Beantwoord

rood lampje brand wereldbol op zyxel t50 bij installatie

  • 10 January 2020
  • 31 reacties
  • 43769 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Mlahla

Heb je de meegeleverde DSL kabel aangesloten op de DSL poort van de modem naar je ISRA? Wat voor een ISRA heb je? Als het een wandcontactdoos is kan je controleren of enkel rood en blauw aangesloten is, soms kan het voorkomen dat het signaal op oranje en wit binnen komt ipv rood en blauw.

Is er verder geen verleng stuk tussen de hoofd aansluiting en isra dus is je ISRA aangesloten op de hoofd aansluiting?

Ik heb nog geen internet gehad, installatiedatum al bekend,  internet bol geeft rood van kleur aan,  alles geprobeerd maar tevergeefs...

Hallo @Mlahla 

Werkte het inter net eerst wel gewoon en sinds wanneer heb je heen internet meer?

Er was een storing vanochtend en nog een aantal mensen hebben er nog hinder van.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/info-problemen-met-vast-internet-t-mobile-thuis-323165

 

Ik heb mijn installatiepakket ontvangen en mijn datum was 7 april, wifi lampje brand nog steeds rood van kleur, 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mlahla 

Werkte het inter net eerst wel gewoon en sinds wanneer heb je heen internet meer?

Er was een storing vanochtend en nog een aantal mensen hebben er nog hinder van.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/info-problemen-met-vast-internet-t-mobile-thuis-323165

Ik heb het zelfde probleem heb ook van alles geprobeerd en gereset maar helaas lampje brand rood van kleur..

 

Kan iemand mij hiermee helpen aub?

Reputatie 7

Hey @A.Sch,

Goed dat je zelf al een aantal zaken hebt getest! In de tussentijd zie ik dat je contact hebt opgenomen met mijn collega en dat er inmiddels een afspraak met de monteur gepland staat. Onze monteur gaat er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Sorry voor het ongemak, maar hulp is aanstaande! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? 

 

Voor iedereen die ook deze problemen ervaart, zijn er deze hulpmiddelen:

  • Installatievideo voor Standaard Internet (DSL). Hiermee controleer je of de zelfinstallatie goed is uitgevoerd en alle kabels op de juiste plaats zitten. 
  • Stappenplan bij rode wereldbol. Met enkele simpele stappen weet je of er een algemeen probleem is of dat je het internet zelf kunt herstellen. 
  • Neem contact op. Helpen bovenstaande stappen niet? Neem dan met ons contact op en we helpen je weer aan een werkende verbinding! 

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

 

Reageer