Beantwoord

Teruggestuurde apparatuur niet ontvangen, wat nu?



Toon eerste reactie

61 reacties

Dat is het enige bewijs wat ik heb meegekregen van dhl hoe nu verder?

Reputatie 6
Badge +2

@ZQC Goed dat je via dit kanaal nogmaals aan de bel trekt! Ik ben direct het systeem ingedoken en heb jouw e-mail met bewijs gevonden. Echter kan ik met de track & trace geen pakket vinden. Ook in ons eigen systeem staat dat het pakket nooit afgeleverd is. Heb je toevallig een geldig verzendbewijs wat wij wel kunnen traceren? 

Ook ik heb de apparatuur teruggestuurd en tevens contact gehad met de klantenservice dhr Elias. Tevens heb ik het bewijs gemaild van dat ik het heb opgestuurd.  Van mijn bankrekening was ineens 555 euro afgeschreven. Sta je in de supermarkt kun je je boodschappen achterlaten omdat Odido doodleuk 555 euro van je bankrekening afschrijft zo'n afgang gun je je ergst vijand niet eens. Maar goed nu krijg ik nog steeds herinnering -facturen en dreigende oplopende incassokosten. Ik ben helemaal klaar met jullie bedrijf. Ik heb nog 1 telefoon abonnenment bij jullie lopen als die contract termijn is  bereikt zien jullie mij niet meer terug als klant.  Graag kappen met die geautomatiseerde onterechte herinnering te sturen, terwijl nog een dispuut loopt

 


Openstaande facturen

Factuurnummer Datum factuur Vervaldatum Openstaand bedrag in € 
TMT1035404392 02. 11. 2023 21. 11. 2023 € 555,00
                                                                                 Openstaande facturen: € 555,00

                                                         
 

                                                                       Totaal openstaand bedrag: € 555,00
Reputatie 7
Badge +9

Hey @MStam, welkom op onze Community!

Bedankt voor je verzendbewijs. Ik ben direct gaan kijken en zie dat het vandaag in ons systeem geretourneerd is. Als het goed is ontvang je hier geen berichten meer over. Krijg je als nog een e-mail van ons? Trek dan aan de bel. Ik ga er vanuit dat alles goed zal gaan, alles staat nu goed in ons systeem! 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @MStam  Je mag hier ook het bewijs van terugsturen uploaden.

Succes. Verwijder wel eventuele privégegevens 

 

Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.

Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.

In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.

Graag oppakken door klantenservice.

 

 

Hallo ik probeer voor de zoveelste keer contact op te nemen. Hopen dat dit  u wel werkt...ik heb dus hetzelfde probleem als degene hierboven. Ik heb 30 min eindelijk iemand gesproken. Moet ik mijn bewijs van versturen terug sturen. In deze email staat een handige link waar ik dit bewijsje moet uploaden...nu werkt die handige link gewoon niet. Dus graag actie door service. Want ik heb geen zin om opnieuw 30min te verspillen aan jullie probleem. Dit is het case nr 65837027

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Emeis, welkom op onze Community!

Ik ben er meteen voor je ingedoken, wat mij meteen opvalt is dat de afmelding en de e-mail elkaar hebben gekruist. Het staat allemaal netjes afgemeld in ons systeem, je hoeft je geen zorgen te maken over de e-mail. Je kan deze als niet verzonden beschouwen! Ik wens je nog een prettige (zonnige) dag.

Ik heb een mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat jullie mijn retourzending niet hebben ontvangen. 

Met daarbij het verhaal dat jullie 180 euro in rekening gaan brengen.

Ik heb mijn abonnement per 8 mei opgezegd en op 5 mei alles bij DHL ingeleverd.

 

De DHL app geeft bij mij aan dat de zending wel is ontvangen.

Zending nummer 3STML010026010.

 

Zouden jullie dit voor mij kunnen controleren en bevestigen?

 

Alvast bedank.

 

roet

Eric

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Serhat Colak, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb het meteen toegevoegd aan jouw klantprofiel. Ook heb ik ervoor gezorgd dat de Entone Kamai 510 TV Box bij ons retour gemeld is door deze in het achterliggende systeem af te melden. De Track & Trace code van het verzendbewijs geeft aan dat jouw pakket retour gemeld is bij onze distributiepartner dus dat was goed te verhelpen. Sorry voor het ongemak en de overlast. Eventuele aankomende mails met betrekking tot waarschuwingen en een boete kun je volledig negeren. Bedankt!

Geachte heer, mevrouw,

ik heb mijn TV abbonement opgezegd per 13-10-2020, ik heb per 20-10-2020 de tv box terug gestuurd per post. 
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails.

