AF55 inlog pagina geeft steeds een redirect naar de inlog pagina

  • 20 October 2023
  • 68 reacties
  • 999 Bekeken


Toon eerste reactie

68 reacties

Als er iemand nog een idee heeft hoor ik het graag. 

 

Ik dump deze hier maar. Misschien dat er iemand nog eens naar gaat kijken. Wat een drama.

 

Tracing route to google.nl [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     4 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    63 ms    25 ms    28 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    57 ms    26 ms    30 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    28 ms    27 ms  142.251.70.73
 11    45 ms    28 ms    28 ms  209.85.250.123
 12    49 ms    32 ms    30 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Wat een soap. Krijg je een sms dat ze je niet konden bereiken (maar geen oproep gemist…) met het verzoek om terug te bellen met vermelding van het casenummer. Bel je het nummer krijg je als antwoord dat dit helemaal niet mogelijk is. Ze bellen wel terug….. 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Hanz124 

Ik heb dit topic ook in je case gedeeld zodat ze de screenshots kunnen terugzien. Ik verwacht dat ze ermee aan de slag gaan en je snel van een oplossing voorzien. Excuses voor het ongemak!

Hallo,

 

a:) Het gaat om de Upload snelheid. Een afbeedling had ik al bijgevoegd. Maar ook de downloads hangen soms en zit alles opeens vast. 

b:) Daarnaast is de router DEFECT! Dat is het andere probleem, zoals ook al eerder gemeld. Eerst een redirect naar de inlogpagina, na aan uitzetten komt de inlogpagina helemaal niet meer. Er kan niet meer ingelogd worden vanwege de redirect.

Rechtstreeks op de poort:

192.168.1.1 took too long to respond.

Try:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

 

c:) Waarom wordt er niet gecommuniceerd en wordt er zonder navraag een ticket gesloten. Degene die ik bij de melding had gesproken had werkelijk geen idee waar ze het over had. Die kan ook nooit iets zinnigs over brengen.

 

Hieronder is goed zichtbaar hoe beroerd de UPLOAD is.  De 1e is van vandaag, de andere van  7/11

 

 

 

 

 

Dit soort foutmeldingen “ERR_SSL_BAD_RECORD_MAC_ALERT” krijg ik continu bij uploads. Dit heb ik met verschillende pc's geprobeerd. Deze waren rechtstreeks aangesloten op de router met een kabel van 1 meter. Aan het interne netwerk ligt het dus niet.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanz124 

Ik zie de volgende conclusie in jouw case. Er is geen storing op het huisadres en in ons systeem zien we volledige sessies. In de app zien we dat je rond de 20GB verbruikt dus de specialist is benieuwd hoe je traag internet ervaart en graag willen ze 3 voorbeelden met datum, tijdstip en speedtest/website. Dan kunnen ze dit verder onderzoeken, want de screenshots die je hebt gedeeld met een snelheidstest en behaalde 60 mbps betekent dat het goed werkt volgens de specialist. 

Als je de voorbeelden kan delen dan zet ik ze in je case.

Hallo Odido, hoeveel geduld moet ik eigenlijk hebben? 

Nog steeds geen enkele reactie hoewel regelmatig beloofd is dat ik gebeld zou worden….

 

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

🤔

Volgens mij begin jij met opmerkingen zoals “zeuren” en lok jij deze uitspraken zelf uit.

Succes 

Doel bereikt, mensen die geen zinnige bijdrage leveren kun beter niet reageren.

Reputatie 4
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

🤔

Volgens mij begin jij met opmerkingen zoals “zeuren” en lok jij deze uitspraken zelf uit.

Succes 

Reputatie 3
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

Reputatie 4
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

Reputatie 3
Badge

 

@GrannySmith Hanz124 slaapt zeker niet slecht maar wordt wel slecht geholpen door odido zoals je bij eerdere posten kan lezen. Heb begrip en respect en lees even alle posten voor je een antwoord geef😉

Nee, begrip voor mensen die meteen beginnen te schelden heb ik niet. En respect al helemaal niet. Dan heb ik geen enkele behoefte om nog verder te helpen. 

Reputatie 4
Badge

@Hanz124 Had je al een melding aangemaakt via de netwerkkaart van odido?

Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido

Je kan daar een bericht achterlaten met je gegevens. Je zal dan teruggebeld door een netwerkdeskundige die dan samen met jou kijkt hoe de connectie op de mast is.

Ik heb hier één keer mee te maken gehad en werd toen zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

@GrannySmith Hanz124 slaapt zeker niet slecht maar wordt wel slecht geholpen door odido zoals je bij eerdere posten kan lezen. Heb begrip en respect en lees even alle posten voor je een antwoord geef😉

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Zo, slecht geslapen? Niet meteen schelden. Slecht voor je bloeddruk. Fijne dag nog.

Nee hoor, alleen een gruwelijke hekel aan betweters.  Doei

Reputatie 3
Badge

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Zo, slecht geslapen? Niet meteen schelden. Slecht voor je bloeddruk. Fijne dag nog.

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Reputatie 3
Badge

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Reputatie 7
Badge +14

Maakt niet uit, als het maar werkt. Mijn buren hebben starlink :-)

Dan lijkt dat voor jou een goede match!

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Maakt niet uit, als het maar werkt. Mijn buren hebben starlink :-)

Reputatie 7
Badge +14

KPN 4G extensie is alleen in combinatie met een vaste (langzame) internet verbinding.  Starlink is een totaal andere prijscategorie, maar wel technisch een mooi product. 

We kunnen nog voor de concurrent KPN kiezen of Starlink. 

Reputatie 7
Badge +14

Het vervelende is dat er voor 4gvoorthuis weinig/geen alternatief aanbod is.

Inderdaad, je krijgt ook geen ticketnummer zodat je navraag kunt doen. Iedere keer moet je het hele verhaal weer opnieuw uitleggen. Maar uiteindelijk gebeurd er niets. Ik maar eens op zoek naar een goed alternatief. Ik ga en kan geen maand zonder fatsoenlijk internet.

Reageer