Beantwoord

Retourzending boete

  • 12 October 2020
  • 30 reacties
  • 752 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jeltelos, excuses voor de tegenstrijdige e-mails die wij gestuurd hebben. Op 19 maart, gisterochtend om 09:02, is het modem netjes bij ons retour gemeld. Omdat de waarschuwende e-mail eerder uitgestuurd is, hebben de retourmelding en e-mail elkaar gekruist. Hierdoor ontving jij een onterechte e-mail met aankondiging van de boete. De boete zal niet in rekening gebracht worden en de waarschuwing kun je volledig negeren. Bedank voor het terugsturen en een geweldig weekend toegewenst!

@Boris

 

@Red1982 Topper! Ik zie in het systeem dat wij het pakket hebben ontvangen op 10 mei in ons distributiecenter. Het kan enkele dagen tot een week duren tot de retour volledig verwerkt is. Zou je het komende dagen in de gaten willen houden of je de bevestiging ontvangt? Voor nu in ieder geval een mooie zondag gewenst! 

Hallo,

 

Ik krijg nu een factuur waarbij de kosten wel in rekening zijn gebracht??? Kan dit aub gecorrigeerd worden

Moderator edit - foto verwijderd: geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Red1982, dit had niet mogen gebeuren sorry voor deze fout! IK maak meteen een vergoeding aan zodat het rechtgetrokken wordt op een volgende factuur. Hoe irritant het ook is, ik wil je adviseren om het gehele bedrag te laten incasseren, anders kan de compensatie niet verrekend worden. 

Je ontvangt zo dadelijk een e-mail met daarin de bevestiging van de vergoeding zodat je dit ook schriftelijk hebt. 

Reputatie 7
Badge +16

Ja dat ben ik met je eens hoor, het is niet heel chique dat het alsnog misgaat. Daar kan mijn collega Demi overigens niets aan doen, maar komt doordat het retourpakket niet geregistreerd is als afgeleverd - een onhandig foutje bij de distributie. We waken ervoor en zullen het niet nog eens laten gebeuren!

Reageer