[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hello @wimbledonpaul,

Basically, everybody can use this offer. Mind that some rules may apply if you already have ‘klantvoordeel’ and be sure this internet speed is available at your home. You can check this over here. If 1000Mbps is not available you will automatically get 100Mbps. 

I have another question about Mobile & Huis.

I am looking at the unlimited mobile and 1000/1000 fiber for 50 a month, but is this package/offer only open to new customers or also existing customers?

We currently have two T-Mobile mobile subscriptions at home (GO18 and GO17.2) and fiber via a different supplier.   So I was wondering about who can get this Mobile & Huis for 50 package.

Thanks

Wij hebben op dit moment 4 unlimited mobiel abonnementen in ons huishouden. Met het oude klantvoordeel betalen wij 20 euro per maand per abonnement. Als ik T-Mobile thuis neem en één unlimited abonnement koppel aan T-Mobile thuis ga ik onder de nieuwe voorwaarden 25 euro voor het thuis internet betalen en 25 euro voor het gekoppelde unlimited abonnement. Een verlies dus van 5 euro voordeel maar dat maakt de prijs voor het thuis internet weer goed. Mijn vraag is blijven de andere drie unlimited abonnementen van ons huishouden vallen onder de oude voorwaarden en blijf ik daar dan 20 euro voor betalen of gaan dan alle unlimted abonnementen naar 25 euro wat dus een verlies aan korting betekent van 4 x 5 euro?

 Ik zit te denken aan unlimited data op mijn mobiel, maar 19 euro extra pm vind ik wat veel. Nu heb ik ook thuis internet tv en bellen van t mobile. Kan iemand mij vertellen wat ik ga betalen voor unlimited + thuis ? Met al die kortingen zie ik de bomen door het bos niet meer.

Mvg Sander

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wimbledonpaul 

Yes, it’s possible to combine 2 mobile subscriptions with a fiber internet subscription as long as they are all registered in the same address.. You can add them to Klantvoordeel and in the FAQ above you can read the terms and with you will receive for each subscription. 

If you have any other questions, let us know!

Question about Mobile & Huis package.

can we put the two t-mobile mobile subscriptions (one GO18 and one GO17.2) onto the package along with the fiber internet?  or only one mobile subscription with fiber internet?

 

thanks

Reputatie 7

Hey @Norbertk,

Je Uit & Thuis voordeel blijft geldig zo lang je je T-Mobile Thuis en mobiele abonnement op hetzelfde adres gecombineerd hebt. Hier zit dus geen looptijd aan vast. :relaxed: De combinatiekorting blijft dus ook het tweede jaar geldig op je T-Mobile Thuis abonnement, wel zo fijn!

Ik heb nu naar volle tevredenheid T mobile thuis op glasvezel voor 40 euro in de maand. ( 50 euro voor 750Mbit met 10 euro korting )

Met de nieuwe uit & thuis aan bieding zou ik voor 50 euro (dus voor slechts ) 10 euro meer er ook een unlimited mobiel abonnement er bij kunnen nemen. Klinkt erg aantrekkelijk !

Bij het afsluiten is de looptijd voor het mobiel abonnement 2 jaar. De looptijd voor het thuis internet is 1 jaar. Het grootste deel van de korting is afkomstig van het vaste internet ( 40 naar 25) , als die het tweede jaar niet meer geldig is betaal ik na een jaar dus  25 euro per maand voor het mobiel abonnement + de prijs van het vaste internet in het 2e jaar.

Is er een garantie dat ik ook in het 2e jaar dit mobiel internet abonnement blijf houden voor slechts  10 euro extra?  Oftewel dat de flinke combinatiekorting op internet huis dus voor 2 jaar geldt ?

 

 Kan je voor mij wellicht een overzicht maken met kosten wat ik nu kwijt ben, en wat ik kwijt ben als ik de Uit & Thuis voordelen geniet?

Reputatie 7

@Sdebaas Ik heb jouw topic even hier naar toe verplaatst. Het antwoord is in dit geval simpel, je kan voor Uit & Thuis kiezen per abonnement. Dus als jij je 2 Go abonnementen niet omzet dan blijven deze gewoon de huidige korting houden! Zou je ze wel omzetten dan ontvang je + 2 GB extra data en  € 2,50 korting per abonnement (en € 5,- op Go Unlimited).

Reputatie 7

Hi @Needakill van welk abonnement maak je op dit moment nog gebruik? In de meeste gevallen kan je jouw huidige abonnement omzetten naar een Go abonnement zodat je gebruik kan maken van Uit & Thuis. Dit kan je gemakkelijk aanpassen via My T-Mobile.

@Grafkikker Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt maar als je benieuwd bent naar wat de mogelijkheden zijn voor vast internet op jouw adres dan vind je alle mogelijkheden hier!

@Merure Ik geef je graag meer informatie. Wanneer je een Unlimited abonnement + Internet Premium (1 Gb/s) neemt dan betaal je inderdaad € 50,- per maand! Via My Thuis kan je de snelheid verhogen, je gaat dan automatisch gebruik maken van Uit & Thuis. De korting voor je TV pakket blijft dan ongewijzigd en hier kan je gewoon gebruik van blijven maken. Het totaalbedrag komt dan uit op € 25,- voor Internet + € 15,25 voor TV + € 25,- voor Unlimited = 65,25 per maand in totaal!

