Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
Beste antwoord door Dave
Bekijk origineelBeste antwoord door Dave
Bekijk origineelGraag gedaan
Mag ik jullie super bedanken voor jullie zeer goede service dat is bij jullie dik in orde 👍🏻 Daar kunnen heel wat andere providers nog wat van leren. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen als ze een nieuwe provider zoeken want T-Mobile heeft mij nog nooit teleurgesteld 🥇
Hi
Gefeliciteerd met je Apple watch! Hoop dat die goed bevalt. Ik wil je graag tevreden houden en dus heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en Deezer verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is en wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Beste klantenservice van T-Mobile
ik ben altijd heel tevreden over Deezer geweest
ik heb Deezer vast nu 1 jaar en ik wil er nu toch graag vanaf.. niet om de regels te ontlopen of de korting op te strijken maar dingen veranderen gedurende 2 jaar looptijd in je leven nu eenmaal.
ik heb sinds gisteren een Apple Watch ⌚️ gekocht en ik had gelezen dat je je muziek dan vanaf je watch kan afspelen zonder je mobiel bij je te hebben als ik ga hardlopen of fitnessen… dat gaat bij Deezer niet alleen met Apple music… ik wil dus graag een beroep doen op coulance… ik ben al super lang klant bij jullie en altijd zeer tevreden...
groeten Rogier Koster
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.