Beantwoord

Retourzending boete

  • 12 October 2020
  • 30 reacties
  • 745 Bekeken

Onlangs is onze Draytek modem vervangen door een Zyxel modem. Nu is mij gevraagd om de Draytek modem terug te sturen. Dit heb ik begin volgende week gedaan, maar T-mobile heeft deze nog niet ontvangen. Ik heb wel een track en trace nummer, en het pakket zou al geleverd moeten zijn.

Nu kreeg ik een e-mail van T-mobile dat er € 125 in rekening gebracht wordt bij mijn eerst volgende abonnementsbetaling. Om niet té veel in detail te treden zal ik niet ingaan op waarom het onterecht is dat ik dit bedrag alsnog moet betalen.

1 tip: Vermeld in de chat niet dat er een retourtermijn van 60 dagen is, want die geld dus niet blijkbaar.

Hoe gaan we dit oplossen T-mobile?

icon

Beste antwoord door TAVL 12 October 2020, 19:48

Bekijk origineel

30 reacties

Hallo, 3 weken geleden heb ik mijn apparatuur teruggestuurd. Volgens PostNL is dit op zaterdag 2 juli door jullie ontvangen. Ik heb nog steeds geen mail met bevestiging gehad. Kunnen jullie een update geven? Dit is het verzendbewijs:

Groet,

Simone

Reputatie 7

Hoi @Vanvugt2022,

Ik check het graag voor je! Normaal doe ik dat aan de hand van het e-mailadres wat gekoppeld is aan jouw Community account, maar daar lukt het mij niet mee om de juiste gegevens op te halen. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Je kan dat doen door op mijn naam te drukken. Op die manier heb ik direct toegang! 

@Boris  Dankjewel, ik heb je een privé bericht gestuurd

Hallo, na meerdere pogingen krijg ik geen contact. Klantenservice telefonisch gesproken en aangeraden om een mail te sturen naar de klantenservice. Ook daar krijg ik geen reactie op. Daarom via deze weg nog maar een keer…

 

Heel graag hoor ik de stand van zaken!

Groet, Simone 

 

 

Aanvulling: Op 30 juni heb ik mijn apparaten voor retourzending aan jullie verstuurd. Volgens POSTNL is het pakket op 2 juli door jullie in ontvangst genomen, zie bijlage voor het verzend- en ontvangstbewijs. 

Reageer