Beantwoord

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.

  • 12 March 2024
  • 41 reacties
  • 457 Bekeken

Ik zie dat dit vaak snel gefixt wordt. Kan dit bij mij ook?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 12 March 2024, 08:53

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Yes! @Its_Milan je staat op de lijst om nieuwe firmware update te krijgen. Dit zal vandaag nog gebeuren!

Reputatie 3

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 

That is The Great Big Question.

Mijn idee: dit is niet technisch, dit is politiek.

en daar is niets van te snappen.

Reputatie 6
Badge +2

@Elise22 @Gertjan1997 Ik heb jullie allebei meteen op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de middag wordt uitgestuurd. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Max kouwenhoven en @Blackbeard jullie staan bij deze op de lijst. Vermoedelijk ontvangen jullie de update morgenmiddag! 😊

@emilimeters Ik snap de vraag. De firmware wordt nu gepushed maar in batches. Dit gaat niet altijd even snel, vandaar dat we een aparte lijst in het leven hebben geroepen voor mensen zoals in dit topic!

Inmiddels gebeurt mij👍👍probleem is opgelost thnx

Reputatie 6
Badge +2

@Henkk4089 Je hebt de update gisteravond ontvangen. Lukt het weer? Zo niet, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dat doet: Reboot modem | Odido community.

Hallo, vandaag gebeld met hetzelfde probleem. Ik dacht dat het verholpen was, helaas niet. Zou ik ook de lijst gezet kunnen worden voor een update? Hopelijk is het snel verholpen.

 

Groet,

Beste Odido,


Wij hebben hetzelfde probleem. Wilt u mij ook een update sturen?
Alvast bedankt!

Goeieavond Odido 

 

ik heb helaas ook de fout code HUENEME-NEGEV

op me Xbox loop er al maanden tegen aan. Zou je me hier bij ook kunnen helpen ? Loop er al een tijdje tegen aan en zou echt niet weten wat ik meer moet doen 

alvast bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Davy91_, @Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

Hi @Davy91_@Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

Super bedankt !

Hallo,

 

Mijn zoontje heeft hetzelfde probleem, kan je die update bij mij ook laten doen

 

 

@Cheyenne van Odido @Cal van Odido 

Goedemiddag, ik heb ook last van dit probleem. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

Ik zie dat jullie dit snel kunnen regelen, kunnen jullie mijn modem ook updaten?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!

Hi @Davy91_@Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

@Tommie van Odido Wanneer krijg ik de update ? 

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!

Hoi cal van Odido ik heb nu ook al een aantal weken Het zelfde probleem sinds ik internet bij jullie heb hoop dat je dit voor mij ook kunnen oplossen 

Hallo Odido 

mil heb ook een foutcode HUENEME- NEGEV op mijn ps4 zou ik ook een oplossing kunnen krijgen. 
dankje alvast 

Vriendelijke groet,

walid Azizi 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Rachel27, je hebt dit ook via een ander topic verzocht! Via dit topic heb ik je op de lijst gezet om de firmware update te krijgen. Check onze huisregels eens, het is niet toegestaan om hetzelfde verzoek te doen in meerdere topics. De update komt eraan!

Reputatie 7
Badge +9

De firmware is gister geupgraded @Joep krabbendam

Kan dit bij mij ook gemaakt worden?

ik heb hetzelfde probleem al maanden lang..

Beste odido 

ik heb ook een fout code HUENEME-NEGEV op de ps5, kan ik ook op de lijst worden gezet om het te laten oplossen ?

alvast bedankt ! 

Ik heb hetzelfde probleem, zouden jullie dit voor mij ook kunnen oplossen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sander46 & @W.Talsma, zeker weten! Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.  

Reageer