Beantwoord

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.

  • 12 March 2024
  • 41 reacties
  • 457 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Oke top...heb je enig idee hoelang dat duurt?

Heb een ongeduldige zoon 😜😂😂

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sander46 & @W.Talsma, zeker weten! Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.  

 

@Cheyenne van Odido @Cal van Odido 

Goedemiddag, ik heb ook last van dit probleem. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

Hallo,

 

Mijn zoontje heeft hetzelfde probleem, kan je die update bij mij ook laten doen

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dat je verwacht geen antwoord te krijgen? Hier een praktijk voorbeeld: Ik heb de B10 software en 2 Odido wifi punten.  Werkt prima!

Reputatie 4
Badge

@Cheyenne van Odido Klopt het dat bij mensen die jullie Wifi Plus punten hebben de mesh functie niet meer werkt na update naar versie b10? Is dit ook een reden dat er nog wordt gewacht met massaal uitrollen van b10?

De reden dat ik dit vraag is dat routers worden uitgeleverd met een oudere firmware versie waarbij wel alles lijkt te werken, maar waarbij in de nacht een update naar versie b8 gepusht wordt. Daar kan het dus wel zonder dat het in batches gaat.

Kritische vraag, ik weet het, dus ik bereid me er al op voor dat er geen antwoord zal komen, maar ik wou het toch even gevraagd hebben.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Max kouwenhoven en @Blackbeard jullie staan bij deze op de lijst. Vermoedelijk ontvangen jullie de update morgenmiddag! 😊

@emilimeters Ik snap de vraag. De firmware wordt nu gepushed maar in batches. Dit gaat niet altijd even snel, vandaar dat we een aparte lijst in het leven hebben geroepen voor mensen zoals in dit topic!

Reputatie 4
Badge

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 

That is The Great Big Question.

Mijn idee: dit is niet technisch, dit is politiek.

en daar is niets van te snappen.

Reputatie 3

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!

Hoi cal van Odido ik heb nu ook al een aantal weken Het zelfde probleem sinds ik internet bij jullie heb hoop dat je dit voor mij ook kunnen oplossen 

Hallo, vandaag gebeld met hetzelfde probleem. Ik dacht dat het verholpen was, helaas niet. Zou ik ook de lijst gezet kunnen worden voor een update? Hopelijk is het snel verholpen.

 

Groet,

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je! Ik wil graag in één klap dit maandenlange probleem voor je oplossen binnen 48 uur. Daarom ga ik je op de lijst zetten voor de update. Wij zullen het modem kort herstarten om de nieuwe firmware goed in te laden.

Ik wens je alvast heel veel plezier met COD toe! 😄

Kan dit bij mij ook gemaakt worden?

ik heb hetzelfde probleem al maanden lang..

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!

Kunnen jullie mij ook helpen  ik heb het zelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +5

Yes! @Its_Milan je staat op de lijst om nieuwe firmware update te krijgen. Dit zal vandaag nog gebeuren!

Reageer