Beantwoord

Teruggestuurde apparatuur niet ontvangen, wat nu?



Toon eerste reactie

61 reacties

Ik moet wel zeggen, die modems zijn ietsjes duurder geworden, de mijne was nog 75 euro.

Reputatie 7
Badge +16

@Pr Jager Beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! In ons systeem zie ik nog geen retourproducten gemeld staan. Heb je het naar onderstaand adres verstuurd?

 

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT
 

Zo ja: heb je jouw klantnummer en/of adres erbij vermeld? Anders wordt het niet automatisch gekoppeld aan je klantprofiel en moet het handmatig worden toegevoegd. Dit duurt doorgaans wat langer. Geen zorgen, het komt helemaal in orde. Mocht je toch nog wat ongerust zijn, stuur ons dat jouw verzendbewijs. Dit mag naar het volgende e-mailadres: klantenservice@t-mobilethuis.nl onder vermelding van jouw klantnummer (in het onderwerp/de titel). Dan zorgt ons administratieteam ervoor dat het alsnog gekoppeld wordt en kan de boete worden kwijtgescholden.

Feestdagen, trage verwerking, dus dit komt nog wel goed, zo niet, hou het even in de gaten en dan heb je als het goed is je verzendbewijs  die je dan kan overleggen en word het gecrediteerd.

Beste T-Mobile,

Heb onderstaande mail van T-mobile vandaag 31-12-2019 ontvangen over een niet ontvangen Modem, ik heb het oude modem op 17-12-2019 verstuurd op dezelfde dag dat ik het nieuwe Modem heb ontvangen.

 

Beste heer,

We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

1 Modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)

Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 125.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!

Verstuur ’m naar:

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT

Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

 

 

 

 

Reputatie 7
Hi @Tomtheunissen,

Ik zie dat je het modem en TV Box hebt geretourneerd - dank je wel! Het modem is echter administratief gezien niet retour. Dit kan ik niet aanpassen. Hier hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden! Wat nu te doen?

  • Je mag de herinneringsmails negeren.
  • De boete zal gefactureerd worden. Dit mag je storneren.
  • Zodra je de factuur met de boete hebt ontvangen, mag je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen, dan ga ik aan de slag voor de correctie. Je ontvangt dan een tweede factuur waardoor het totaal op 0 uitkomt.
Hiermee is het volledig afgerond. Excuus voor de extra handeling.
Beste T-mobile

Ik ben een maand geleden overgestapt naar KPN. Gelijk op de dag van overstap alle apparatuur, ( Modem , TV Box en afstandsbediening ) in een doos gestopt en verstuurd. Al die tijd niks meer gehoord, dus ik ging er in mijn naïviteit ervan uit dat het goed was.

Nu krijg ik ineens een maand later een brief dat ik niet moet vergeten om de apparatuur te versturen en dat jullie deze nog niet ontvangen hebben. Dit terwijl ik alles een maand geleden al heb opgestuurd.

Graag kom ik in contact om te dit op te lossen.

mvg

Tom
Reputatie 7
Hi @kevdie, ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 1
Beste Tmobile, ook ik heb een bericht ontvangen dat de modem nog niet teruggestuurd zou zijn. Tmobile thuis abonnement is sinds augustus opgezegd en 29-07 verzonden. Graag kom ik in contact om de verzendbevestiging te versturen zodat mij niet onnodig kosten in rekening worden gebracht.

Vriendelijke groet,
Kevin
Reputatie 7
Hi @Salim64, ik heb het meteen voor je nagekeken maar het lijkt er op dat we de modem niet hebben ontvangen of niet goed hebben geregistreerd. Maar geen zorgen, als je mij het verzendbewijs door kan sturen dan ga ik er voor je mee aan de slag!
Geachte heer/mevrouw,

Heb onderstaande mail van T-mobile vandaag ontvangen over een niet ontvangen Modem, ik heb de modem echter al teruggestuurd dezelfde dag dat ik de nieuwe Modem heb ontvangen

Beste heer

We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

1 Modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 75.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je van ons bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen!

Verstuur ’m naar:

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
https://about:blank
https://about:blank UT

Heb je toch nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of stel je vraag op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis
Reputatie 7
Hey @mgennip, ik ben dit gelijk voor je gaan controleren. Gelukkig zie ik dat je inderdaad alles netjes naar ons retour hebt verzonden. Jammer genoeg kan ik de factuur niet meer tijdig tegenhouden, maar maak je geen zorgen, ik ga dit voor je oplossen. Zodra je een bericht krijgt over de factuur dan wil ik je vragen direct met ons contact op te nemen zodat we de "boete" voor je kunnen vergoeden. Excuses voor het ongemak!

Reageer