Beantwoord

Deezer opzeggen



Toon eerste reactie

69 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Achrafff 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Momenteel heb ik Deezer vast bij T-Mobile, maar ik wil het graag stop zetten. Ben altijd blij geweest met Deezer, maar sommige dingen veranderen nu eenmaal. Kunnen jullie ook een klant helpen, die al heel zijn leven bij T-Mobile zit?☺️

Momenteel heb ik deezer vast bij t-mobile. Ik zou deezer graag willen stopzetten aangezien ik deze nooit gebruik. Zouden jullie een vaste klant willen helpen en deezer stop willen zetten? :grinning:

Goedemiddag

Mijn contractperiode is allang verlopen en zie geen reden om te verlengen. Wel wil ik Deezer opzeggen omdat Google Home deze niet ondersteunt. Via de app of website lukt me dit niet. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!

Gaby

Ik zit hier het draadje door te lezen en kom er ook achter dat ik dus ook deezer vast heb. Ik wilde het testen en kwam er toen achter dat deze niet op te zeggen is tot het eind van mijn contract.

 

Ik hoop dat jullie bij T mobile mij hier mee kunnen helpen en het jaar goed voor mij kunnen afsluiten en de Deezer vast abbonement voor mij kunnen opzeggen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ikbenfroukje82 

Aangezien het niet lukt om Deezer te koppelen, heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en alsnog de bundel verwijderd. Mocht je toch weer een Deezer bundel willen in de toekomst, dan kun je die zelf toevoegen via My T-Mobile. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!

Reputatie 7
Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
hallo David
Nee was hier niet van van op de hoogte door de verkoper maar ik maak helemaal geen gebruik van muziek op me telefoon
Reputatie 5
Hoi Yugo010,

In principe zit deze variant van Deezer vast bij jouw abonnement tot het einde van jouw contractperiode en kan deze tussentijds niet uitgezet worden. Hier heb je ook voor getekend in de T-Mobile Shop. Heb je voor het tekenen het contract goed doorgelezen? Ik wil je adviseren om dat in het vervolg altijd te doen voordat je iets tekent 🙂 Ik heb jouw Deezer Vast bundel bij uitzondering stopgezet. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu: geniet van het mooie weer 🆒
Reputatie 5
Fijn om te horen Yugo! 🙂 Geniet ervan!
Wat een pracht service is dit, voor meneer wordt wel een uitzondering gemaakt. Ik heb net met jullie zitten chatten en dan wordt mij gezegd dat Deezer vast niet stop gezet kan worden, hier zie ik duidelijk dat het bij uitzondering wel kan. Maak dan ook een uitzondering voor mij AUB, mooi meten met 2 maten hier bij T mobile
Reputatie 7
Badge +9
Hi Mikoico,

We denken altijd graag met je mee! Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels bent verder geholpen. Het lijkt nu helemaal opgelost te zijn. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten! Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Hallo,

Tot mijn grote schrik zie ik dat ik Deezer niet kan opzeggen. Ik wil er niet aan vastzitten. Te meer omdat mijn huis vol staat met Google Home (Mini’s) en Deezer dit niet ondersteunt. Kunnen jullie ook voor deze vaste klant (lees: mij) een uitzondering maken?
Reputatie 7
Badge +9
Hi Maico,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met wat meer informatie!

Goedemorgen klantenservice,

 

Mijn kinderen van 6 en 8 hebben van de Sint mooie wifi speakers van Mi gekregen. Helaas is Deezer nog niet zover dat ze op deze speakers in Nederland kunnen afspelen. 

Ik gebruik Deezer als sinds het aangeboden wordt door T-Mobile en ben er altijd zeer tevreden over, maar helaas is het nu dus niet meer compatibel met onze speakers en Google home. 

Kunnen jullie een uitzondering maken en Deezer uit mijn T-Mobile abonnement verwijderen? 

 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

 

Hartelijke groet en fijne dag!

 

Wouter van Munster

 

Hallo T-Mobile,

Ik heb bij jullie een abonnement afgelopen 2 jaar. Bij aanmelding had ik ook Deezer Flexible afgelsloten bij het abonnement. In de winkel T-mobile winkel gaf de medewerker aan dat ik een goedkopere versie kon afsluiten vanwege een promotie. Uiteindelijk bleek deze goedkopere versie een vast contract te zijn. Dit was naar mij niet gecommuniceerd en vertelde alleen dat het goedkoper was. Vervolgens ben ik terug naar de winkel gegaan om het abbonoment af te verbreken, en winkelmedewerker zei dat abbonoment voor mij heeft gestopt. De opvolgende maanden heb ik echter nog steeds factuur voor Deezer vast gekregen. Tot heden loopt het vaste contract nog door. 

Ik hoop graag dat jullie een opslossing kunnen vinden om het Deezer vast stop te zetten.

Hallo,

Ook ik ben erg geschrokken toen ik er achter kwam dat ik blijkbaar vast zit aan een Deezer vast abonnement. Volgens mij was er tijdens het aansluiten van mijn abonnement wat miscommunicatie tussen de verkoper en mij. Ik zou wel onwijs graag over willen stappen naar spotify omdat ik Deezer niet meer praktisch vind. Is er een mogelijkheid om toch mijn Deezer vast op te zeggen?

Alvast ontzettend erg bedankt.

Goede morgen.

Ook ik zag helaas dat ik deezer vast heb en dit dus niet op kan zeggen. Helaas geldt voor mij ook dat ik overal google home heb en dus niks met deezer kan doen. Kan er voor mij ook een uitzondering gemaakt worden. Ook ik ben al jaren vaste klant bij jullie. Ik hoor het graag.

Hoi, na een beetje googlen hoe je een deezer vast abbonement kan opzeggen kwam ik hier terecht. Toen ik een abbonement ging afsluiten in de winkel had ik afgesproken Deezer te nemen om te testen hoe ik Deezer vind maar er is mij nooit verteld dat ik eraan vast zit. Het bevalt me niet 100% en maak er geen gebruik van. 

Groet

Yasmin Falah

Reputatie 6

Hi @mahmoudhashish 

Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt en gekeken wat onderling is afgesproken! Deezer vast zit inderdaad tot 25-07-21 gebonden aan het huidige contract. Dit heb je als het goed is zelf ondertekend in een van onze T-Shops, klopt dat? :smile:  Op 26-07-19 is jouw contract ingegaan samen met Deezer vast, die de gehele contractperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden. Hopelijk heb je zo voldoende duidelijkheid? 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je met alle liefde verder!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Florizz 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan @rogierkoster Super leuk om te horen! Als je in de toekomst weer vragen hebt, let me know! :blush:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rocky398 

Geen zorgen! Ik heb voor jou ook de Deezer Vast bundel uitgezet. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. :blush:

Goedenavond,

Ook ik zie dat er Deezer vast op zit maar gebruik dit ook niet. Kunt u me helpen dit stop te zetten?

Hallo

 

Ik ben al een paar jaar klant bij jullie en ik heb sinds kort deezer vast aangevinkt in mijn abonnement.

Eigelijk gebruik ik het nooit en wil het graag stop zetten…

Zouden jullie eens willen kijken of dat mogelijk is?

 

Mvg

Reageer