Beantwoord

verlengen t-Mobile thuis

  • 27 February 2020
  • 31 reacties
  • 2189 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7

Hi @Billgatenkaas, die uitleg heb ik wel. :slight_smile: Het klopt dat je als nieuwe klant een éxtra hoge korting krijgt. Deze geldt voor elke nieuwe klant en is éénmalig. Van deze korting heb jij ook al gebruik gemaakt zo te lezen, top! Bij je verlenging ontvang je opnieuw korting en/of een mooie aanbieding maar deze is inderdaad lager dan bij je eerste aanmelding. Uiteraard ontvangen al onze vast klanten wel korting via bijvoorbeeld Uit & Thuis. Hoe meer abonnementen je hebt hoe meer korting je ontvangt!

Beste Waggas,

vreemd want dit is net telefonisch verteld? Ik heb geen internet only. Het voorstel was om mij 3 maanden 5 euro korting te geven. Dat is namelijk een groot verschil met wat er op de site staat. kan jij dit uitleggen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Billgatenkaas 

Je kunt altijd telefonisch contact opnemen met de verkoopafdeling op 0800 0419.

Zoals je al hebt gelezen zullen de aanbiedingen telefonisch niet afwijken van de aanbiedingen op de website. Op dit moment ontvang je bij een alles in 1 of internet en televisie 15 euro korting voor de eerste zes maanden, helaas niet bij internet only.

Beste t-Mobile thuis,

Ook ik wil heel graag verlengen en ben al 4 jaar klant bij T-Mobile thuis. Daarnaast heb ik 4 diverse t-mobile telefoon abonnementen. 

Nu hoor ik dat we niet de zelfde voorwaarden meer krijgen bij een verlenging (dit was eerder wel zo) net als nieuwe klanten. Alleen een voorstel van 5 euro korting voor 3 maanden daarna gewoon weer het normale bedrag? Nieuwe klanten ontvangen 20 euro korting meer en dat voor 6 maanden. Het kan toch niet zo zijn dat jullie vaste klanten zo gaan behandelen? Ik verwacht van t-Mobile een proactieve houding in deze.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeniloy,

 

Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Wat gaaf dat je nog een jaartje bij ons blijft! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar wij kunnen geen berichten doorzetten naar de verlengingsafdeling. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod! 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

 

@Waqqas Superbedankt voor je reactie! Ook via 0800-0092 kan inderdaad gevraagd worden naar de verlengingsafdeling!

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Jeniloy 

Alles wat er kan worden aangeboden ter verlenging is ook gewoon terug te vinden op de website dus ze zullen je niks aanbieden wat afwijkt van de aanbiedingen op de website.

Er is nu weer een korting voor de eerste 6 maanden bij een alles in 1, of dat ook zo is bij alleen internet of internet en tv bijvoorbeeld weet ik niet zeker.

De verlenging is ook telefonisch te regelen via 0800 0092. 😀

Edit : de 6 maanden korting geldt ook voor internet en televisie alleen niet bij internet only.

Reageer