Beantwoord

verlengen t-Mobile thuis

  • 27 February 2020
  • 31 reacties
  • 2192 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Beste Waggas en Brian sorry maar het lijkt erop dat jullie de contracten niet goed hebben gelezen. 

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/voorwaarden/actievoorwaarden-klantvoordeel.pdf

Meerdere abonnementen extra kortingen?

Unlimited ja thuis ja 25€ 25€

- eerdere korting 7,50 die is vervallen bij verlenging

Nieuwe klanten krijgen 15 euro meer korting dan een bestaande klant. Die krijgt maar 5 euro. Dat is een groot verschil. Ik kom namelijk als een nieuwe klant met 4 T-Mobile abonnementen en thuis op 6 maanden korting van 25€+15 Ziggo sport en tv op 40€. Bij verlenging vaste klant betaal ik 55€?? 

Reputatie 7

Hi @Sietse van der Bij, excuses, je eerdere bericht lijkt er doorheen geglipt! Wat eventuele kortingen betreft, deze kunnen wisselen en het kan goed zijn dat je met de volgende verlenging een andere korting ontvangt. De extra hoge kwaliteit die je als nieuwe klant ontvangt is echt éénmalig. Mocht je deze bij je verlenging nog een keer hebben gehad dan was dit onterecht maar een mooi extra'tje. :wink: Mijn collega's nemen het huidige aanbod graag met je door!

Hoi @Brian

Het verhaal dat die korting éénmalig en éxtra is klopt helaas niet helemaal. Zo is het ten eerste tijdens de verkoop niet verkocht door de verkoper. Maar belangrijker nog, zo werkte de vorige verlening ook niet. Toen heb ik gewoon die korting wel gehad bij verlengen. Toen is ook gezegd dat dit normaal was.

Ik heb gebeld, en mijn aanbod was om dezelfde snelheid te behouden en dan met  hetzelfde pakket als nu, om dan 2,88 per maand méér te gaan betalen. (dit was inclusief klantvoordeel meegerekend)

Ik vindt dit geen manier van zaken doen en ontvang graag een realistisch aanbod. Dit klopt niet met de beloftes die tweemaal zijn gemaakt tijdens het aansluiten en verlengen.

Ok. Dit is een compleet ander verhaal dan bij verkoop en bij de vorige verlenging. Toen was men er erg duidelijk over dat het grote voordeel van T-mobile nu juist was dat blijvende klanten op dezelfde manier gewaardeerd werden als nieuwe klanten en dus dezelfde korting ontvingen. Beide is beide malen aangegeven. Ik ga zeker niet meer geld betalen voor een nieuw langdurig contract. Ik ga eens verderop kijken dan maar helaas.
 

Wel bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sietse van der Bij, het is erg jammer dat je ons wilt verlaten, maar dat is uiteraard je goed recht. Ik hoop dat we je in de toekomst nog eens mogen verwelkomen wanneer we wel aan jouw verwachtingen voldoen. In de tussentijd, veel plezier bij je nieuwe provider en succes met de keuze! Stay strong and safe! :muscle_tone2:

Hoi,

@Brian of andere T-mobile medewerkers,

Ik ontvang graag een reactie, ik wacht nu al 14 dagen. Dat mag toch niet de bedoeling zijn?

Mvg

Sietse

Reageer