Ik betaal nu 48,30 per maand voor T-Mobile Thuis Internet + TV en krijg ook nog eens 2x zo snel internet (50mb > 100Mb/s) omdat ik T-Mobile Klantvoordeel heb i.c.m. Basis Sim, Internet 1 GB basis (10,72) per maand

  • Internet 100 (Aan sinds 27-08-2018) - € 36,61
  • Interactieve TV (Aan sinds 02-06-2017) - € 15,25
  • Entertainment Pakket (Aan sinds 27-08-2018) - € 3,75
  • Infotainment (Aan sinds 27-08-2018) - € 3,75
  • Interactieve TV Box (Aan sinds 02-06-2017) - € 5,00
  • Totale korting per maand - € -16,06
    • Actie: Gratis Interactieve TV Box
    • Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Infotainment
    • Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Entertainment
    • Actie: Klantvoordeel Meer snelheid €3.56 korting p. mnd.
  • Basis Sim, Internet 1 GB basis - 10,72

Totaal zit ik nu dus op 59,02 per maand voor alles.

Als ik de constructie van Uit & Thuis goed begrijp, wordt het voor mij pas interessant als ik Unlimited mobiel neem? En kan dan i.p.v. 100Mb/s > 1000Mb/s nemen voor 25 + 25 = 50 euro, excl. TV kosten.

Maar hoe zit het met bijkomend TV kosten? Want ik krijg nu korting i.v.m. Klantvoordeel. Als ik alles bij elkaar optel + TV kosten zonder korting kom ik uit op 77,75 (50 + 27,75). 

Dan kom ik dus duurder uit… Conclusie, niet voordeliger als je Thuis + TV + Sim only hebt? Of mis ik iets?

Hallo allemaal,

 

Na verschillende keren (telefonisch) contact te hebben gehad met T-mobile klantenservice (zowel thuis als mobiel), stel ik de vraag maar hier.

Op mijn adres zijn de volgende T-Mobile abonnementen nu actief met de T-Mobile klantvoordeel:

Glasvezel, TV+ telefonie met klantvoordeel meer snelheid en Fox Sports Eredivisie. Internet is 100MB down & up, vanwege klantvoordeel 200MB down & up. Kost mij nu 54,36 euro per maand waarvan glasvezel mij 38,64 euro kost per maand.
T-Mobule Unlimited (met klantvoordeel en € 6,50 korting Kost mij nu 29,50 euro.
T-Mobile Go (300 minuten en 500MB) met klantvoordeel dus 300 minuten en 1GB internet en €2,50 korting Kost mij nu per maand 9,72 euro
T-Mobile Go (onbeperkt bellen en 10000GB) met klantvoordeel dus onbeperkt bellen en 12GB internet en € 2,50 korting. Kost mij nu per maand 18,49 euro

 

Als ik nu voor mijn T-Mobile Unlimited EN Glasvezel Uit & Thuis inschakel dan zou ik volgens mij uitkomen op:

Glasvezel, TV + telefonie: 40,72 euro per maand (54,36- 38.64 internet nu + 25= 40,73 euro)
T-Mobile Unlimited: 26 euro (1-jarig contract)
 

Maar, hoe zit het dan met mijn klantvoordeel op de andere 2 abonnementen. 
Blijf ik daar de korting van 2,50 euro per maand krijgen en de extra MB's of gaat de klantvoordeel dan alleen gelden voor die 2 Go abonnementen omdat Glasvezel en Unlimited dan in de Uit & Thuis “voordeel” vallen?

 

De klantenservice kan mij geen antwoord geven, hopelijk kan een T-Mobile medewerker mij hierbij helpen.

Ik ben dus vooral benieuwd naar wat ik straks onder de streep per abonnement ga betalen.

 

Erg jammer. Tele2 stuurt mensen jullie kant op omdat zij geen internet meer leveren en omdat zij overgenomen zijn door jullie. Maar klanten kunnen niet bij jullie terecht voor internet zoals tmobile klanten dat wel kunnen. 

Heb even een vraag hierover.

Als ik al een “oud” mobile sim only abo heb, hoe krijg ik het makkelijkste de 25 uit & thuis?

Reputatie 4

Hi @maartenvm, Je kunt de voordelen van de oude Klantvoordeel niet meer krijgen, máár met Uit & Thuis ontvang je wel de voordelen op je abonnementskosten. Wanneer je met je Thuis abonnement de hoogst mogelijke internetsnelheid bij jou thuis combineert met een Unlimited abonnement, dan betaal je € 25,00 per maand voor je Thuis abonnement (Internet only). Dit is € 2,00 per maand voordeliger dan met de oude Klantvoordeel.

 

Hoi @Grafkikker, met een mobiele abonnement van tele2 kun je geen gebruik maken van Uit & Thuis. Dit is enkele geldig bij T-Mobile abonnementen.

