Beantwoord

T-Mobile op het CIF/COGAS netwerk

  • 7 March 2022
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Goedemorgen,

Is het mogelijk om een update te krijgen van T-Mobile tav het aanbieden van glasvezel op het CIF/COGAS netwerk? Het laatste topic die ik hierover heb kunnen vinden is 3 jaar oud.

In mijn geval gaat het om Borculo.

Snelle en betrouwbare dataverbindingen worden steeds belangrijker in deze tijd, zeker gezien de mate van thuiswerken. Het zou voor mij erg wenselijk zijn om over te stappen naar T-Mobile Thuis, echter moet dat wel met een glasvezel verbinding zijn, upload is vanwege het thuiswerken erg belangrijk geworden.

Het CIF/COGAS netwerk in Borculo ligt er sinds eind 2014, momenteel is het (zeker kwa prijs) alleen relevant om caiway/delta te nemen. Zeker gezien de prijzen die er gehanteerd worden lijkt het mij dat hier geconcureerd kan worden.

Ik ben laatst gebeld over de tevredenheid van T-Mobile, hier heb ik dit dus toen ook aangegeven. Nooit een reactie op gehad.

Met vriendelijke groet,
een glasvezel gebruiker die graag zou overstappen naar T-Mobile Thuis.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 March 2022, 13:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @UnRatedNL, welkom op de Community, leuk dat je een account aangemaakt hebt! 😄

Graag controleer ik meteen voor je wat de mogelijkheden zijn op jouw adres in Borculo. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode en huisnummer, alsjeblieft? Dan check ik direct of Glasvezel inmiddels tot de opties behoort. 

P.s. ietwat voorbarig wellicht, maar wanneer de postcodechecker online aangeeft dat er nog geen Glas mogelijk is, kun je er nagenoeg altijd van uitgaan dat dit nog niet zo is. Het kan voorkomen dat T-Mobile (nog) geen samenwerkingsovereenkomst heeft met CIF/COGAS - dat is aan beide partijen om kort te sluiten, indien gewenst natuurlijk.

Hallo,

 

Bedankt voor je antwoord, ik heb je een bericht gestuurd.

 

Het gaat mij meer om de plannen, ik snap dat er een commerciële gedachte over is. Mijn hoop is dat er 3 jaar na het vorige topic over deze kwestie al ontwikkelingen zijn op dit gebied. Voor steeds meer mensen is ADSL geen optie meer, zeker nu thuiswerken en dergelijke veel belangrijker is geworden de afgelopen 2 jaar.

 

Zeker gezien de hoeveelheid aanvragen die hierover zijn bij meerdere aanbieders (beetje googlen doet wonderen) is er veel vraag naar.

Reputatie 7
Badge +15

@UnRatedNL 

Met de nieuwe abonnementsvormen en prijzen heeft T-Mobile nu wel de ruimte om hun diensten over andere netwerken aan te bieden had ik eens gelezen 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @UnRatedNL, voor de volledigheid plaats ik mijn privébericht met bevindingen ook in dit topic zodat de meelezers kunnen zien wat de uitkomst is:

“Bedankt voor je privĂ©bericht! Ik heb het bekeken en kan je jammer genoeg nog niet verblijden: er zijn nog geen plannen gemaakt om op Glas te leveren op jouw adres. Je kunt voorlopig nog wel gebruikmaken van DSL met een max van 100 Mbit/s. Hopelijk verandert de koers spoedig zodat ook jij over kunt gaan op de maximale snelheid.”