Beantwoord

Koppelen internet en tv abonnement aan account lukt niet

  • 18 January 2024
  • 27 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo, ik heb nu ongeveer een maand internet en tv van Odido, maar het lukt niet in mijn account om een bestaand abonnement toe te voegen. Ik krijg de foutmelding dat mijn adres niet voorkomt in jullie systemen. Ik heb al contact gehad met de klantenservice maar zij konden het niet oplossen. 

icon

Beste antwoord door Rosita78 9 February 2024, 10:06

Bekijk origineel

27 reacties

@Marciano van Odido alles werk nu inderdaad netjes naar behoren. Ik ben blij dat het nu eindelijk eens een keertje gelukt is. Eindelijk toegang tot internet + tv via de app. Telefonisch al vaak geprobeerd maar nog nooit voor elkaar gekregen.

Nogmaals dank voor je snelle actie en reactie!

Dat andere 06 nummer mag inderdaad op het andere odido account blijven. Die is van mijn vrouw

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @vroltvoort, superfijn dat het nu gelukt is en natuurlijk graag gedaan! Ik ben inmiddels een expert in het vinden van redenen dat koppelen niet werkt, dus ik ben blij dat je de Community hebt gevonden.

Super, zoiets dacht ik inderdaad al, doen we daar niks aan. Laten we dat account van je vrouw gewoon staan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😎

Reageer