Beantwoord

Deezer opzeggen



Toon eerste reactie

69 reacties

Reputatie 7

Hi Yasmin,

Jammer om te lezen dat Deezer niet zo goed bevalt. De naam Deezer Vast zegt het eigenlijk al, deze bundel zit vast aan jouw contract en loopt de gehele contractperiode mee. Jouw contract is op 13 mei 2019 afgesloten en in dat contract staat ook de bundel. Op het moment van tekenen ga je dan ook akkoord met de looptijd van deze bundel en die kan ik dan ook niet stopzetten voor je op dit moment. 

Ik hoop dat je Deezer alsnog een kans wilt geven en als er nou iets is waar je tegenaan loopt qua gebruik van de bundel, laat het dan even weten, misschien is er wel een hele snelle en simpele oplossing voor! We horen het graag van je, Yasmin! 

Reputatie 7

Hoi Gaby,

Dat is zeker mogelijk voor mij om te regelen. Ik heb de bundel Deezer Vast dan ook voor je uitgeschakeld. Op My T-Mobile zie je dit al direct terug en op jouw factuur zie je dan dat je tot vandaag voor de bundel betaalt en erna niet meer.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Ik kom er nu ook achter dat Deezer niet samenwerkt met Google Home en smartwatch. Ik baal hier ontzettend van. Bovenop de problemen buitenshuis de laatste tijd (veel moeite met streamen) betaal ik nu voor iets dat ik niet gebruik. Ontzettend jammer dat dit niet gemeld wordt en je dus in zee gaat met iets wat niet optimaal werkt met andere apparaten.

Ik zou ook graag een uitzondering zien.

Groet!

Reputatie 7
Badge +14

Ik kom er nu ook achter dat Deezer niet samenwerkt met Google Home en smartwatch. Ik baal hier ontzettend van. Bovenop de problemen buitenshuis de laatste tijd (veel moeite met streamen) betaal ik nu voor iets dat ik niet gebruik. Ontzettend jammer dat dit niet gemeld wordt en je dus in zee gaat met iets wat niet optimaal werkt met andere apparaten.

Ik zou ook graag een uitzondering zien.

Groet!

@ikbenfroukje82 Ik snap dat dit niet leuk is maar Heb je dan niet eerst onderzoek gedaan? 
vraag even op de deezer site hoe dat zit!  Klik hier

Hi, 

 

Ik zou graag mijn Deezer vast uit willen zetten. Zag dat dit in de app niet mogelijk was.

Is er een mogelijkheid dat iemand van jullie dit kan doen?

 

Zou top zijn! 

Dankjewel!

Bedankt!

Helaas staat nergens hoe ik hem koppel. Daarnaast gaat het om Deezer premium en family en niet over vast. Ik heb het geprobeerd via een andere site maar het lukt niet.

 

Groet!

Oef, ik zit in hetzelfde schuitje. Toen ik Deezer aanzette, dacht ik te lezen dat het maandelijks opzegbaar was, maar nu blijkt dit Deezer Vast te zijn en dat geldt voor mijn héle abonnementsperiode! Dat duurt nog tot 2021! Ik wilde de muziekservice slechts testen, maar tot mijn schrik gaat me dit nu honderden euro's kosten! Daar heb ik het geld helemaal niet voor! :fearful:

Ik ben enorm geschrokken, want het verschil tussen de verwachte 7 euro en de honderden euro's die ik nu ineens zie is gigantisch! Ik kan me dit onmogelijk veroorloven! Is er een manier waarop ik dit abonnement kan uitzetten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nsevens 

Wat jammer dat je Deezer wilt uitzetten? Werkt de bundel niet goed? Ik gebruik de bundel zelf ook heel fanatiek en ben er zeer blij mee! Deezer Vast loopt zolang je abonnement loopt en op het moment van tekenen ga je dan ook akkoord met de looptijd van deze bundel en die kan ik dan ook niet stopzetten voor je op dit moment. Dat is ook de reden dat je de optie niet ziet in de app dan is namelijk alleen mogelijk bij Deezer Flexibel. 

Ik hoop dat je alsnog plezier kan hebben van de bundel en mocht het niet optimaal werken dan kijk ik graag mee naar een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @woutervanmunster 

Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van Deezer. Er staan nu hele toffe kerst albums op.:grin: Ik heb voor jou ook een uitzondering gemaakt en de bundel verwijderd. Mocht je in de toekomst weer gebruik willen maken van Deezer dan kun je die toevoegen via My T-Mobile.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Reputatie 1

Hi @woutervanmunster 

Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van Deezer. Er staan nu hele toffe kerst albums op.:grin: Ik heb voor jou ook een uitzondering gemaakt en de bundel verwijderd. Mocht je in de toekomst weer gebruik willen maken van Deezer dan kun je die toevoegen via My T-Mobile.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Hoi Hajar,

mijn vrouw heeft ook nu een Apple Watch waar het niet op werkt. Zou hier ook een uitzondering voor gemaakt kunnen worden? Heb je de gevens in een privébericht gestuurd.

Alvast fijne feestdagen!

Jeffrey

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan!:blush:

Hoi,

Ik maakt eerst wel gebruik van deezer, maar ik merkte al gauw dat ik deezer niet kan gebruiken bepaalde hardware zoals: auto's, smartwatches en etc.

Dus ben ik overgestapt naar Spotify, wat dus inhoud dat ik mijn deezer abonnement op kon zeggen. Alleen bleek het dat dit niet mogelijk was, dit vindt ik erg jammer. Als mij dit van tevoren wanneer ik mijn contract had ondertekend verteld werd had ik het nooit gedaan.

Is er toevallig iets dat gedaan kon worden om alsnog mijn deezer abonnement op te zeggen?

 

Reputatie 7

Hi DavedB,

Was het toch niet helemaal naar je smaak, Deezer? Ik heb de bundel voor je stopgezet, dus die zie je ook op My T-Mobile niet meer terug. Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WouterLockefeer 

Ik help je graag verder! Deezer Vast zit inderdaad gekoppeld aan je abonnement. Deezer Flexibel is wel maandelijks opzegbaar. Ik heb voor de Deezer Vast bundel uitgezet. Als je in de toekomst weer gebruik wilt maken van Deezer dan kun je kiezen voor Deezer Flexibel. 

Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, let me know!

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan, Wouter!:blush:

Reputatie 7
Hoi @Natasjavd ,

Ik zie dat de bundel niet meer is toegevoegd aan jouw abonnement! Ik neem dus aan dat het is opgelost? Mocht ik je toch nog kunnen helpen, laat het me dan gerust weten!

Goedemorgen,

 

Ik had als test Deezer flexibel aangezet, en vervolgens deezer vast omdat er allemaal reclame bleef komen.

Nu wil ik terug naar Deezer flexibel, maar nu blijkt dit niet te kunnen.

Zou u dit eenmalig terug willen zetten? Ik heb me echt vergist afgelopen week.

 

 

Is het mogelijk om bij mij ook de deezer vast uit te schakelen.. wou het ook testen maar laatste tijd luister ik ook heel weinig muziek en vind het zonde van het geld.. ik kwam er te laat achter dat ik wist niet dat deezer vast aan je contract vast zit. Kan het ook niet veroorloven.. 

Reputatie 6

Hi @BeratGuzel 

Ik kan me voorstellen dat je deze bundel dan liever niet meer in je abonnement wilt hebben! Ik heb Deezer voor je opgezegd dus hier zit je niet meer aan vast! :grinning:  Is zo alles naar wens voor je?

Als je verder nog vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Reageer