Met vriendelijke groet,

Serhat

 

Reputatie 7
Badge +1

Belangrijke tip!  als de provider welke dan ook geld afschrijft )buiten het abonnement om dat uiteraard wel betaald moet worden)

Altijd meteen storneren, providers mogen nooit zomaar geld incasseren.

Het ware 2 topics waarvan er 1 gelijk is gesloten en het was ook niet mijn bedoeling om er 2 te plaatsen maar was in de veronderstelling dat ik de eerste niet in de juiste rubriek geplaatst had dus vandaar dat ik er nog een had aangemaakt nu wel in de juiste rubriek en daar werd eigenlijk wel gelijk op gereageerd en werd ook direct afgesloten dat komt dan ook heel raar over als klant het lijkt dan of dat je klacht niet in behandeling word genomen. Ik kom nooit op dit soort sites dus het was ook effe zoeken en kijken hoe het zat vandaar dat ik ook hierna een topic had geplaatst dat deze gelijk gesloten werd. Ik wil en wou enkel en alleen aandacht voor het retour probleem dat al ruim 3 maanden voort duurt.    

Maar ik hoop dat het nu wel is of word opgelost en dat ik geen emails meer krijg met aanmaningen en incassokosten dit is namelijk heel frustrerend.

alvast bedankt Jason fijn dat je het opgepakt hebt  :thumbsup_tone2::slight_smile:  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ralicia, je teruggestuurde pakket is netjes aangekomen bij ons eind september, dankjewel! Door een vertraging in het aanmelden van de retourpakketten kan het echter voorkomen dat deze te laat worden geregistreerd waardoor je onterechte waarschuwingen ontvangt. Sorry voor de overlast! Alle toekomstige e-mails met aankondigingen en waarschuwingen kun je negeren. 

Hoi @sennaluca Je geeft aan dat je drie maanden bezig bent met de verwerking, dat is natuurlijk veel te lang en daarvoor een oprecht excuses namens ons team! Zoals mijn collega per e-mail in augustus al aangegeven heeft, was de apparatuur niet correct verwerkt waardoor er ook nog geen boete op een factuur kwam te staan. Hierdoor was het nog niet mogelijk om een vergoeding aan te maken, dat kan namelijk pas wanneer de boete op een factuur staat. Mijn collega heeft na de officiële retourmelding op 7 oktober een vergoeding aangemaakt en deze zal op de factuur van oktober verrekend worden met het openstaande bedrag van € 305,00. 

Je zegt: “als ik hierover een topic plaats worden ze gesloten” → Dat kan en mag nooit zomaar gebeuren, daarom heb ik dit meteen gecheckt, maar ik zie dat je eerste topic (de link is klikbaar) 15 uur geleden aangemaakt is en niet gesloten is. Onze richtlijn voor het beantwoorden van topics geeft een tijdsindicatie aan van 24 tot 48 uur. Geef ons alsjeblieft de tijd om te reageren, want we lossen alles met alle liefde op, maar binnen 15 uur is op dit moment niet realistisch, sorry. Verder zie ik dat je twee uur geleden nog een topic gestart bent met exact hetzelfde onderwerp. Deze is inderdaad gesloten omdat het tegen de huisregels ingaat om nog een topic met dezelfde strekking/hetzelfde onderwerp aan te maken wanneer je al elders in gereageerd hebt, of wanneer je al eenzelfde topic hebt aangemaakt. Probeer in het vervolg alsjeblieft naar de huisregels te kijken, dan kunnen we het met alle aandacht oppakken en ontstaat er ook geen verwarring over wat wel/niet mogelijk is.

Bedankt alvast voor je begrip en een prachtig weekend toegewenst! 

Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.

Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.

In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.

Graag oppakken door klantenservice.

kijk hier mee uit ik ben al 3 maanden bezig heb bewijs en alles gemaild en er is ook al 2 keer bevestig dat ze het retour hebben gekregen maar het probleem word door hun kennelijk niet opgelost ze proberen nu naar 3 maanden nog steeds die boete van  305,- plus incasso te incasseren als ik een hierover een topic plaats worden ze gesloten

Geachte heer, mevrouw,

 

Vanmorgen ontving ik een e-mail van T-Mobile met het bericht dat ik mijn apparatuur retour moet sturen, anders worden er kosten á €75,- in rekening gebracht. Loos dreigement, want mijn apparatuur heb ik netjes verzonden aan T-Mobile via PostNL vorige maand!

 

Wil u hierbij verzoeken om mij geen dreigmailtjes toe te sturen. Het pakket is gewoon netjes bij jullie afgeleverd.

 

Met vriendelijke groet,

 

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic plaatsen alsjeblieft.

Beste Cal,

 

Bedankt voor je bericht. Klopt. Ik had ook via messenger een bericht gestuurd. Wacht rustig 6 kalender dagen af en hoop dat het dan opgelost zal zijn.
 

