Beantwoord

Al twee weken geen internet....

  • 19 November 2021
  • 34 reacties
  • 486 Bekeken

Beste community,

 

Ik heb Internet Basic van T-mobile. Sinds donderdag 4 november heb ik al geen wifi meer in mijn huis. Op woensdag 10 november is de monteur van Guidion langs geweest. Die concludeerde al snel dat het probleem zich buiten mijn woning bevindt.

Na herhaaldelijk bellen en mailen met Guidion is er nog altijd geen reactie, update of wat dan ook. Ondertussen ben ik meerkosten kwijt aan 4G verbruik (geen T-mobile telefonie klant, dus aan zo’n onbeperkt internet voucher heb ik niets).

 

Hoe krijg ik dit in hemelsnaam opgelost?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 November 2021, 16:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JubaSS, vandaag komt de monteur langs: heel veel succes! Laat je ons weten hoe het gegaan is? 

Goedemorgen Jason,

 

Ik heb na het bericht van de 22e dat er een update zou komen niets gehoord, dus ik heb ze uiteindelijk zelf maar gebeld.

Monteur is vanochtend langsgekomen en heeft geconstateerd dat er in de grond iets niet werkt. Er is echter een breekverbod tot 10 januari wat betekent dat de straat tot die tijd niet opengebroken mag worden. Ik heb een afspraak met de monteur gemaakt voor 10 januari in de ochtend en dan zou het opgelost moeten worden.

 

Groet,

Jasper

Reputatie 7

Dank je wel voor de update, @JubaSS. Rot dat het tot die tijd moet wachten door het breekverbod. We blijven je op de hoogte houden in dit topic. Wil je ons een update geven wanneer het zover is? We horen het graag.

Reputatie 7

Hi @JubaSS, ik wil ook nog mijn excuses maken omdat jij geen update hebt gekregen! In een notitie zag ik dat een collega hier op terug zou komen en interpeteerde ik dat dit met jou werd gedeeld, maar het bleek dat dit enkel intern werd besproken. Sorry voor deze miscommunicatie en dat jij zelf actie hebt moeten ondernemen. Ik ben wel heel blij dat er een nieuwe afspraak staat op 10 januari. Zoals Boris ook al aangeeft, hoor ik tegen die tijd graag een update van je. Als er aan onze kant meer bekend is, dan delen wij dat ook met je!

Beste allen,

Gisteren, op 10 januari, heeft VolkerWessel reparatie uitgevoerd. Hiermee heb ik na ruim twee maanden weer internet!

Ik heb veel overlast gehad en extra kosten gemaakt, en ik ga T-Mobile daarom om schadevergoeding vragen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Fijn te horen! Nu je weer online bent, en dus precies berekend kan worden over welke tijd je geen diensten hebt gehad, zal een moderator die berekening maken. Het gaat dan om maandbedrag/30 dagen x het aantal dagen dat je geen verbinding hebt gehad. (in)directe schade wordt bij verstoringen van consumentenlijnen niet vergoed. Maar wacht even de moderatie af.

Reputatie 7

Hi @JubaSS, wat een ontzettend fijn nieuws! Ik ben echt heel erg blij om te lezen dat jij inmiddels weer van een goede verbinding aan het genieten bent. Zojuist heb ik dan ook gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt van de afgelopen weken dat je zonder internet zat. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik hoop echt enorm dat jij vanaf nu zonder problemen van jouw verbinding gebruik kunt maken. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Maak er een hele mooie avond van! 

Hoi Lisa,

 

Na maanden geen internet komt T-mobile nu met een vergoeding van welgeteld €67,25. Alleen mijn meerkosten waren al hoger, en daarnaast heb ik in die periode €60 betaald voor mijn abonnement. 
 

Ik weet niet of je er iets aan kunt veranderen, maar dit lijkt me toch wel heel erg miniem en ik ga niet akkoord. 

Reputatie 7

Hi @JubaSS, ik had heel erg gehoopt dat je hier tevreden mee zou zijn! Goed dat je dit bij mij aangeeft. Ik ben gelijk gaan kijken wat ik verder voor je kan betekenen, maar ik kan echt enkel de abonnementskosten vergoeden voor de periode dat het niet heeft gewerkt. Sorry! Als het mogelijk was om meer voor je in orde te maken, dan had ik dat echt met alle liefde gedaan. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik die graag!