Beantwoord

VolkerWessels komt afspraken niet na

  • 27 January 2021
  • 45 reacties
  • 1112 Bekeken


Toon eerste reactie

45 reacties

Reputatie 2

En het foutenfestival gaat onverminderd door. Eerst kreeg ik een email dat er nog een monteur van Guidion moest komen, dit leek mij al een raar verhaal, maar om het te controleren heb ik contact opgenomen met de helpdesk van Tmobile, deze hebben het nogmaals nagekeken en mij verzekerd dat er echt een monteur van Guidion moest komen en dat deze het zeker kon oplossen. Vandaag is er nog een monteur geweest van Guidion en deze keek naar de installatie en gaf gelijk aan dat hij hier niets mee kon. Schijnbaar moet VWT nu toch weer iets oplossen?

 

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

ik begreep dat die contactpersooon enkel ging over de aanleg van het glasvezelpunt, dat gaf hij tenminste aan toen ik hem in het begin sprak. 

 

Ook de verdere aanleg is nog niet goed, vandaag is Guidion geweest, maar nu blijkt er geen licht op de lijn te zitten. Ik hoop wel dat dit voor de 23e is opgelost, want vanaf die datum werkt mijn huidige internetverbinding niet meer.

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik wil er graag voor zorgen dat dit wordt opgepakt. Ik begreep in mijn vorige contact, wat ervoor heeft gezorgd dat er actie wordt ondernomen, dat er een contactpersoon van VWT aan jou is gekoppeld. Begrijp ik vanuit jouw verhaal goed, dat dit niet het geval is? Zo niet, dan ga ik ervoor zorgen dat dit direct weer wordt opgepakt via onze kant. Ik hoor het dan ook graag van je!

Reputatie 2

Helaas lijkt het er op dat VolkerWessels nu gewoon niet meer reageert op mijn email, voor de laatste punten is nog steeds geen oplossing en de email hierover heeft men daar al sinds 25 januari. Ik begrijp best dat men wacht tot het punt er ligt om daarna de rest op lossen, maar dat is nu ook al weer meer dan een week geleden.

 

De volgende zaken moeten nog worden opgelost:

* herstel van de losliggende tegels

* compensatie voor 2 maal onnodig een middag vrij plannen

 

De beschadigingen en verzakkingen van de tegels zijn door de aanleg van het glasvezelpunt nu nog erger geworden, zie ook de bijgevoegde foto's.

Ook bij de laatste afspraken zijn de degenen die de aansluiting kwamen maken 3 uur later dan afgesproken langsgekomen

.

 

Reputatie 2

Even een update:

De afspraak was weer misgegaan, op de afgesproken tijd was er niemand. Gelukkig had ik nu rechtstreekse 06 nummers van degenen die over het project gaan. Op de een of andere manier was de afspraak weer verwijderd. Uiteindelijk heeft men een ander team ingeschakeld en deze zijn toch nog gekomen en hebben de aansluiting gemaakt. Wel weer een hele ochtend voor niks vrij gehouden, maar het VolkerWessels deel qua aansluiten is nu klaar.

Afwerking van de carport en compensatie voor de niet nagekomen afspraken staat nu nog open.

Verder hopen dat Guidion minder problemen oplevert, maar het inplannen van de afpsraak ging een stuk soepeler in ieder geval.

Reputatie 7

Fijn om te horen @Sebastiaan1982 ! Mocht je in de tussentijd met vragen zitten, dan zit te Community voor je klaar. We zijn er voor je! 🤙

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

 

klopt er staat nu een afspraak voor de installatie, dus dat deel zit nu beweging in. Ook heb ik een direct nummer nu mocht er weer iets misgaan.

Overige punten, zoals losliggende tegels staan nog wel open, maar dat moet dan ook nog wel goed gaan komen.

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Ik krijg net het signaal dat er contact met je opgenomen is door VolkerWesselsTelecom en een afspraak is gepland voor een schouwing en lijkt nu de deadlock te zijn doorbroken! Ben je in de mogelijkheid dit te bevestigen? Ik hoop dat we hiermee er voor zorgen dat jij zo meteen kan genieten van je Glasvezelverbinding! 

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Door het contact wat ik heb opgenomen met de personen die over de aanleg van het Glasvezelnetwerk gaan, had ik gehoopt dat we via deze weg extra druk achter de aannemer te zetten, waardoor we het proces versnellen. Ik baal er erg van dat dit nog niet is gebeurd, ondanks ons aandringen. 

