4G voor thuis abonnemment

  • 6 October 2023
  • 27 reacties
  • 365 Bekeken

Bij het verlenging van mijn 4G voor thuis abonnement veranderd opeens de bundel van 500GB per maand naar 150GB per maand. Bij navraag wordt aangegeven dat het onbeperkt aan te vullen is, maar als de bundel op is moet ik elke dag aanvullen met 5GB, want dit is maar een dag geldig. Dit is erg omslachtig en vervelend, omdat ik elke dag in de gaten moet houden of de bundel al op is.

eric 6 maanden geleden

Elke 4GvT is unlimited, zowel nieuw als oud. Het verschil is de initiele bundel welke zonder bundelboosters kan worden verbruikt. er is geen 4GvT welke unlimited is zonder FUP / bundelboosters.

Bekijk origineel

27 reacties

@Marciano van Odido Bedankt voor je reactie. Ik snap de policy m.b.t. de 150 Gb en aanvullers, maar heel handig vind ik het niet. 

Misschien zou ik de volgende ook bij de klantenservice kunnen vragen, maar nu maar even in deze thread:

 

  • Als ik online zou verlengen naar een SimOnly 4G voor Thuis, op mijn postcode, weet ik dan zeker dat ik de 500 Gb houdt?
     
  • Zit er bij 4G voor Thuis Extra Snel nog steeds 500 Gb. standaard bij, of is dat ook afhankelijk van de postcode geworden? Zo ja, wat zou ik op mijn postcode krijgen?
     
  • Is het geen idee e.e.a. wat duidelijker op de website te vermelden :-) ?
     

Op de plek waar ik 4G voor thuis gebruik is er geen andere vorm van internet mogelijk. Vandaar dat ik het vooralsnog wil blijven gebruiken. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wiend, graag gedaan! Dat zijn hele goede vragen. Volgens mijn gegevens ontvang je bij een Sim Only de bundel van 150GB. Ik kan zelf niet inzien hoe druk het is op jouw postcode. Ik kan ook niks beloven, máár wellicht hebben mijn collega's van Sales hier meer zicht op. Vragen kan geen kwaad! Je kunt ze bereiken op 0800-0092. Ik ben ook erg benieuwd en ik hoop dat je de bundel van 500GB kunt krijgen. Dat is natuurlijk het fijnst. Ik geef je feedback ook absoluut door over het vermelden op de website!

Reageer