 

Hi @PHemelrijk, ik heb je dossier gecheckt en ik zie inderdaad dat de TV voucher verdwenen is. Geen zorgen, ik ga voor jou hier achterna. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!  

Reputatie 2

Ik had al een combi van uit en thuis, nu alles overgezet naar de 2x 25 euro actie “) Ik zie echter dat de 7.50 euro tv pakket korting die ik kon inzetten is verdwenen. De voorwaarden zeggen dat dit alleen weggaat bij verhuizen en of verlengen contract. Ik heb geen van beiden gedaan volgens mij.Ik heb alleen een verandering van klantvoordeel ondergaan...hoor ik dan wel of niet die 7.50 euro te krijgen voor tv pakketten..dat is mij niet helemaal duidelijk.. hoor graag  “)

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

Belachelijk dat T-Mobile de pakketten aanpast en dat klanten hiervan de dupe zijn. Tijdens het afsluiten van de abonnementen - net voor de aanpassing - waren de oude voorwaarden geldig. De klanten die net voor de ingang van de nieuwe Uit&Thuis pakketten een T-Mobile Thuis abonnement hebben afgesloten zijn nu door de nieuwe voorwaarden ‘in de aap gelogeerd’. T-Mobile blijft hiermee in gebreke en dit is voor deze klanten behoorlijk misleidend! Ik ben benieuwd wat de Autoriteit Consument en Markt hiervan vindt.

Kan ik als Tele2 (mobiel) klant hier ook gebruik van maken?

@David oke mooi dat het is aangepast.

 

Vraagje nog, bij het oude klantvoordeel kreeg je extra korting als je je snelheid niet kon ophogen wanneer dit niet beschikbaar is op je adres. Dat is bij mij het geval. Tijdens afsluiten werd het oude klantvoordeel nog besproken, maar mijn contract gaat pas januari 2020 in. Heb ik nog recht op die extra korting gezien mijn snelheid niet opgeschroefd kan worden?

Reputatie 7

@maartenvm,

Je hebt helemaal gelijk! Excuus voor deze foutieve informatie in dit topic. Ik heb dit gelijk gecorrigeerd, want het moet natuurlijk wel goed staan. 

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, horen we het graag!

@Waqqas klopt, maar nog wel vreemd dat het hier in het forum al een paar weken verkeerd vermeld staat, en dat na dit gemeld te hebben de informatie niet wordt aangepast.
 

zoals in het topic staat; "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" 

Reputatie 7
Badge +15

@R.Heeren momenteel heb je alleen keuze uit 100 mbps of 1000 mbps. 200 en 500 zijn verdwenen omdat deze enkel door KPN geleverd worden in een KPNnetwerkNL gebied waar geen T-mobile apparatuur is. T-mobile zou te veel aan KPN betalen om deze snelheid te leveren over hun netwerk dus eerst moeten ze nog overhandelen over de kosten.

Dit kan nog wel lang duren denk ik.

 

@maartenvm ik heb via de website gekeken bij thuis en mobiel samen. Voor mobiel betaal je de 25 euro aansluitkosten en voor thuis betaal je geen activatiekosten twv €30,00

Ongeveer anderhalve week geleden contact gehad via klantenservice T-Mobile, daaropvolgend wil ik graag even mijn onbegrip delen.

Ik ben op 16 oktober een contract aangegaan voor zowel mobiel als t-mobile in de shop in Breda, dit is  voor invoering van het nieuwe klantvoordeel. Vervolgens is het nieuwe klantprogramma geintroduceerd en las ik destijds in deze moderatorpost "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" Op het moment van contact met de klantenservice zat ik nog binnen de 14 dagen bedenktermijn. Als ik beide contracten had geannuleerd zou ik dus 2x de aansluitkosten besparen, toch wel een ± 60 euro.

De collega heeft de post bekeken en gaf mij aan dat deze foutieve informatie bevat. Het zou alleen gaan om de aansluitkosten van mijn telefooncontract, en dus niet van beide contracten. Het zou zsm worden aangepast en je collega gaf aan dat het een hele administratieve rompslomp zou opleveren. Hij kon het ook niet crediteren, omdat ze op de creditafdeling niet zo "creatief” zouden zijn,

Nu las ik vandaag weer dit forum bericht en er staat nog steeds dat je nog steeds geen aanluitkosten betaald en ik lees dus voor beide contracten als ik deze nu zou afsluiten. Nu betaal ik dus onterecht 60 euro extra, en kan nu natuurlijk ook niet meer onder mijn contact uit omdat de wettelijke bedenktermijn is verlopen.

Ik zou graag toch een oplossing zien, omdat de informatie die je collega gaf onjuist was, kunnen jullie hierop actie ondernemen?

Vraagje in April ( duurt nog even ) gaan we verhuizen en ik wil graag een 500Mbit verbinding, bij voorkeur wil ik dat via Tmobile. Nu zie ik dat dit niet meer is af-te-sluiten. Komt deze optie nog wel terug voor het KPN regiefibernetwerk? 

Of blijft het bij 100Mbit. 

 

Reageer