Ik heb daarop meteen weer geschakeld, in de hoop dat het nu wel per direct wordt opgepakt. Mijn welgemeende excuses! Ook wij zien je namelijk graag online. 

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

wat bedoelde je eigenlijk met versnellen? Tot op heden heb ik nog niks gehoord. Een reactietijd van nu al 12 dagen sinds mijn email of 5 dagen sinds het versnelt zou worden is gewoon schandalig.

 

Wil T-mobile mij wel als klant? Het gedoe tot op heden en het niet reageren of nauwelijks reageren op emails is niet bepaald een goede eerste indruk van T-mobile. 

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

apart dat VolkerWessels telkens een ander verhaal heeft. Naar mij mailen ze de kabel er nog niet ligt, en nu is dus het verhaal dat ik niet opgeleverd wil worden? 

Ook mooi dat ze zelf de afspraken niet nakomen en nauwelijks reageren op emails en dan gaan beweren dat iemand niet opgeleverd wil worden…... 

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Om de situatie te versnellen, heb ik direct contact gezocht met onze afdeling die gaat over de aanleg bij jou in de buurt. Het adres staat bij VolkerWesselsTelecom bekend als een adres wat niet opgeleverd wilt worden. Omdat ik heb aangegeven dat jij zeker interesse hebt, heb ik geregeld dat VWT contact met jou opneemt om de aansluiting te verwezenlijken en te kijken naar de carport. Ook wij zien jou namelijk graag online! 

Reputatie 2

Hoi @Cal , ik heb een email terug gestuurd met de foto's en gevraagd wat het verdere plan is. Uiteraard is daar geen reactie meer op gekomen van VolkerWessels.

Het zelf opbellen met VolkerWessels heb ik opgegeven, dat geeft na een hoop wachttijd alleen een hoop irritatie, aangezien ik dan weer het verhaal krijg dat ik een heel dagdeel vrij moet houden omdat ze geen tijd willen afspreken. 

Over het herstel van mijn carport en een compensatie voor het tevergeefs vrij houden van dagdelen heb ik ook nog niets gehoord.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sebastiaan1982, daar moet inderdaad nog wat aan gebeuren voordat Guidion langs kan komen. Excuus voor alle verwarring tot dusver. Is het je naar aanleiding van de (incorrecte) email nog gelukt om een afspraak met VolkerWessels te maken? Zelf heb ik namelijk beperkt inzage in hun agenda.

Ik vermoed in ieder geval wel dat het ze zeker zal lukken om de glasvezelkabel goed naar binnen te krijgen!

Reputatie 7
Badge +14

Ah gelukkig. Ik dacht dat ik de glasvezel zo buitenlangs al zag lopen.:grinning:

Reputatie 2

Nee, hij ligt nog helemaal niet binnen, hij ligt gewoon los tegen de gevel. 

 

Voor het binnen afwerken zijn ze juist al een paar keer de afspraak niet nagekomen. Als het goed is doen ze dat via de kruipruimte, van die plek moeten ze dan anderhalve meter naar rechts en dan via de gangkast naar boven.

Reputatie 7
Badge +14

Hebben ze op 18 december de kabel bij jouw naar binnen geduwd op deze manier?

Is het met het boren dan in een meterkast uitgekomen? Wat een prutswerk. 

Reputatie 2

Er lijkt nog steeds niks van te kloppen. Op 3 februari kreeg ik een mail dat de kabel niet bij de gevel zou liggen??? Maar juist bij het doortrekken hebben ze de tegels losgehaald bij de carport.

 

Ondertussen krijg ik wel weer constant mails en smsjes van Guidion dat ze willen installeren, terwijl het punt er dus nog steeds niet is.

 

Reputatie 2

Bedankt, dan wacht ik het af.

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Dank je wel voor het delen van je ervaring en gevoel. Ik schrik van je bericht en baal van de situatie. Ik wil graag dat je zo goed mogelijk geholpen kan worden met zowel de carport als de verbinding en heb daarom direct de situatie doorgespeeld aan de afdeling die dit behandelt. We gaan ervoor zorgen dat dit wordt opgepakt! Ik houd je graag op de hoogte en zal een update plaatsen in dit topic wanneer ik meer weet. 

Reageer