Bij het verlenging van mijn 4G voor thuis abonnement veranderd opeens de bundel van 500GB per maand naar 150GB per maand. Bij navraag wordt aangegeven dat het onbeperkt aan te vullen is, maar als de bundel op is moet ik elke dag aanvullen met 5GB, want dit is maar een dag geldig. Dit is erg omslachtig en vervelend, omdat ik elke dag in de gaten moet houden of de bundel al op is.
Hi
Misschien zou ik de volgende ook bij de klantenservice kunnen vragen, maar nu maar even in deze thread:
- Als ik online zou verlengen naar een SimOnly 4G voor Thuis, op mijn postcode, weet ik dan zeker dat ik de 500 Gb houdt?
- Zit er bij 4G voor Thuis Extra Snel nog steeds 500 Gb. standaard bij, of is dat ook afhankelijk van de postcode geworden? Zo ja, wat zou ik op mijn postcode krijgen?
- Is het geen idee e.e.a. wat duidelijker op de website te vermelden :-) ?
Op de plek waar ik 4G voor thuis gebruik is er geen andere vorm van internet mogelijk. Vandaar dat ik het vooralsnog wil blijven gebruiken.
Hi
De vraag is nu, Extra snel is altijd een 500 GB bundel geweest. Wat is het nu? Nog steeds 500 GB?
500 GB en extra snel waren altijd gekoppeld aan elkaar. Er is nooit 150 GB en extra snel geweest.
Hi
Bij mij was dit hetzelfde probleem, er wordt nergens vermeld war de snelheid of bundel wordt of dat er iets in veranderd. Wel afgesloten en nu dus met een kleine langzame bundel. De 150 gb is nu al op dus elke dag 1a 2 keer bundel ophogen met 5GB. Erg vervelend.
Ik heb al een tijd (anderhalf jaar) 4G voor thuis en ben daar op zich erg tevreden over.
Zojuist eens in “mijn Odido” gekeken. Ik krijg dan een verlengaanbod. Als ik dat zou doen, dan zou ik iets minder gaan betalen. Er staat echter nergens meer vermeld hoe groot je startbundel is. En dat vind ik niet aardig.
Ik heb nu 500 Gb. startbundel. Klopt het dat dat slechts 150 Gb. wordt, als ik zou verlengen?
Stel nou dat ik om welke reden ook zou overstappen naar 4G voor thuis Extra Snel. Wat wordt dan mijn startbundel? Ik kan dat nergens vinden.
Hi Bram, heb je nog een tweede keer contact opgenomen met mijn collega's van de klantenservice? Zo niet, dan duik ik er ook met alle plezier voor je in! Stuur me dan even een privébericht met je klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfes van je IBAN. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊
Misschien dat een mod hier even in kan duiken?
Verlengen is iets voortzetten met hetzelfde abonnement. Geen lager abonnement lijkt mij.
Ik ben benieuwd en belangstellend naar het verloop. 😉
Ach ja je krijgt een telefoondienst aan de lijn die er weinig kaas van gegeten heeft en de vaste procedure volgt. Geeft aan dat ik het wel kan wijzigen, maar dan terug moet bellen na 1 november, want in oktober heb ik al iets gewijzigd… Ik ga een dezer dagen nog een keer bellen in de hoop iemand te treffen die het snapt.
Ik ben benieuwd en belangstellend naar het verloop. 😉
Dit abonnement heeft niet de hoeveelheid data en snelheid als extra snel.
De sim in de buitenantenne zorgt niet voor extra snel. Ze hebben je abonnement gewijzigd tijdens de verlenging. Je nu het volgende abonnement:
Uiteindelijk is het toch zo dat de sim in de buitenantenne ervoor zorgt dat de snelheid extra omhoog gaat? Als je geen buitenmodum hebt is de sim hetzelfde, maar heb je een lagere snelheid.
Net de speedtest gedaan. Ik haal niet de max snelheid van extra snel, maar meer dan de basis versie.
Ik ben vanaf morgen weer thuis dan kan ik het nakijken.
Als die sim only extra snel is is het nieuw dat ze dit doen. In het verleden kreeg ik dat niet voor elkaar. Heb je je snelheid gemeten?
Ik had 4G voor thuis extra snel met buitenmodem. Nu een sim only die volgens de info met buitenmodem werkt. Ook geen nieuwe sim gekregen dat was niet nodig. Zelfde nummer gehouden.
Met welk abonnement heb je verlengd?
Lijkt mij dat je de sim only heb genomen? Of extra snel met een nieuw modem?
Wat is je snelheid?
Volgens mij is verlenging niet mogelijk bij 4gvt. Je sluit dan een nieuwe abonnement af. Je zal dan ook een ander nummer hebben. Je oude abonnement zal dan afgesloten zijn.
In het ergste beval zal je dit abonnement annuleren en overstappen op extra snel. Je zal dan wel weer een nieuw modem moeten aanschaffen. Extra snel kan je niet zonder modem afsluiten.
30 dagen bedenktijd? Dat klinkt wel heel bijzonder. Staat dat in de bevestiging van je nieuwe contract?
14 dagen zie ik nu. Dus dat kan ik nog proberen.
30 dagen bedenktijd? Dat klinkt wel heel bijzonder. Staat dat in de bevestiging van je nieuwe contract?
Ik heb 30 dagen bedenktijd. Hopelijk kan ik nog terug naar wat ik had.
Bij verlenging ging ik minder betalen, vandaar de verlenging. Er werd echter nergens iets vermeld over een andere bundel.
Ah, al je nu naar de bestel pagina gaat dan lijkt het dat er geen sprake meer is van bundels. Maar dat is dus wel zo, je hebt helemaal gelijk.
Heel bijzonder is echter dat op de bestel pagina’s daar helemaal niets over te vinden is:
Wat is hier nu de bundel?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.