[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

108 reacties

Ik zat even te rekenen, betaal nu 36 voor 200 mbit, zou naar 30 euro per maand kunnen voor 100 mbit. Wat gebeurt er als mijn contract over een jaar afloopt, moet ik dan automatisch overstappen naar 100 mbit?

Reputatie 7

Hoi @famfrissen, @hmbentlage, @TAVL , @Waqqas  en @Maarten125989 

 

Voor bestaande klanten blijven de huidige snelheden behouden - geen zorgen! Aangezien je per abonnement kunt kiezen welk Klantvoordeel je inzet, kun je voor mobiel het Uit & Thuis voordeel activeren, maar kies je voor Thuis voor het oude voordeel met de speedupgrade en de huidige snelheden.

 

Voor nieuwe en toekomstige klanten: het klopt dat bij Internet Fast 100 Mb/s het maximum is. Met Uit en Thuis introduceren we een alternatief voor klanten die altijd en overal snel internet willen. Zo bieden we onder andere het snelst mogelijke internet voor Thuis van T-Mobile, eventueel met een combinatie met Unlimited data en bellen voor mobiel. Op dit moment maken wij naast ons eigen glasvezelnetwerk ook nog gebruik van een niet-eigen DSL- en glasvezelnetwerk. Dat maakt het dat we snelheden boven de 100 Mb/s daarop nog niet zo voordelig kunnen aanbieden als we zouden willen en hoe we het voor ogen hebben met dit nieuwe aanbod. Natuurlijk is het onze ambitie om dit op den duur wel te kunnen bieden.

Reputatie 7
Badge +15

@Waqqas

Goed nieuws: Het aanbod geldt ook voor DSL klanten. Als jij een DSL abonnement en een Unlimited abonnement combineert, betaal je voor beiden €25 per stuk. Op DSL krijg je dan de hoogst mogelijke snelheid (dus maximaal 100 MBit/s). Hierboven kun je vinden hoe je van het nieuwe aanbod gebruik kan maken

Had het nergens gelezen van DSL maar dit os echt top van T-mobile!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

@Waqqas 

Goed nieuws: Het aanbod geldt ook voor DSL klanten. Als jij een DSL abonnement en een Unlimited abonnement combineert, betaal je voor beiden €25 per stuk. Op DSL krijg je dan de hoogst mogelijke snelheid (dus maximaal 100 MBit/s). Hierboven kun je vinden hoe je van het nieuwe aanbod gebruik kan maken

Heel raar dat de 200 mbit optie verdwenen is, ben blij dat ik 11 dagen geleden aangesloten ben dan.

Ik vind de nieuwe abonnementen verwarrend, vooral omdat ik net alles op een rijtje had van kortingen bij mijn huidige abonnement lol. Weet niet helemaal of overstappen naar deze nieuwe voorwaarden voordeliger is?

Reputatie 7
Badge +15

Hi

 

Zo jammer dat dit voor glasvezel is, Ik heb internet 50 DSL met klantvoordeel dus 100 mb. Het zou echt tof zijn als wij ook €25 mogen betalen en ik heb wel een go unlimited.

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Reageer