AF55 inlog pagina geeft steeds een redirect naar de inlog pagina

  • 20 October 2023
  • 68 reacties
  • 978 Bekeken

Nadat ik correct heb ingelogd op de pagina van de AF55 (bij mij op 192.168.1.1) krijg ik heel even de dashboard pagina te zien maar ga ik dan snel weer terug naar de inlog pagina.

Ik heb dit inmiddels geprobeerd met een fout wachtwoord en dan krijg ik netjes de melding dat het wachtwoord onjuist is. Met het goede wachtwoord dus even snel naar dashboard en dan weer terug naar de inlog pagina.

Ik heb het getest onder Chrome, Brave, Safari en Edge. Mijn vermoeden is dat het niet aan mijn browser ligt.

Ik heb de stroom er een paar minuten vanaf gehad en ik heb het modem een reset gegeven (tips vanuit odido) maar dat heeft niets geholpen.

Heeft iemand dit ook al eens gehad? Of misschien nog een andere tip wat ik kan proberen?

Internet werkt overigens prima. Ik wil graag inloggen om het wachtwoord te wijzigen en de wifi uit te zetten.

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi Eskimo, goed dat je al veel dingen hebt geprobeerd om het werkende te krijgen en erg apart dat je direct wordt teruggestuurd naar de inlogpagina! Ik zie dat er een inderdaad een case is aangemaakt voor de technische dienst. Zij hebben het momenteel erg druk, waardoor de verwerkingstijd een stuk langer is dan we gewend zijn. Ik weet zeker dat ze dit voor je kunnen oplossen, echter gaat het wel even duren. Ik hoop dat je hierop kunt wachten, maar je kunt uiteraard de hardware terugsturen als je nog in je bedenktijd zit.

@Hanz124 Ik zie dat er voor jou ook al een case loopt en voor jou geldt uiteraard hetzelfde.

Bekijk origineel

68 reacties

Voor de support medewerker die me vroeg welke gebruikersnaam ik invoer. Dit is niet nodig. Alleen een wachtwoord.

Onderwater gaat dit over de lijn:

{
    "http_username": "admin",
    "http_passwd_hidden": "***************",
    "action": "set",
    "page": "index"
}

Ik heb het wachtwoord veld vervangen door een aantal keer: * Het wordt er namelijk base64 gecodeerd ingezet :-)

 

Als aanvulling inmiddels ook in “incognito” mode getest met hetzelfde resultaat.

Onderwater nog gezien dat dit voorbij komt: 
{
    "action": "get",
    "page": "dh_devinfo",
    "csrf_token_value": ""
}
Wat me doet vermoeden dat er een crsf token niet gezet is.
Ook nog cookies en cache leeg gegooid zonder positief resultaat.

Ook getest met een kabel direct van laptop naar modem. Wederom zonder resultaat.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

Vervelend Hanz. Volgens mij hebben ze bij Odido geen idee wat ze hiermee moeten. Ik denk dat ze het beste een nieuwe modem kunnen toetsuren. Mijn internet verbinding was overigens helemaal top. Daar eigenlijk geen problemen. Voor mijn melding is 23 oktober j.l. een case aangemaakt maar ik heb geen reactie meer gehad. Omdat mijn 14 dagen waarin ik nog op kon zeggen bijna voorbij waren heb ik zelf besloten om niet meer te wachten. Ik stuur mijn spullen morgen retour.

