Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
Beste antwoord door Dave
Bekijk origineelBeste antwoord door Dave
Bekijk origineelHi
Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Momenteel heb ik Deezer vast bij T-Mobile, maar ik wil het graag stop zetten. Ben altijd blij geweest met Deezer, maar sommige dingen veranderen nu eenmaal. Kunnen jullie ook een klant helpen, die al heel zijn leven bij T-Mobile zit?☺️
Momenteel heb ik deezer vast bij t-mobile. Ik zou deezer graag willen stopzetten aangezien ik deze nooit gebruik. Zouden jullie een vaste klant willen helpen en deezer stop willen zetten?
Goedemiddag
Mijn contractperiode is allang verlopen en zie geen reden om te verlengen. Wel wil ik Deezer opzeggen omdat Google Home deze niet ondersteunt. Via de app of website lukt me dit niet. Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
Gaby
Ik zit hier het draadje door te lezen en kom er ook achter dat ik dus ook deezer vast heb. Ik wilde het testen en kwam er toen achter dat deze niet op te zeggen is tot het eind van mijn contract.
Ik hoop dat jullie bij T mobile mij hier mee kunnen helpen en het jaar goed voor mij kunnen afsluiten en de Deezer vast abbonement voor mij kunnen opzeggen.
Hi
Aangezien het niet lukt om Deezer te koppelen, heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en alsnog de bundel verwijderd. Mocht je toch weer een Deezer bundel willen in de toekomst, dan kun je die zelf toevoegen via My T-Mobile. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!
Goedemorgen klantenservice,
Mijn kinderen van 6 en 8 hebben van de Sint mooie wifi speakers van Mi gekregen. Helaas is Deezer nog niet zover dat ze op deze speakers in Nederland kunnen afspelen.
Ik gebruik Deezer als sinds het aangeboden wordt door T-Mobile en ben er altijd zeer tevreden over, maar helaas is het nu dus niet meer compatibel met onze speakers en Google home.
Kunnen jullie een uitzondering maken en Deezer uit mijn T-Mobile abonnement verwijderen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Hartelijke groet en fijne dag!
Wouter van Munster
Hallo T-Mobile,
Ik heb bij jullie een abonnement afgelopen 2 jaar. Bij aanmelding had ik ook Deezer Flexible afgelsloten bij het abonnement. In de winkel T-mobile winkel gaf de medewerker aan dat ik een goedkopere versie kon afsluiten vanwege een promotie. Uiteindelijk bleek deze goedkopere versie een vast contract te zijn. Dit was naar mij niet gecommuniceerd en vertelde alleen dat het goedkoper was. Vervolgens ben ik terug naar de winkel gegaan om het abbonoment af te verbreken, en winkelmedewerker zei dat abbonoment voor mij heeft gestopt. De opvolgende maanden heb ik echter nog steeds factuur voor Deezer vast gekregen. Tot heden loopt het vaste contract nog door.
Ik hoop graag dat jullie een opslossing kunnen vinden om het Deezer vast stop te zetten.
Hallo,
Ook ik ben erg geschrokken toen ik er achter kwam dat ik blijkbaar vast zit aan een Deezer vast abonnement. Volgens mij was er tijdens het aansluiten van mijn abonnement wat miscommunicatie tussen de verkoper en mij. Ik zou wel onwijs graag over willen stappen naar spotify omdat ik Deezer niet meer praktisch vind. Is er een mogelijkheid om toch mijn Deezer vast op te zeggen?
Alvast ontzettend erg bedankt.
Hoi, na een beetje googlen hoe je een deezer vast abbonement kan opzeggen kwam ik hier terecht. Toen ik een abbonement ging afsluiten in de winkel had ik afgesproken Deezer te nemen om te testen hoe ik Deezer vind maar er is mij nooit verteld dat ik eraan vast zit. Het bevalt me niet 100% en maak er geen gebruik van.
Groet
Yasmin Falah
Hi
Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt en gekeken wat onderling is afgesproken! Deezer vast zit inderdaad tot 25-07-21 gebonden aan het huidige contract. Dit heb je als het goed is zelf ondertekend in een van onze T-Shops, klopt dat? Op 26-07-19 is jouw contract ingegaan samen met Deezer vast, die de gehele contractperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden. Hopelijk heb je zo voldoende duidelijkheid?
Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je met alle liefde verder!
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!
Graag gedaan
Hi
Geen zorgen! Ik heb voor jou ook de Deezer Vast bundel uitgezet. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is.
Hallo
Ik ben al een paar jaar klant bij jullie en ik heb sinds kort deezer vast aangevinkt in mijn abonnement.
Eigelijk gebruik ik het nooit en wil het graag stop zetten…
Zouden jullie eens willen kijken of dat mogelijk is?
Mvg
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.