[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!

  • 17 March 2021
  • 54 reacties
  • 4282 Bekeken
[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!

Toon eerste reactie

54 reacties

Hi @Artemis_70 

Je zou hiervoor het beste contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantenservice. Zij kunnen je direct verder helpen en hebben inzicht tot je gegevens. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt!


Hartelijk dank @Hajar . Ik heb net gebeld en ze kunnen mij helaas niet helpen. Volgens de zakelijke klantenservice is het een geautomatiseerd proces en is mijn telefoonnummer blijkbaar nog niet aan de beurt geweest. De zakelijke helpdesk kan niets voor mij doen. Het enige advies is wachten.

https://www.nu.nl/tech/6160484/vodafone-breidt-databundels-van-red-unlimited-klanten-uit.html

Vodafone verhoogt de unlimited  databundel naar 10gb per dag en 40 gb binnen EU.

Wanneer volgt tmobile?😜

 

Reputatie 1

Ik mag over 16 dagen (4 maanden vooraf) verlengen en ik ga voor Unlimited kiezen 2 jaar Sim-Only voor €25,-.. 

Gaat T-Mobile in de toekomst omhoog de dagbundel van 8GB? 

 

 

Reputatie 1

Ik heb ook Unlimited op mijn smartphone voor €66,50,- afgelopen 2 jaar en ik ben blij om dit bericht te lezen. 10GB is mooi! Al gebruik ik geen 10GB per dag. Ik ben nog steeds via Wi-Fi thuis en op mijn werk verbonden. Mijn nieuwe contract dat ik heb afgesloten gaat per 21 februari 2022 in Sim-Only met behoud van mijn Galaxy S20 Ultra voor 2 jaar Unlimited voor €25,- per maand. 

 

Gaat het bij mij direct in met mijn nieuwe Sim-Only? Ik zie nog steeds 8GB in my T-Mobile staan.

 

Het hoogste verbruik tot nu toe, 5GB op 1 dag via mijn smartphone.

Reageer