Beantwoord

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.

  • 12 March 2024
  • 41 reacties
  • 457 Bekeken

Ik zie dat dit vaak snel gefixt wordt. Kan dit bij mij ook?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 12 March 2024, 08:53

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Elise22 @Gertjan1997 Ik heb jullie allebei meteen op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de middag wordt uitgestuurd. 

Ik zie dat jullie dit snel kunnen regelen, kunnen jullie mijn modem ook updaten?

Beste Odido,


Wij hebben hetzelfde probleem. Wilt u mij ook een update sturen?
Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

@Henkk4089 Je hebt de update gisteravond ontvangen. Lukt het weer? Zo niet, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dat doet: Reboot modem | Odido community.

@Tommie van Odido hoelang zal het duren denk je… ? 

Reputatie 7
Badge +9

Zeker weten @Henkk4089! Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

Beste odido 

ik heb ook een fout code HUENEME-NEGEV op de ps5, kan ik ook op de lijst worden gezet om het te laten oplossen ?

alvast bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +9

De firmware is gister geupgraded @Joep krabbendam

Hi @Davy91_@Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

@Tommie van Odido Wanneer krijg ik de update ? 

Hi @Davy91_@Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

Super bedankt !

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Davy91_, @Hamza01 & @Joep krabbendam, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kunnen jullie weer zorgeloos gamen!

Beste odido 

ik heb ook een fout code , kan ik ook op de lijst worden gezet om het te laten oplossen ?

alvast bedankt ! 

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.
 

Sinds glasvezel, krijg ik deze foutmelding met Call of duty. Zouden jullie dit voor me kunnen oplossen. Alvast bedankt! 

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem, wil je mij ook op de lijst zetten?

Heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice maar die zegt dat alle verbindingen goed zijn..

Maar ik blijf tegen deze foutmelding aanlopen sinds ik een nieuw modem heb ontvangen van jullie.

Hi @Walid azizi, het is niet toegestaan om persoonsgegevens te delen in een topic, dit is de reden dat we aangeven om het klantnummer in jouw profiel te zetten. Ik heb je nu wel op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je gepusht worden! 

Danku. Rond hoelaat wordt de update gepusht ? 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Walid azizi, het is niet toegestaan om persoonsgegevens te delen in een topic, dit is de reden dat we aangeven om het klantnummer in jouw profiel te zetten. Ik heb je nu wel op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je gepusht worden! 

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hey Nora (e-mail: XXXX) is de juiste van mijn vader als je klanten nummer toch wilt kan dat ook?

[Mod edit: persoonsgegevens verwijderd]

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hallo Odido 

mil heb ook een foutcode HUENEME- NEGEV op mijn ps4 zou ik ook een oplossing kunnen krijgen. 
dankje alvast 

Vriendelijke groet,

walid Azizi 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Rachel27, je hebt dit ook via een ander topic verzocht! Via dit topic heb ik je op de lijst gezet om de firmware update te krijgen. Check onze huisregels eens, het is niet toegestaan om hetzelfde verzoek te doen in meerdere topics. De update komt eraan!

Goeieavond Odido 

 

ik heb helaas ook de fout code HUENEME-NEGEV

op me Xbox loop er al maanden tegen aan. Zou je me hier bij ook kunnen helpen ? Loop er al een tijdje tegen aan en zou echt niet weten wat ik meer moet doen 

alvast bedankt ! 

Reputatie 6
Badge +2

@Justin23 Uiteraard, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@Sander46 Super fijn dat het is opgelost, heel graag gedaan! 😀

Inmiddels gebeurt mij👍👍probleem is opgelost thnx

Ik heb hetzelfde probleem, zouden jullie dit voor mij ook kunnen oplossen? 

Reputatie 6
Badge +2

@Sander46 Goede vraag! Ik hoop dat hij nog een klein beetje geduld heeft, ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Reageer