Beantwoord

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.

  • 12 March 2024
  • 41 reacties
  • 456 Bekeken

Ik zie dat dit vaak snel gefixt wordt. Kan dit bij mij ook?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 12 March 2024, 08:53

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Yes! @Its_Milan je staat op de lijst om nieuwe firmware update te krijgen. Dit zal vandaag nog gebeuren!

Kunnen jullie mij ook helpen  ik heb het zelfde probleem 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!

Kan dit bij mij ook gemaakt worden?

ik heb hetzelfde probleem al maanden lang..

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je! Ik wil graag in één klap dit maandenlange probleem voor je oplossen binnen 48 uur. Daarom ga ik je op de lijst zetten voor de update. Wij zullen het modem kort herstarten om de nieuwe firmware goed in te laden.

Ik wens je alvast heel veel plezier met COD toe! 😄

Hallo, vandaag gebeld met hetzelfde probleem. Ik dacht dat het verholpen was, helaas niet. Zou ik ook de lijst gezet kunnen worden voor een update? Hopelijk is het snel verholpen.

 

Groet,

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!

Hoi cal van Odido ik heb nu ook al een aantal weken Het zelfde probleem sinds ik internet bij jullie heb hoop dat je dit voor mij ook kunnen oplossen 

Reputatie 3

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 

That is The Great Big Question.

Mijn idee: dit is niet technisch, dit is politiek.

en daar is niets van te snappen.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Max kouwenhoven en @Blackbeard jullie staan bij deze op de lijst. Vermoedelijk ontvangen jullie de update morgenmiddag! 😊

@emilimeters Ik snap de vraag. De firmware wordt nu gepushed maar in batches. Dit gaat niet altijd even snel, vandaar dat we een aparte lijst in het leven hebben geroepen voor mensen zoals in dit topic!

Reputatie 4
Badge

@Cheyenne van Odido Klopt het dat bij mensen die jullie Wifi Plus punten hebben de mesh functie niet meer werkt na update naar versie b10? Is dit ook een reden dat er nog wordt gewacht met massaal uitrollen van b10?

De reden dat ik dit vraag is dat routers worden uitgeleverd met een oudere firmware versie waarbij wel alles lijkt te werken, maar waarbij in de nacht een update naar versie b8 gepusht wordt. Daar kan het dus wel zonder dat het in batches gaat.

Kritische vraag, ik weet het, dus ik bereid me er al op voor dat er geen antwoord zal komen, maar ik wou het toch even gevraagd hebben.

Reputatie 7
Badge +14

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dat je verwacht geen antwoord te krijgen? Hier een praktijk voorbeeld: Ik heb de B10 software en 2 Odido wifi punten.  Werkt prima!

Hallo,

 

Mijn zoontje heeft hetzelfde probleem, kan je die update bij mij ook laten doen

 

 

@Cheyenne van Odido @Cal van Odido 

Goedemiddag, ik heb ook last van dit probleem. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sander46 & @W.Talsma, zeker weten! Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.  

Oke top...heb je enig idee hoelang dat duurt?

Heb een ongeduldige zoon 😜😂😂

Reputatie 6
Badge +2

@Sander46 Goede vraag! Ik hoop dat hij nog een klein beetje geduld heeft, ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Ik heb hetzelfde probleem, zouden jullie dit voor mij ook kunnen oplossen? 

Inmiddels gebeurt mij👍👍probleem is opgelost thnx

Reputatie 6
Badge +2

@Justin23 Uiteraard, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@Sander46 Super fijn dat het is opgelost, heel graag gedaan! 😀

Goeieavond Odido 

 

ik heb helaas ook de fout code HUENEME-NEGEV

op me Xbox loop er al maanden tegen aan. Zou je me hier bij ook kunnen helpen ? Loop er al een tijdje tegen aan en zou echt niet weten wat ik meer moet doen 

alvast bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Rachel27, je hebt dit ook via een ander topic verzocht! Via dit topic heb ik je op de lijst gezet om de firmware update te krijgen. Check onze huisregels eens, het is niet toegestaan om hetzelfde verzoek te doen in meerdere topics. De update komt eraan!

Hallo Odido 

mil heb ook een foutcode HUENEME- NEGEV op mijn ps4 zou ik ook een oplossing kunnen krijgen. 
dankje alvast 

Vriendelijke groet,

walid Azizi 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hey Nora (e-mail: XXXX) is de juiste van mijn vader als je klanten nummer toch wilt kan dat ook?

[Mod edit: persoonsgegevens verwijderd]

Reageer