddels wat verandert?
Gisteren 45 minuten aan de lijn geweest. 5 keer doorgestuurd.
Bottomline. Als ik van WBA naar ODF over wil dan ben ik een paar weken internet kwijt en er wordt een heel nieuw contract opgesteld. Het huidige (net verlengde) contract moet ik dan afkopen.
Zeer klantonvriendelijk allemaal. Ik zit nu een jaar vast aan T-mobile, en daarna zie ik wel of er verbetering is mbt dat wba->odf verhaal en anders is er vast wel een andere provider waar ik dan terecht kan.
Hoi
Een heel begrijpelijke vraag, eentje die ik heel graag tot de mogelijkheden zie! Het is echter niet mogelijk om zonder noemenswaardige downtime van WBA naar ODF over te stappen. Mocht je voor een langere tijd op vakantie gaan of als je tussendoor van provider wisselt, dan is het wellicht het overwegen waard.
Weet dat we dit graag willen, maar dat hier allerlei kostenslurpende stappen tussen zitten. We moeten daar een afweging in maken: wat kost het en wat levert het op. Op dit moment is de status dat we de wissel naar ODF niet zonder horten en stoten kunnen aanbieden. Excuus.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.