Beantwoord

Vaste telefonie ineens storing vanaf 2 december 2022

  • 3 December 2022
  • 32 reacties
  • 545 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7

Hi @Shilka, super fijn om dit te lezen en dankjewel voor deze mega snelle melding! Dit klinkt inderdaad veelbelovend. Houd je het vandaag en morgen nog even goed in de gaten? Als het dan nog steeds probleemloos werkt, dan weet ik dat het bij jou is opgelost. 

Ik heb inmiddels bericht gehad dat het probleem nu in zijn algemeenheid bekend is en dat er aan gewerkt wordt door de  t-mobile techneuten. Het ligt dus in ieder geval niet aan onze telefoons. Ik hoop dat we op korte termijn allemaal weer van een correct werkende vaste telefoonverbinding kunnen genieten!  Een fijne dag nog allemaal 😊

Reputatie 3

Voor het niet werken van het keuzemenu liep ook al een topic voor, dat kun je hier vinden: 

Het Draytek modem zou al een werkende fix voor het keuzemenu moeten hebben ontvangen, maar dat blijkt dus nu toch ook niet helemaal te werken? Gaat niet helemaal goed met de firmware voor de vaste telefonie als ik het zo zie… Je misschien in dat topic ook even melden dan zodat ook het keuzemenu voor Draytek weer meegenomen gaat worden…

 

Dank voor deze andere topic. Ik haal er nog niet echt uit dat er een oplossing voor de Draytec is maar zal er nog even beter naar kijken en hier ook mijn probleem melden.

Reputatie 1

@Lisa vanmorgen was het weer raak, zie PB.

Voor het niet werken van het keuzemenu liep ook al een topic voor, dat kun je hier vinden: 

Het Draytek modem zou al een werkende fix voor het keuzemenu moeten hebben ontvangen, maar dat blijkt dus nu toch ook niet helemaal te werken? Gaat niet helemaal goed met de firmware voor de vaste telefonie als ik het zo zie… Je misschien in dat topic ook even melden dan zodat ook het keuzemenu voor Draytek weer meegenomen gaat worden…

 

Dank voor deze andere topic. Ik haal er nog niet echt uit dat er een oplossing voor de Draytec is maar zal er nog even beter naar kijken en hier ook mijn probleem melden.

Op pagina 1 van dat topic liet Lisa weten dat dat de fix voor Draytek en Huawei modem live was en dat zyxel modem nog moest komen. Maar blijkbaar heeft die fix jou niet geholpen.

Reputatie 3

@Shilka Dank voor de informatie

@Cheyenne Het is bij mij nu nog niet weer fout gegaan maar ik heb er geen vertrouwen in.

Maandagmorgen 5 dec hebben we naar een vast nummer (met een menu) gebeld en dat ging steeds niet goed. In de log zie ik 5 pogingen tussen 10:54 en 11:25 uur. Daarna een stuk of 15 pogingen om mijn mobiel te bellen en dat ging ook heel vaak niet goed. (schatting 80 % fout)

Hopelijk is er snel een betrouwbare oplossing.

Reputatie 7

Super @Shilka, heel fijn! 💪

Hi @Te Wierik, wat balen - maar hier gaan we iets aan doen! Super dat je dit meteen kon doorzetten in een privébericht. Zojuist heb dit dan ook weer kunnen doorspelen naar de technische dienst. Hier heb je net ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Ik ga dit de komende dagen goed in de gaten houden en deel het met je als ik een update terugzie.