Info

Hoe installeer je Internet + TV?

Hoe installeer je Internet + TV?

Toon eerste reactie

293 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mahshid ,

 

Zou je vraag in één topic willen stellen?(dit wordt ook in de gebruiksvoorwaarden aangegeven) Je hebt namelijk ook in dit topic:Nieuwe aanvraag alles op een rijtje je vraag geplaatst

Door het op meerdere plekken te vragen helpt niet om het sneller te laten verlopen. Dit veroorzaakt eerder vertraging en onduidelijkheid.

Reputatie 2

Oke jullie zijn van me af!

Heb contract opgezegd,ik ga naar ander provider.

Het gaat jullie goed allemaal.

Groet Stanley

Reputatie 1

terwijl ik mijn vraag in twee plekken heb gesteld, kreeg ik twee keer technisch info maar geen antwoord op de inhoud van mijn vraag. zou u misschien ook mijn vraag willen beantwoorden? alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +7

@Mahshid ,

De berichten worden op volgorde van binnenkomst door de T-Mobile medewerkers opgepakt.

Ik ben gewoon een klant, dit forum werkt hoofdzakelijk met het principe klant helpt klant

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mahshid 

Via deze link kun je een account aanmaken met het opgegeven contact emailadres.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Status zie je ook in het T-Mobile account als het lukt om aan te maken.

Hopelijk kan een moderator specifieker kijken wat er aan de hand is.

Reputatie 1

Hallo @Waqqas 

Ik heb lang geleden een account aangemaakt. Nu hoef ik niets te doen volgens de website en moet alleen wachten op t-mobile. De eerste mogelijke leverdatum was 2 november. maar er is nog niets gebeurt. Het is zo onhandig met Corona en mijn online lessen. Ik overweeg om mijn bestelling te annuleren en een andere provider te zoeken.

Yes i have dsl. here is the photo

 

Reputatie 7
Badge +15

@mohammadimathstar

Is your subscription allready active?

Remove the current white and transparent wires and connect the other transparent and black wires instead, you should have signal now.

Hallo @MikePhilippens 

Bij glasvezel komt er naast het glasvezelaansluitpunt een mediaconverter en van daaruit gaat een internetkabel naar de modem, je zou alvast een internetkabel naar de woonkamer kunnen aanleggen en hier sluit je vervolgens de Asus op aan. Als je inlogt in de Asus en bij LAN > IPTV of via de wizard vul je VLAN id 300 in (dynamic IP) voor internet en tv.

Lees hier meer over de T-mobile TV app

Is de T-Mobile modem dan alleen modem of ook router? Want dat gedeelte moet dan toch uitgeschakeld worden als ik mijn eigen router gebruik?

@MikePhilippens

De monteur zal eerst even de Zyxel op de mediaconverter aansluiten zodat T-Mobile de verbinding ziet, daarna kan je de Zyxel terug in de doos stoppen. De Asus sluit je aan op de mediaconverter dus de Zyxel is dan niet meer nodig.

Dat is het antwoord op mijn vraag. Het is dus gesplitst in de mediaconverter en een externe router. Niet zoals Ziggo een modem/router/accesspoint. 
Maar goed, eerst maar eens zorgen dat die glasvezelaansluiting er komt!

Reputatie 1

Hi,

 

Ik krijg bijna een installatie pakket. 
dit is vermoedelijk de telefoonaansluiting.

kan ik het pakket hier zelf op aansluiten?

 

groet!

Reputatie 7
Badge +15

@MikePhilippens 

In dit geval is de mediaconverter de modem die een RJ45 output heeft, dit is enkel een converter dus er zitten geen beperkingen op oid.

Hi @Jason . Its been more than a week, but I still have status “LIJN WORDT AANGEVRAAGD” .How long is it expected to be in this state? 

Hello!

I ordered a home internet packet and received a box with a router a week ago. Today is the connection date. My router is connected to the ISRA socket (like the second one from the left at this photo https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/4d0b63d7-bf88-4cab-8715-32b5d0ed8a1d.jpg). Wifi works, but there is no internet. What should I do to get it? Should I just wait or I have to do something else? Additionally, I can’t log in to my thuis account. It just does nothin when I try to create a new one based on the email that I used when put the request for internet connection.

