Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Toon eerste reactie

237 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @jpbosk, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

De T-54 en de WAP werken niet helemaal lekker met elkaar. Ik heb je daarom meteen een WX5600 opgestuurd. Je zult hier nog een bericht over ontvangen en je kunt de zending, zodra hij verzonden is, volgen in My T-Mobile! 

Goedemorgen, 

 

Hoe lang gaat het omwisselen ongeveer duren? Voor mij is het ondertussen bijna drie weken geleden in gang gezet, maar de status staat nog steeds op dat de aanvraag ontvangen is en hij is nog steeds niet in behandeling!

 

Groet,

 

Anthal

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Anthal, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Normaliter heb je de nieuwe WX5600 binnen een paar werkdagen. Nu ben ik meteen gaan kijken en zie ik dat we geen telefoonnummer van je hebben waardoor de order niet doorloopt. Je kunt zelf gemakkelijk een telefoonnummer toevoegen in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Telefoonnummer invoeren. Lukt dit niet? Kan je mij een privénbericht sturen met je mobiele nummer? Dan zet ik hem in je profiel en zal de order doorlopen! 

Hey @jpbosk, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

De T-54 en de WAP werken niet helemaal lekker met elkaar. Ik heb je daarom meteen een WX5600 opgestuurd. Je zult hier nog een bericht over ontvangen en je kunt de zending, zodra hij verzonden is, volgen in My T-Mobile! 

Nice, dank je wel! 

Hi, ik heb een T54 modem met 1 oud WiFi punt. Redt het net niet tot de zolder, dus zou graag dat ene WAP WiFi punt inruilen voor 2 nieuwe WX5600? Kunnen jullie dat regelen?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bronski118 

De oude WiFi punt kun je hier laten omruilen en de 2de kan je zelf bestellen, je krijgt de nieuwe :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/internet-wifi/wifi-plus

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Bronski118, ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! Ze komen zo snel mogelijk jouw kant op, je wordt per e-mail op de hoogte gehouden. Fijn weekend voor nu! 😄

Hoi @Bronski118, ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! Ze komen zo snel mogelijk jouw kant op, je wordt per e-mail op de hoogte gehouden. Fijn weekend voor nu! 😄

Top, dank voor het regelen. thx!

Moet het wifipunt retour gestuurd worden na opzeggen wifi plus ?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @vinno86 ,

Jazeker. Je huurt deze hardware per stuk per maand. Opzeggen doe je dus door de hardware te retourneren. 

Hoi @vinno86 ,

Jazeker. Je huurt deze hardware per stuk per maand. Opzeggen doe je dus door de hardware te retourneren. 

 

Duidelijk, 30 euro per jaar voor een stukje hardware van ~50 euro is mij te duur.

 

Maar bedankt.

Goedemorgen, 

Ik heb hier ongeveer 1,5 maand geleden een aanvraag gedaan om mijn oude wifipunten om te ruilen voor de nieuwe.  Een week of 3 geleden heb ik hier om een statusupdate gevraagd en toen werd er gezegd, omdat mijn telefoonnummer niet in mijn profiel stond, de order niet doorliep. Nu zijn we weer 3 weken en heb ik ze nog steeds niet ontvangen! 

Zij  die dingen überhaupt wel leverbaar?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Anthal, goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt.

Het telefoonnummer was niet goed doorgekomen waardoor de order nog steeds niet doorliep. Ik heb het telefoonnummer er nu goed ingezet en er voor gezorgd dat de order goed doorloopt! Je zult binnenkort de wifi punten ontvangen. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 2

Hallo,

 

Ik heb nu één ‘oud’ Wifi-punt i.c.m. de T-54, maar zou graag een nieuw model willen ter vervanging van de oude en een tweede erbij (in totaal dus 2 Wifi-punten). Kunnen jullie dat in gang zetten?

 

Alvast bedankt!

 

Groet,

Job

Reputatie 7
Badge +9

Hi @joblamie, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. De WAP werkt inderdaad niet zo lekker met de T-54. Ik heb deze daarom meteen voor je omgeruild en ook direct een tweede voor je aangevraagd. Dit kun je zometeen allemaal terugzien in Mijn Odido

Ik heb op dit moment 1 wap6807 en zou deze graag omwisselen. Nu had ik deze al opgezegd voor dat ik deze forum post had gelezen. Is het nog mogelijk om dit op te lossen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rongraaf1, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Klantnummer toegevoegd

Reputatie 7
Badge +8

@rongraaf1 Ik heb je zojuist op jouw privébericht beantwoord. Kun je mij de missende gegevens daar nog sturen? Dan regel ik dit direct voor je!

@Demi van Odido  Ik heb op dit moment 1 wap6807 en zou deze graag omwisselen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @driesdokter, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct een WX5600 opgestuurd. Je ontvangt hier zo een bericht over en dit is terug te zien in Mijn Odido! 

Hey @driesdokter, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct een WX5600 opgestuurd.

Je ontvangt hier zo een bericht over en dit is terug te zien in Mijn Odido! 

Dank je Tommie!

Ik zie  dat er in Mijn Oidio idd een 2e access point is toegevoegd, voor 2,50 per maand. Maar ik had de oude (die ik neem ik aan moet terugsturen) gratis door een introductie aanbieding. Wordt dat recht getrokken :-)

Reputatie 7
Badge +9

Hey @driesdokter, je had inderdaad een actie voor de eerste 12 maanden een gratis wifi punt. Deze actie is op 01-10-2023 verlopen. Je oude wifi punt dient inderdaad retour te worden gestuurd. 

Hey @driesdokter, je had inderdaad een actie voor de eerste 12 maanden een gratis wifi punt. Deze actie is op 01-10-2023 verlopen. Je oude wifi punt dient inderdaad retour te worden gestuurd. 

Mijn abbonement ging in op 25 mei, dus ik zit nog in die gratis maanden. Zou een beetje raar zijn als ik door t omwisselen ineens wel zou gaan betalen, toch? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @driesdokter, dat klopt inderdaad, ik zie het nu. De actie komt wel te vervallen door de wijziging. Ik kan je daarom wel het bedrag in 1x vergoeden voor de resterende maanden. Dat is nog 8x €2,50 tot aan mei 2024. Dit zal dan in 1x worden vergoed en worden verrekend op een volgend factuur, is dat goed? 

Reageer