Ik zie dat dit vaak snel gefixt wordt. Kan dit bij mij ook?
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineelIk zie dat dit vaak snel gefixt wordt. Kan dit bij mij ook?
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineelOke top...heb je enig idee hoelang dat duurt?
Heb een ongeduldige zoon 😜😂😂
Hi
Hi
Hey Nora (e-mail: XXXX) is de juiste van mijn vader als je klanten nummer toch wilt kan dat ook?
[Mod edit: persoonsgegevens verwijderd]
De reden dat ik dit vraag is dat routers worden uitgeleverd met een oudere firmware versie waarbij wel alles lijkt te werken, maar waarbij in de nacht een update naar versie b8 gepusht wordt. Daar kan het dus wel zonder dat het in batches gaat.
Kritische vraag, ik weet het, dus ik bereid me er al op voor dat er geen antwoord zal komen, maar ik wou het toch even gevraagd hebben.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dat je verwacht geen antwoord te krijgen? Hier een praktijk voorbeeld: Ik heb de B10 software en 2 Odido wifi punten. Werkt prima!
Hoi
Ik wens je alvast heel veel plezier met COD toe! 😄
Zeker weten
Hi
Kunnen jullie mij ook helpen ik heb het zelfde probleem
Hi
Danku. Rond hoelaat wordt de update gepusht ?
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem, wil je mij ook op de lijst zetten?
Heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice maar die zegt dat alle verbindingen goed zijn..
Maar ik blijf tegen deze foutmelding aanlopen sinds ik een nieuw modem heb ontvangen van jullie.
Sinds glasvezel, krijg ik deze foutmelding met Call of duty. Zouden jullie dit voor me kunnen oplossen. Alvast bedankt!
Beste odido
ik heb ook een fout code , kan ik ook op de lijst worden gezet om het te laten oplossen ?
alvast bedankt !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.