 

Ruslan Dayanov

@mohammadimathstar

Is your subscription allready active?

Remove the current white and transparent wires and connect the other transparent and black wires instead, you should have signal now.

I received a sms in the 3rd of this month and it said that i can install the modem on that day. After installation do i need to do something else for activation? here is a photo from the status

Thanks in advance

Reputatie 7

Hey @Mark5021,

Ik geef je graag meer toelichting. Het is niet mogelijk om een COAX aansluiting om te bouwen naar een ISRA-punt. Ziggo levert haar diensten inderdaad via een COAX aansluiting. Wij doen dat via glasvezel of ADSL, zoals ook op jouw adres.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Achter de schermen hebben we de netwerkbeheerder aangestuurd om het aansluitpunt op jouw adres in orde te maken. Binnenkort ontvang je een telefoontje voor het maken van een afspraak.:relaxed: Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
 

ik heb al van alles geprobeerd om een mo9ntuer te laten komen, zonder resultaat, ik probeer zo een datum te prikken, lukt het niet stuur ik alles terug.

 

Reputatie 1

Hey @Mark5021,

Ik geef je graag meer toelichting. Het is niet mogelijk om een COAX aansluiting om te bouwen naar een ISRA-punt. Ziggo levert haar diensten inderdaad via een COAX aansluiting. Wij doen dat via glasvezel of ADSL, zoals ook op jouw adres.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Achter de schermen hebben we de netwerkbeheerder aangestuurd om het aansluitpunt op jouw adres in orde te maken. Binnenkort ontvang je een telefoontje voor het maken van een afspraak.:relaxed: Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
 

Vanmiddag al een afspraak kunnen maken, monteur komt morgenvroeg al langs! Top, hopen dat alles snel in orde is!

Reputatie 7
Badge +15

@mohammadimathstar

Is your subscription allready active?

Remove the current white and transparent wires and connect the other transparent and black wires instead, you should have signal now.

@mohammadimathstar please do this and once internet works, the status in your T-Mobile account will update automatically.

Reputatie 1

Het gaat om de dingen die niet zijn gedaan,laptop aansluiten op internet,WiFi check in en rondom huis ,email instellen .

Je bent niet de enige, hier ook “alles” geïnstalleerd, doch nadat ze weg waren, even een speedtest gedaan… Download rond de 950 mb/s, echter de upload was slechts rond de 20 mb/s.

Ben nu al paar dagen aan het mailen om allerlei schermafdrukken te verzenden, voordat men de klacht gaat behandelen.

@mohammadimathstar

Is your subscription allready active?

Remove the current white and transparent wires and connect the other transparent and black wires instead, you should have signal now.

@mohammadimathstar please do this and once internet works, the status in your T-Mobile account will update automatically.

i did it (see the photo), but i do not have internet yet.

 

Reputatie 7
Badge +15

@mohammadimathstar 

A technician is required to check the signal I guess, please wait for a moderator to reply.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Avanka 

Zou je ook eens een foto van de Huawei ONT en je glasvezelaansluitpunt kunnen plaatsen om te kijken of de juiste patchkabel is gebruikt?

Meten op een andere laptop met de Ookla speedtest app geeft hetzelfde resultaat?

Reputatie 1
Bij de aansluiting op het modem, bij de WAN-Poort dus, daar hoort toch ook een lampje te branden? net als bij de LAN-Poorten? Daar zie ik echter niks branden… Op dat Huawei-kastje branden de twee rechtse lampjes constant, het meest linkse lampje knippert

 

Reputatie 1

Hallo @Avanka 

Zou je ook eens een foto van de Huawei ONT en je glasvezelaansluitpunt kunnen plaatsen om te kijken of de juiste patchkabel is gebruikt?

Meten op een andere laptop met de Ookla speedtest app geeft hetzelfde resultaat?

alle computers (6) zelfde resultaat, ver onder de 30 mb/s upload

foto's net gepost op dit forum

 

Reageer