Beantwoord

Harman Kardon 200 Citation speaker maakt geen verbinding met Wi-Fi sinds de Zyxel T-56

  • 5 January 2024
  • 142 reacties
  • 2194 Bekeken


Toon eerste reactie

142 reacties

Hallo, Graag zou ik ook de update ontvangen. 

Sinds vrijdag klant van ODIDO en mijn Harman Kardon Citation speaker werkt helaas ook niet meer.

Alvast Hartelijk dank.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GGrootenhuis, ik heb je toegevoegd aan de lijst. De firmware zal spoedig geupgraded worden! 

@Tommie van Odido  Zou je mij ook op de lijst kunnen zetten voor de update?

Ben sinds kort klant en kan de boxen ook niet meer toevoegen van Harman Kardon!

Hoor het graag 

Reputatie 6
Badge +2

@KevinKuipers12345 Je staat op de lijst! 😊

Hij doet het weer! Dank 🙏 

@Tommie van Odido of @Teresa van Odido, ik wil graag de update want ik wil de Harman Kardon graag weer kunnen gebruiken!

Reputatie 7
Badge +4

Dat ga ik voor je regelen @VaJo, geen enkel probleem! Ik maak het papierwerk direct voor je in orde en binnen enkele werkdagen ontvang je de update. Om te zorgen dat de firmware goed doorkomt zullen wij het modem kort voor je herstarten.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je speaker, binnenkort klinkt ‘ie weer als muziek in je oren! 😃

Dat ga ik voor je regelen @VaJo, geen enkel probleem! Ik maak het papierwerk direct voor je in orde en binnen enkele werkdagen ontvang je de update. Om te zorgen dat de firmware goed doorkomt zullen wij het modem kort voor je herstarten.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je speaker, binnenkort klinkt ‘ie weer als muziek in je oren! 😃

Hallo Cal, zou dit bij mij ook kunnen?

Ook problemen met mijn HK citiation 200.

 

groeten,

 

Luuk

Reputatie 6
Badge +2

@LoesLuuk Ja hoor, ik heb je gelijk op de lijst gezet! 

Wij hebben door een vernieuwd abonnement sinds kort de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt onze Harman Kardon 200 Citation speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon 300 Citation speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Google Home maakt zonder problemen verbinding met de speaker, maar het gaat mis tijdens het opzetten van de Wi-Fi verbinding. Uiteraard begonnen met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, via de modem 2,4G en 5G geprobeerd en twee losse netwerken aangemaakt met 2,4G en 5G. Niks werkt.

Zie al diverse topics met hetzelfde probleem, lijkt me dus tijd voor een oplossing want dit probleem ligt duidelijk bij de Zyxel T-56.

Hoelang gaat het nog duren Odido om.dit probleem van vele klanten op te lossen?

Wij hebben exact hetzelfde probleem met onze JBL LINK speakers. In afwachting van een definitieve oplossing door Odido m.b.t. de T56. 

Beste, 

Mijn nieuwe Harman Kardon citation one speakers verbinden niet met wifi. Nu werd ik doorverwezen naar deze community voor een bepaalde update. Kan dat alsjeblieft in orde gemaakt worden?

 

Alvast veel dank!

 

Manon 

Reputatie 6
Badge +2

@MarkBZ @ManonvI Jullie staan op de lijst! Ik verwacht dat de update vandaag of morgen wordt uitgestuurd. 

@MarkBZ @ManonvI Jullie staan op de lijst! Ik verwacht dat de update vandaag of morgen wordt uitgestuurd. 

Heel erg fijn, dankjewel!!

Thanks, net geprobeerd verbinding te maken en het werkt weer allemaal. 

 

Beste Teresa,

Helaas heeft er gisteren en/of vandaag geen update plaatsgevonden. We kunnen dus ook dit weekend onze wifi speakers Helaas (nog) niet gebruiken. Dit is wel vervelend gezien de meerdere toezeggingen dat het probleem opgelost zou worden. Hopelijk lukt het vandaag (16-03-24) alsnog. 

Vriendelijke groet,  Mark 

Beste,

Sinds deze week verhuisd naar een nieuw adres en gekozen voor een abonnement van Odido. Helaas is het nog niet mogelijk geweest om de Harman Kardon speakers te verbinden met de wifi. In de Google Home app loop ik constant vast wanneer de speaker verbinding probeert te maken met het modem, ik kan tevens wel het wifi-signaal in de Home app zien. Heeft dit te maken met de update waarover hierboven wordt gesproken? Wij zouden dan graag deze update ook ontvangen zodat we wel verbinding kunnen maken.

Groet,

Lars Mulleners

Klopt. Odido is bezig met een firmware update.  Dat heb je in vergelijkbare topics al kunnen lezen. Er is nog geen definitieve datum door moderators genoemd.

Beste Eric,

Ik kan nu al maanden geen verbinding maken via de Google Home App met de Citation 200 wifi speakers van Harman / kardon. Ook ik heb een Zyxel T-56 modem. Ze hebben het in het begin wel gedaan! Ik zou graag een concrete oplossing willen!

@MarkBZ @ManonvI Jullie staan op de lijst! Ik verwacht dat de update vandaag of morgen wordt uitgestuurd. 

Ik heb exact dezelfde problemen. Zet mij ook op de lijst en graag z.s.m. een oplossing!

Dat ga ik voor je regelen @VaJo, geen enkel probleem! Ik maak het papierwerk direct voor je in orde en binnen enkele werkdagen ontvang je de update. Om te zorgen dat de firmware goed doorkomt zullen wij het modem kort voor je herstarten.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je speaker, binnenkort klinkt ‘ie weer als muziek in je oren! 😃

Graag ook bij mij regelen!

Reputatie 6
Badge +2

@MarkBZ Mijn excuses dat je de update nog niet hebt ontvangen, wij doen echt ons best om zo snel mogelijk uit te sturen naar iedereen. De update wordt één keer per dag uitgestuurd en mijn collega’s en ik vullen de lijst gedurende de dag aan. Ik vermoed dat dit net langs elkaar heen is gelopen. Gelukkig verwacht ik dat je de update vandaag ontvangt. 

@LarsMulleners @willemvanrheenen Ik heb jullie allebei op de lijst gezet! 

Hallo,  

ik heb de zelfde problemen die hier boven  worden beschreven,  graag  ontvang ik een update voor de router.

Stefan  Uland      

Reputatie 6
Badge +2

@stefan.uland Ik heb je op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update uiterlijk morgen ontvangt.

@stefan.uland Ik heb je op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update uiterlijk morgen ontvangt.

super dank je  wel!!   we wachten met spanning af     :-)  

@Tommie van Odido zojuist telefonisch contact gehad met een collega van jou ivm het niet kunnen verbinden van mijn smarthome audioapparatuur. Ik begreep dat er een update van het modem gepland staat, waardoor dit wel weer gaat lukken. Daarnaast verzocht hij mij om jou een berichtje te doen om mij op de lijst te zetten voor een vervroegde update.

Bij deze daarom het verzoek om mij aan deze lijst toe te voegen. Klantnummer XXXX [Mod edit: klantnummer verwijderd] 

Dank!

Reageer