Beantwoord

Tweede topic, want krijg geen reactie. Hulp met installefen.



Toon eerste reactie

36 reacties

Ik woon in Nederland, dus nee geen Belgische woning. Ik ga het pakket terug sturen, ben er helemaal klaar mee.
Reputatie 7
Badge +1
Rare vraag misschien maar als ik de foto zo bekijk is dit een aansluiting in een Belgische woning, kan er natuurlijk helemaal langs zitten
Ik ben pas verhuisd, zodoende.
Vorige provider was KPN, totaal geen problemen mee gehad. Ik ben net verhuisd en was op zoek naar een voordelig abbonnement, T-Mobile kwam naar voren met T-Mobile thuis, maar als ik twee uur bezig ben om T-Mobile te bereiken en vervolgens na twee uur te horen krijg dat ze gesloten zijn, dan raak ik wel lichtelijk geĂŻrriteerd 🙂
Ik heb best wel wat geduld, maar hou er niet van als er zo met een mens wordt omgegaan.
Reputatie 7
Badge +1
Zit net de foto te bekijken maar Telenet is toch een Belgische provider?
Reputatie 7
Badge +1
Er zal toch wel ergens in de woning een aansluiting zijn waar vroeger de KPN lijn binnen kwam? en misschien een brutale vraag wat had u voorheen als provider? was dat via de kabel? zo ja dan kan ik me wel voorstellen dat u het terug wil sturen,
Het gaat om een DSL abbonement, maar des te meer reden om dit hele pakket terug te sturen.
Reputatie 7
Badge +1
Gaat het in dit geval om een DSL of glasvezel abonnement?

Bij DSL gaat het in feite over de telefoonlijn van KPN, hier heb ik geen ervaring mee aangezien ik dat nooit heb gehad, bij glasvezel mag alleen een monteur de aansluiting doen
Reputatie 7
Badge +1
Dit is een aansluiting voor coax internet een T-mobile aansluiting zal hier nooit op werken
En nu zijn jullie gesloten. Serieus? Er was net nog een wachttijd van meer dan 30 minuten?
Als julliie mij niet gaan helpen dan stuur ik het hele pakket terug.
Ten tweede heb ik totaal geen kaas gegeten van al die draadjes, schroefjes, kabeltjes en waar wat in moet en waar draden moeten worden doorgeknipt. Help!!!!!

Reageer