Beantwoord

Harman Kardon 200 Citation speaker maakt geen verbinding met Wi-Fi sinds de Zyxel T-56

  • 5 January 2024
  • 142 reacties
  • 2193 Bekeken


Toon eerste reactie

142 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Fantastisch, Dankjewel! :-)

Fijne werkdag 🌻

Update is gepushed, fijne dag nog! 

Reputatie 6
Badge +2

@Sven-Odido Kun je @KanAltijdBeter @Ninevdz @DForsure ook op de lijst zetten?

@Madmick  Is de update al wel doorgekomen? 

@flippoR @StephanVeldsla Fijn om te lezen dat de update is doorgekomen en alles weer naar behoren werkt! 

@Ninevdz Ik zie dat mijn collega een nieuw wifipunt jouw kant op heeft gestuurd en een verzoek heeft ingediend om een monteur aan te sturen. Zodra dit is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Fantastisch, Dankjewel! :-)

Fijne werkdag 🌻

Update is gepushed, fijne dag nog! 

 

Dankjewel toppers! Het werkt weer naar behoren! Hoera 🎊

 

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Bedankt, eindelijk weer geluid uit mijn speaker.

@Sven-Odido Ook ik heb problemen met diverse wifi apparaten die geen verbinding kunnen maken(Calex Smart Outdoor Gateway) of verliezen (diverse samsung mobieltjes s10 en s22) sinds de swap van dsl naar glas en router T54 naar T56 graag zou ik ook de nieuwe firmware gepushed krijgen.


Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-Odido Ook ik heb problemen met diverse wifi apparaten die geen verbinding kunnen maken(Calex Smart Outdoor Gateway) of verliezen (diverse samsung mobieltjes s10 en s22) sinds de swap van dsl naar glas en router T54 naar T56 graag zou ik ook de nieuwe firmware gepushed krijgen.


Alvast bedankt

De update is gepushed

@Sven-Odido Kan je bij mij de update ook pushen ? Bij mij valt iedere nacht de verbinding met de Harman Kardon 700 weg. Volgens de klantenservice van Harman Kardon kan dit aan problemen bij Odido liggen.

 

@Sven-Odido Ook ik heb problemen met diverse wifi apparaten die geen verbinding kunnen maken(Calex Smart Outdoor Gateway) of verliezen (diverse samsung mobieltjes s10 en s22) sinds de swap van dsl naar glas en router T54 naar T56 graag zou ik ook de nieuwe firmware gepushed krijgen.


Alvast bedankt

De update is gepushed

Thx Sven voor je snelle reactie, ik laat de uitkomst hier weten 

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Hallo, na 3 maanden geen glasvezel/TV te hebben gehad, werkt alles zo goed als weer met onze nieuwe T-56 en de wifipunten. Echter werkt ons Harman Kardon systeem ook niet. Zou jij ons a.u.b. ook kunnen toevoegen aan de updatelijst? Dankjewel. @Sven-Odido 

@Sven-Odido Kun je @KanAltijdBeter @Ninevdz @DForsure ook op de lijst zetten?

@Madmick  Is de update al wel doorgekomen? 

@flippoR @StephanVeldsla Fijn om te lezen dat de update is doorgekomen en alles weer naar behoren werkt! 

@Ninevdz Ik zie dat mijn collega een nieuw wifipunt jouw kant op heeft gestuurd en een verzoek heeft ingediend om een monteur aan te sturen. Zodra dit is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Ja, hij eindigt op _b10

@Sven-Odido Kun je @KanAltijdBeter @Ninevdz @DForsure ook op de lijst zetten?

@Madmick  Is de update al wel doorgekomen? 

@flippoR @StephanVeldsla Fijn om te lezen dat de update is doorgekomen en alles weer naar behoren werkt! 

@Ninevdz Ik zie dat mijn collega een nieuw wifipunt jouw kant op heeft gestuurd en een verzoek heeft ingediend om een monteur aan te sturen. Zodra dit is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Ja, hij eindigt op _b10

@Sven-Odido kun je de update ook naar mij pushen (klant nr. XHD30902)

@Sven-Odido Kun je @KanAltijdBeter @Ninevdz @DForsure ook op de lijst zetten?