Met vriendelijke groet,

Nathalie Aalbregt

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Nathalie's,

Goed dat je zo alert bent! Ik nam een duik in jouw dossier en zo te zien ben je een kleine 2 uur gelden geholpen door een telefonische collega van mij. Zij heeft al de nodige handelingen verricht, en ik verwacht dat je binnen enkele werkdagen een email van ons ontvangt met een bevestiging dat wij jouw apparatuur hebben ontvangen. Graag hoor ik het als je hier nog vragen over hebt. Wees gerust, wij gaan dit in ieder geval zeker voor je oplossen! 

Beste heer/mevrouw,

Waar ik al bang voor was is gebeurt. Tot op heden heb ik geen bevestiging e-mail ontvangen dat het terug gestuurde pakket verwerkt is. Uiteraard wel weer een brief dat ik een boete krijg van €180,00. Zelfs inclusief het retournummer VWP81717-1 op de adres sticker lukt het niet om het geregeld te krijgen! WTF moet ik doen om het opgelost te krijgen? 

Met vriendelijke groet,

Nathalie Aalbregt
 

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 180,00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening.

Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:

0 modem
2 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-punt(en)

Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Stop hier alle apparatuur in, inclusief kabels. 
2. Stuur deze doos met apparatuur gratis terug, binnen 8 dagen nadat je T-Mobile Thuis abonnement is opgezegd. Vermeld hierbij altijd jouw retournummer: VWP81717-1.
3. Ga hiervoor naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Verstuur ’m naar:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/retourpakket
 

 

Reputatie 7

Hey @TDorn,

Sorry voor alle automatisch verstuurde e-mails. Soms komt het voor dat e-mails elkaar kruisen en verwarring oproepen. Gelukkig hoef jij je absoluut geen zorgen te maken! Alle apparatuur is netjes retour, hiervan heb je als het goed is gisteren een e-mail over ontvangen. Ik wil je bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in T-Mobile hebt gehad.

Beste T-mobile,

 

Ik begin echt gefrustreerd te worden van al jullie mails.

Begin juli is vanwege mijn verhuizing alles teruggestuurd naar jullie!!! Ik blijf e-mails krijgen dat ik dat niet heb gedaan en dan ik 165 euro moet betalen.

Een week geleden contact opgenomen met jullie en een medewerker gebaamd Wiekram heeft benadrukt dat de box op 9 juli was aangekomen! Daarna weer mails ontvangen dat het niet is aangekomen en daarna weer contact opgenomen met jullie. Een medewerker genaamd Rosie zei toen dat het niet in orde was.

 

Ik ben enorm telermurgesteld en boos dat ik als jarenlange klant op deze manier wordt behandeld. 

Als ik die boete krijg, laat ik het er ook zeker niet bij zitten. Ik ga alles in mijn macht doen om mijn recht te krijgen!!

Reputatie 7
Badge +7

@toontjuh1 ,

Klopt,het komt helaas nog te vaak voor. Ze zijn er wel druk mee bezig. 

Hopelijk kun je het verzendbewijs vinden. Als advies bel ruim voor 16:00 uur. Dan heb je de grootste kans dat je iemand aan de lijn krijgt die er aardig wat van weet😏.

Succes👍

hey soepkip

 

dankje voor je bericht :) 

 

verzendsbewijs zou ik ff moeten zoeken , ik zie dat heel veel mensen hier hetzelfde meemaken echt slecht dat dit niet beter kan 

 

ik zal de telefonische helpdesk eens proberen 

mocht het gelukt zijn dan geef ik een seintje

 

Reputatie 7
Badge +7

@toontjuh1 ,

Allereerst welkom op de Community. Dit is een forum met het principe klant helpt klant. wel kijken er moderatoren(T-Mobile medewerkers) mee indien nodig reageren zij. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur bij grote drukte kan dit oplopen tot 48 uur.

Heb dit ook meegemaakt, is erg vervelend om die mailtjes te ontvangen. Heb je het verzendbewijs nog? Als je dit hebt heb je in ieder geval het bewijs dat je het retour gezonden hebt. Wat de snelste manier om te achterhalen of het pakket bij T-Mobile afgemeld is. Neem contact op met de telefonische helpdesk. Zorg dat je ook het verzendbewijs bij de hand hebt. Als het goed is kunnen zij jou het antwoord op je vraag geven. Ik weet wel dat het een paar weken duurt voordat de retour melding is afgehandeld.

Wil je laten weten of het gelukt is? Als dit niet gelukt is kan namelijk een moderator het daarna op pakken.

hey tmobile

 

ik heb ook een email ontvangen dat mijn interactieve tv box niet ontvangen is .

 

deze is echter al een week of 4 geleden retour gestuurd door mij 

 

zouden jullie dit even na kunnen kijken aub 

 

groetjes toontjuh1

Reageer