Inderdaad dat gevoel heb ik ook, ze hebben geen idee. Het is een beetje een vreemde eend in de bijt. Na een half uur aan de lijn krijg je eindelijk een medewerker te spreken die er echt niets van snapt. Vervolgens zetten ze het door naar support en er gebeurt niets. Support is echt dramatisch. Het modem is niet 100%, dus vervangen is inderdaad de enige optie. Ook al geopperd maar geen reactie. Mijn verbinding was ook altijd top maar met name het uploaden gaat nu langzaam. Ik ken iemand die is overgestapt op starlink en is daar dik tevreden over. Misschien een optie.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eskimo, goed dat je al veel dingen hebt geprobeerd om het werkende te krijgen en erg apart dat je direct wordt teruggestuurd naar de inlogpagina! Ik zie dat er een inderdaad een case is aangemaakt voor de technische dienst. Zij hebben het momenteel erg druk, waardoor de verwerkingstijd een stuk langer is dan we gewend zijn. Ik weet zeker dat ze dit voor je kunnen oplossen, echter gaat het wel even duren. Ik hoop dat je hierop kunt wachten, maar je kunt uiteraard de hardware terugsturen als je nog in je bedenktijd zit.

@Hanz124 Ik zie dat er voor jou ook al een case loopt en voor jou geldt uiteraard hetzelfde.

Ik heb het probleem al op 20 oktober gemeld. Er gebeurt niets. Service 0,0

Reputatie 7
Badge +14

Inderdaad dat gevoel heb ik ook, ze hebben geen idee. Het is een beetje een vreemde eend in de bijt. Na een half uur aan de lijn krijg je eindelijk een medewerker te spreken die er echt niets van snapt. Vervolgens zetten ze het door naar support en er gebeurt niets. Support is echt dramatisch. Het modem is niet 100%, dus vervangen is inderdaad de enige optie. Ook al geopperd maar geen reactie. Mijn verbinding was ook altijd top maar met name het uploaden gaat nu langzaam. Ik ken iemand die is overgestapt op starlink en is daar dik tevreden over. Misschien een optie.

Dit is geen gehuurde hardware maar jouw eigendom met eventueel een lening voor de afbetaling.  Als deze apparatuur kapot is moet dit natuurlijk gerepareerd worden,  daarvoor moet je het wel opsturen.  Er is geen leenapparatuur beschikbaar  

Dat is niet het punt. Het gaat erom dat Odido totaal geen service verleend en afspraken niet nakomt. Bovendien is het ook nog garantie. Ook op de slechte uploadsnelheid wordt niet gereageerd. Een klacht verdwijnt in een groot zwart gat.

Reputatie 4
Badge

Of de hardware gehuurd is of gekocht op afbetaling of zelfs in één keer betaald doet er niet toe. Het is zoals @Hanz124 zegt. De service op de problemen met hardware is één groot drama. Odido neemt hierin geen verantwoording. Maar wel 100% doorbetalen voor je abonnement die altijd via de verplicht afgenomen router moet blijven lopen. Odido is wel de leverancier!!

Zelf heb ik ook ooit de belevenis gehad hoe slecht de service is op de hardware die t-mobile mij heeft verkocht. Hardware opsturen zonder een tijdelijke oplossing is GEEN service. De opmerking om de sim in een telefoon te doen en op die manier je netwerk managen is een opmerking van ondeskundigheid.

Als jij een auto koopt en daar zijn problemen mee binnen de garantieperiode en je moet de auto een week in de garage laten staan. Dan wil je toch ook een tijdelijk auto om je te kunnen blijven verplaatsen? Dan ga je toch ook niet akkoord met de opmerking "pak maar je step, daar zitten ook wielen onder”. Je wilt een tijdelijke auto!

Odido. Neem je verantwoording en ga aan de slag. Er zijn genoeg problemen en vraagtekens met deze router om deze klanten serieus te nemen en niet aan hun lot over te laten. Jullie zijn leverancier van de hardware en de service die via die hardware moet blijven lopen. De hardware heeft een probleem. Laat deze klanten niet dobberen.

Maak tevreden klanten😉

Reputatie 4
Badge

. Ook op de slechte uploadsnelheid wordt niet gereageerd. Een klacht verdwijnt in een groot zwart gat.