@Madmick  Is de update al wel doorgekomen? 

@flippoR @StephanVeldsla Fijn om te lezen dat de update is doorgekomen en alles weer naar behoren werkt! 

@Ninevdz Ik zie dat mijn collega een nieuw wifipunt jouw kant op heeft gestuurd en een verzoek heeft ingediend om een monteur aan te sturen. Zodra dit is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Ja, hij eindigt op _b10

@Sven-Odido kun je de update ook naar mij pushen (klant nr. XHD30902)

Goedemorgen,

 

helaas ook hier al geruime tijd problemen met verbinden van diverse apparatuur. Zou de nieuwe firmware ook naar mij gepushed kunnen worden?

 

bij voorbaat dank,

 

Karin Noort klantnummer 122010575

@Sven-Odido Ook ik heb problemen met diverse wifi apparaten die geen verbinding kunnen maken(Calex Smart Outdoor Gateway) of verliezen (diverse samsung mobieltjes s10 en s22) sinds de swap van dsl naar glas en router T54 naar T56 graag zou ik ook de nieuwe firmware gepushed krijgen.


Alvast bedankt

De update is gepushed

Thx Sven voor je snelle reactie, ik laat de uitkomst hier weten 

Beste Sven, De update heeft wel en niet geholpen.
De stabiliteit van het wifi netwerk is verbeterd maar ik kan helaas de Calex Smart Outdoor Gateway niet verbinden. Ik heb een apart 2,4 Ghz netwerk opgezet in de T56 en de wpa naar 2 gezet maar dit mocht niet baten en heb de beveiliging weer terug gezet naar wpa3/wpa2 mix.

Hij lijkt geen dhcp te krijgen of uit te vragen, ik heb een losse accesspoint geplaatst en op deze kreeg de Calex Smart Outdoor Gateway direct verbinding en dus ook een dhcp ipadres. Ergens gaat het nog niet goed maar ben al wel blij met het stabiele wifi6 netwerk, alleen het laatste dingetje nog 😉

Goedemorgen,

 

@Odido 

Graag zou ik ook de update ontvangen. Drie weken geleden glasvezel bij jullie aangesloten en sindsdien ook geen verbinding te maken met mijn Herman Kardon speaker. 

Ik hoop dat dit snel kan worden opgelost, alvast bedankt hoor.

 

Groet,

Pieter 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pietervanalphen & @DForsure, goed dat jullie hiervoor aan de bel trekken. Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De update zal spoedig geupgrade worden! 

Tot op heden nog geen succes met verbinden van mijn HK one is de update al gepushed? zelfs mijn mediabox heeft moeite met verbinden met de wifi. 

Reputatie 7
Badge +4

@KanAltijdBeter Update is gepushed

@KanAltijdBeter Update is gepushed

Werkt weer perfect, thnx 👍🏼👍🏼

Hi @pietervanalphen & @DForsure, goed dat jullie hiervoor aan de bel trekken. Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De update zal spoedig geupgrade worden! 

@Tommie van Odido , @Sven-Odido Kun je me doorgeven wanneer de update gepushed gaat worden?

Reputatie 7
Badge +9

Update is gepushed @DForsure

Dank @Tommie van Odido . Alles doet het weer

@Odido

Zou ik ook de update kunnen ontvangen?  Alvast bedankt!

Ook ik zou graag de update willen ontvangen. Mijn samsung soundbar doet het nog steeds niet. Mijn klantnummer staat in mijn profiel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JonasR en @Glasvezel007, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De firmware zal spoeig geupgrade worden!  

Reputatie 1

In een ander topic was gezegd dat ik ook op de lijst zou komen maar tot nu toe nog geen update gezien. Zou je mij ook op de lijst voor de update kunnen zetten @Tommie van Odido ? 

Reageer