Adres niet zichtbaar of aan te passen

  • 8 November 2022
  • 43 reacties
  • 765 Bekeken


Toon eerste reactie

43 reacties

Hi @LNE, heel goed dat je dit hebt aangegeven! Werkt het sinds deze week weer zonder problemen bij jou of ervaar je nog hetzelfde issue? Als je nog niet probleemvrij bent, dan ga ik je hier direct verder mee helpen.

Hi @RL1, hier gaan we iets aan doen! Als je inlogt in jouw My T-Mobile Thuis account krijg je de melding dat je jouw account kunt updaten. Als je op 'updaten' klikt, wordt automatisch het My T-Mobile account met Thuis aangepast. Kun je aangeven of dit is gelukt? Het zou top zijn als je hierop terug kunt komen. 

Hi @pracissor, merci voor de aanvulling! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je inlogt in jouw My T-Mobile Thuis account krijg je de melding dat je jouw account kunt updaten. Als je op 'updaten' klikt, wordt automatisch het My T-Mobile account met Thuis aangepast. Is deze stap wel gelukt of gaat het hier juist mis? Ik hoor het graag. 

Hi @Ron van Lith, hartstikke goed dat je hier ook aanklopt! Kun je dezelfde stap als @RL1 en @pracissor opvolgen en aangeven of dit lukt of niet? Dankjewel alvast voor de moeite. 

Ik heb het sindsdien meerdere keren geprobeerd, maar via alle mogelijkheden nog hetzelfde probleem.

Reputatie 6

Hoi @Eath, ik durf je geen datum te geven, maar we zijn hard aan het werk om het inloggen op één omgeving vlekkeloos te krijgen, beloofd!

Ik krijg nog steeds de zelfde melding als in mijn bericht van 10 dagen geleden. De update melding ,waar Lisa het over heeft, na het inloggen zie ik niet verschijnen.

 

Wanneer kunnen we sit verwachten 

""wij hard werken aan de oplevering van één inlogomgeving én aan de oplevering van jouw T-Mobile voor thuis verbinding!"

Reputatie 7

Hi @LNE, heel goed dat je dit hebt aangegeven! Werkt het sinds deze week weer zonder problemen bij jou of ervaar je nog hetzelfde issue? Als je nog niet probleemvrij bent, dan ga ik je hier direct verder mee helpen.

Hi @RL1, hier gaan we iets aan doen! Als je inlogt in jouw My T-Mobile Thuis account krijg je de melding dat je jouw account kunt updaten. Als je op 'updaten' klikt, wordt automatisch het My T-Mobile account met Thuis aangepast. Kun je aangeven of dit is gelukt? Het zou top zijn als je hierop terug kunt komen. 

Hi @pracissor, merci voor de aanvulling! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je inlogt in jouw My T-Mobile Thuis account krijg je de melding dat je jouw account kunt updaten. Als je op 'updaten' klikt, wordt automatisch het My T-Mobile account met Thuis aangepast. Is deze stap wel gelukt of gaat het hier juist mis? Ik hoor het graag. 

Hi @Ron van Lith, hartstikke goed dat je hier ook aanklopt! Kun je dezelfde stap als @RL1 en @pracissor opvolgen en aangeven of dit lukt of niet? Dankjewel alvast voor de moeite. 

Reputatie 1

Zo te zien zijn er meer mensen met hetzelfde probleem dus, had al een paar dagen niet meer gekeken. De meldingen op de screenshots van Eath komen dus ook bij mij voor. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost, kan de oplossing die hierboven genoemd is ook tijdelijk bij mij toegepast worden?

Hoi @Eath, handig dat je een screenshot mee kon sturen! Ik ben meteen in jouw dossier gedoken en zo te zien is jouw inlogomgeving nog niet omgezet naar één inlogomgeving waardoor je deze foutmelding krijgt. Daarom heb ik een apart My T-Mobile Thuis account voor je aangemaakt die je met een ander wachtwoord kan gebruiken. Zodra we klaar zijn om ook jouw accounts om te zetten naar één inlogomgeving ontvang je per email en SMS meer informatie van ons.

Je ziet mij snel in je privéberichten verschijnen met je inloggegevens en daarnaast gaan wij hard werken aan de oplevering van één inlogomgeving én aan de oplevering van jouw T-Mobile voor thuis verbinding! 😃

Waarschijnlijk geldt voor mij dus hetzelfde probleem. Zou je daar ook naar kunnen kijken...

Hoi @pracissor, ik zie ook op dit moment geen bestaand My T-Mobile Thuis account op jouw abonnement. Je kunt deze los aanmaken en ‘em vervolgens samenvoegen met het bestaande mobiele account: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Daarna gaat het vast lukken om je adres te wijzigen. Mocht je nog hulp kunnen gebruiken, dan sta ik altijd voor je klaar!

Hallo Jason,

Volgens mij is het probleem complexer dan jij schetst. Nadat ik ben ingelogged staat er het volgende onderaan mijn inlogscherm:

‘Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.’

Ook als ik adres wijzigen aanklik komt er een scherm met die melding.

Jouw opmerking dat je geen bestaand T-mobile thuis account ziet op mijn abonnement begrijp ik niet. Dat is toch juist het probleem? Ik heb een T-mobile thuis abonnement, een T-mobile mobiel abonnement en wil deze samenvoegen. Wanneer ik echter extra abonnement wil koppelen kom ik ook weer in een foutmelding scherm...
 