Heb je via de netwerkkaart een storing aangemaakt? Misschien dat dit wat schot in de zaak brengt.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Feplas, leuk dat je andere klanten wil helpen! Echter snap ik je reactie niet helemaal. Hoe kom je erbij dat we onze klanten niet serieus nemen en hier niet mee aan de slag gaan? Zoals ik in mijn reactie al aangaf liggen er cases klaar voor zowel Eskimo als Hanz, alleen is de verwerkingstijd momenteel een stuk langer dan normaal. Ik snap dat de wachttijd niet ideaal is, maar we nemen dit soort problemen altijd serieus en de technische afdeling heeft tijd nodig om dit te kunnen onderzoeken en oplossen.

Ik geef Eskimo en Hanz tussendoor graag updates, mits deze er zijn.

Ook ik kom er niet in.

en ook bij mij is de snelheid beroerd, maar dat komt natuurlijk omdat ik de buitenunit na maand wachten op monteur maar zelf heb gemonteerd. Inmiddels hangt deze al een jaar en ben nog steeds niet gebeld om router te komen plaatsen en afstellen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Stumpertje, niet fijn dat je lang moest wachten op de monteur. Ik weet niet precies wat de reden hiervan is (ik gok drukte), maar als je zelf de installatie doet kunnen we inderdaad niet garanderen dat je de optimale snelheid haalt. Dit kunnen we (de monteur) oplossen. Neem hiervoor direct even contact op met Guideon op 088-2000104 of via t-mobilethuis@guidion.net

  • ma-do 09:00-21:00
  • vr 09:00-17:30
  • za 09:00-17:00
  • zo gesloten

Ik hoop dat je inmiddels snel een afspraak kunt maken!

Hoeveel geduld moet je hebben? Op 20-10 een storing gemeld en er is geen zicht op een oplossing en zit ik met een hopeloos slecht werkend internet. Wat een drama. 

Reputatie 4
Badge

Hoeveel geduld moet je hebben? Op 20-10 een storing gemeld en er is geen zicht op een oplossing en zit ik met een hopeloos slecht werkend internet. Wat een drama. 

@Marciano van Odido Dit dus. Klanten weten niet waar ze aan toe zijn. Lijkt mij heel vervelend als je weet dat we allemaal tegenwoordig afhankelijk zijn van de internetverbinding. Hoeveel geduld zou jij hebben?

Reputatie 4
Badge

Hoeveel geduld moet je hebben? Op 20-10 een storing gemeld en er is geen zicht op een oplossing en zit ik met een hopeloos slecht werkend internet. Wat een drama. 

@Marciano van Odido Dit dus. Klanten weten niet waar ze aan toe zijn. Lijkt mij heel vervelend als je weet dat we allemaal tegenwoordig afhankelijk zijn van de internetverbinding. Hoeveel geduld zou jij hebben?

ps. Ik weet dat jullie hier op het forum je best doen . Wat mij betreft ligt het niet daaraan. Jullie hebben met succes veel klanten, en mij ook, positief geholpen.

Inderdaad, je krijgt ook geen ticketnummer zodat je navraag kunt doen. Iedere keer moet je het hele verhaal weer opnieuw uitleggen. Maar uiteindelijk gebeurd er niets. Ik maar eens op zoek naar een goed alternatief. Ik ga en kan geen maand zonder fatsoenlijk internet.

Reputatie 7
Badge +14

Het vervelende is dat er voor 4gvoorthuis weinig/geen alternatief aanbod is.

We kunnen nog voor de concurrent KPN kiezen of Starlink. 

Reputatie 7
Badge +14

KPN 4G extensie is alleen in combinatie met een vaste (langzame) internet verbinding.  Starlink is een totaal andere prijscategorie, maar wel technisch een mooi product. 

Maakt niet uit, als het maar werkt. Mijn buren hebben starlink :-)

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Reputatie 7
Badge +14

Maakt niet uit, als het maar werkt. Mijn buren hebben starlink :-)

Dan lijkt dat voor jou een goede match!

Reageer