Beantwoord

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.

  • 12 March 2024
  • 41 reacties
  • 457 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Oke top...heb je enig idee hoelang dat duurt?

Heb een ongeduldige zoon 😜😂😂

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hey Nora (e-mail: XXXX) is de juiste van mijn vader als je klanten nummer toch wilt kan dat ook?

[Mod edit: persoonsgegevens verwijderd]

Reputatie 4
Badge

@Cheyenne van Odido Klopt het dat bij mensen die jullie Wifi Plus punten hebben de mesh functie niet meer werkt na update naar versie b10? Is dit ook een reden dat er nog wordt gewacht met massaal uitrollen van b10?

De reden dat ik dit vraag is dat routers worden uitgeleverd met een oudere firmware versie waarbij wel alles lijkt te werken, maar waarbij in de nacht een update naar versie b8 gepusht wordt. Daar kan het dus wel zonder dat het in batches gaat.

Kritische vraag, ik weet het, dus ik bereid me er al op voor dat er geen antwoord zal komen, maar ik wou het toch even gevraagd hebben.

Reputatie 7
Badge +14

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dat je verwacht geen antwoord te krijgen? Hier een praktijk voorbeeld: Ik heb de B10 software en 2 Odido wifi punten.  Werkt prima!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je! Ik wil graag in één klap dit maandenlange probleem voor je oplossen binnen 48 uur. Daarom ga ik je op de lijst zetten voor de update. Wij zullen het modem kort herstarten om de nieuwe firmware goed in te laden.

Ik wens je alvast heel veel plezier met COD toe! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Zeker weten @Henkk4089! Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Walid azizi, het is niet toegestaan om persoonsgegevens te delen in een topic, dit is de reden dat we aangeven om het klantnummer in jouw profiel te zetten. Ik heb je nu wel op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je gepusht worden! 

@Tommie van Odido hoelang zal het duren denk je… ? 

Kunnen jullie mij ook helpen  ik heb het zelfde probleem 

Reputatie 6
Badge +2

@Justin23 Uiteraard, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@Sander46 Super fijn dat het is opgelost, heel graag gedaan! 😀

Hi @Walid azizi, het is niet toegestaan om persoonsgegevens te delen in een topic, dit is de reden dat we aangeven om het klantnummer in jouw profiel te zetten. Ik heb je nu wel op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je gepusht worden! 

Danku. Rond hoelaat wordt de update gepusht ? 

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem, wil je mij ook op de lijst zetten?

Heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice maar die zegt dat alle verbindingen goed zijn..

Maar ik blijf tegen deze foutmelding aanlopen sinds ik een nieuw modem heb ontvangen van jullie.

Reputatie 6
Badge +2

@Sander46 Goede vraag! Ik hoop dat hij nog een klein beetje geduld heeft, ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.
 

Sinds glasvezel, krijg ik deze foutmelding met Call of duty. Zouden jullie dit voor me kunnen oplossen. Alvast bedankt! 

Beste odido 

ik heb ook een fout code , kan ik ook op de lijst worden gezet om het te laten oplossen ?

alvast bedankt ! 

Reageer