Voor mij precies dezelfde foutmelding na het wijzigen van mijn adres i.v.m. verhuizing.

Op de My Account pagina staat onderaan de foutmelding: “Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.”

Bij abonnementen staat alleen mijn mobiel abonnement. Als ik “Ik heb nog een abonnement” kies en dan “Thuis” krijg ik de foutmelding “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.” te zien.

Graag ook z.s.m. een oplossing.

Ik heb momenteel precies hetzelfde probleem. Mijn adres al gewijzigd in mijn bestaande account en wilde T-Mobile Thuis toevoegen, maar zie nu alleen de foutmelding. Komende maandag wordt mijn T-Mobile Thuis geactiveerd.

Hoe kan ik dit nu oplossen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Eath, handig dat je een screenshot mee kon sturen! Ik ben meteen in jouw dossier gedoken en zo te zien is jouw inlogomgeving nog niet omgezet naar één inlogomgeving waardoor je deze foutmelding krijgt. Daarom heb ik een apart My T-Mobile Thuis account voor je aangemaakt die je met een ander wachtwoord kan gebruiken. Zodra we klaar zijn om ook jouw accounts om te zetten naar één inlogomgeving ontvang je per email en SMS meer informatie van ons.

Je ziet mij snel in je privéberichten verschijnen met je inloggegevens en daarnaast gaan wij hard werken aan de oplevering van één inlogomgeving én aan de oplevering van jouw T-Mobile voor thuis verbinding! 😃

Hoi @pracissor, ik zie ook op dit moment geen bestaand My T-Mobile Thuis account op jouw abonnement. Je kunt deze los aanmaken en ‘em vervolgens samenvoegen met het bestaande mobiele account: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Daarna gaat het vast lukken om je adres te wijzigen. Mocht je nog hulp kunnen gebruiken, dan sta ik altijd voor je klaar!

 

Dit is juist het probleem, na het wijzigen van het adres ivm verhuizing en je dan het nieuwe t mobile Thuis abonnement wilt toevoegen via de app krijg je de volgende melding.

"Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.:"

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pracissor, ik zie ook op dit moment geen bestaand My T-Mobile Thuis account op jouw abonnement. Je kunt deze los aanmaken en ‘em vervolgens samenvoegen met het bestaande mobiele account: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Daarna gaat het vast lukken om je adres te wijzigen. Mocht je nog hulp kunnen gebruiken, dan sta ik altijd voor je klaar!

Ik heb precies hetzelfde probleem… de bug zou bekend zijn volgens iemand van de klantenservice. Maar dat is inmiddels maand geleden. Ik kan dus ook na het inloggen niet mijn adres inzien of wijzigen en daardoor niet mijn t-mobile mobiel en thuis abbo's aan elkaar koppelen...

Reputatie 7

Hi @Ron van Lith, dankjewel voor het aangeven! Ik wil heel graag een duidelijk beeld van de situatie schetsen, dus ik wil het volgende nog bij je checken. Bedoel je dat je een error krijgt als je wilt inloggen in je My T-Mobile omgeving of na het inloggen in de My T-Mobile omgeving? Op een ander moment het adres wijzigen is niet mogelijk en je kunt alleen een abonnement verhuizen, dus dit kan ik niet voor je wijzigen. Als je inderdaad doelt op het inloggen, kun je mij dan in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen? Dan ga ik uitpluizen wat er mis gaat, want ik los dit met liefde voor je op. Laat het vooral weten of ik je wellicht verkeerd heb begrepen. 

Reputatie 1

Hoi @Jason, dankjewel!

Ik heb T-mobile thuis aangevraagd voor het nieuwe adres en mijn oude provider opgezegd. Omdat ik de sleutel al wat eerder had heb ik voor de 1e november mijn adres al gewijzigd (datum dat het internet in zou gaan). En nu krijg ik inderdaad daar de error, hij laat helemaal geen adres zien en ik moet het later opnieuw proberen.

 

Even een kickje, want het probleem is helaas nog niet opgelost.

Reputatie 1

Hoi @Jason, dankjewel!

Ik heb T-mobile thuis aangevraagd voor het nieuwe adres en mijn oude provider opgezegd. Omdat ik de sleutel al wat eerder had heb ik voor de 1e november mijn adres al gewijzigd (datum dat het internet in zou gaan). En nu krijg ik inderdaad daar de error, hij laat helemaal geen adres zien en ik moet het later opnieuw proberen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ron van Lith, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als ik je goed begrepen heb, ben jij verhuisd tijdens de aanvraag van jouw T-Mobile voor thuis abonnement, klopt dat? Zo ja: wanneer een aansluiting eenmaal opgeleverd is op een bepaald adres, kun je die meenemen naar een nieuw adres via onze verhuistool in de My-omgeving. Indien je jouw Thuis-abonnement wilt toevoegen aan de My T-Mobile omgeving, dan kun je dit doen door het nieuwe adres in te voeren, of krijg je daar juist die error?

Reputatie 7
Badge +4

Hi Ron,

Geen zorgen; ik verwacht dat een community moderator je met dit verzoek kan helpen. Er lijkt in ieder geval administratief iets niet helemaal goed te gaan. Moderators pakken berichten op, op volgorde van binnenkomst. Nog heel even geduld ik verwacht dat het goed komt! 😉

Reageer