Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Hi @FSebel 

Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

gedaan!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FSebel 

Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

Beste,

 

graag zou ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 1e vaan de maand. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lauwzy 

Als je vraag over mobiel gaat dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +14

Beste @lauwzy  Als dit over je mobiel gaat moet je op de hulp van een moderator wachten.

Gaat het over  TMobile Thuis log dan in je account in je kan daar de datum zelf aanpassen.

Fijne zondag

Hi,

kan ik mijn incassodatum wijzigen naar de 24ste? 

mvg, Laura van Kerkwijk

Reputatie 7

Hoi Fabian,

Zou je mij via een privébericht de telefoonnummers kunnen sturen waar het om gaat en welke datum je voor deze incasso’s gewenst zou hebben? Ter controle heb ik daar ook nog de bijbehorende adressen, geboortedata en laatste vier cijfers IBAN van nodig. 

Zodra ik deze gegevens heb kan ik voor je gaan kijken wat ik voor je kan betekenen!

Hallo, ook ik zou graag de incassodatums willen wijzigen van mijn mobiele abonnementen.

 

groet,

Fabian

Reputatie 7

@Moes63 

Dat kunnen we zeker regelen! Is het voor Thuis of Mobiel van T-Mobile? Of misschien allebei? Als het voor Mobiel is dan kun je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN, plus de gewenste incassodatum. Dan kan ik controleren of die datum ook daadwerkelijk mogelijk is!

Als het voor Thuis van T-Mobile is, dan trek ik even een collega aan de mouw!

Hallo,

 

Ik zou ook graag mijn incassodatum willen aanpassen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roy1987 

Ik wil graag kijken of dit mogelijk is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je op mijn naam klikt dan kun je kiezen voor ‘’stuur een bericht’’. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roy1987, dat kan zeer zeker! Ik trek eventjes onze huistopper @Hajar aan de spreekwoordelijke mouw zodat zij dit voor jou kan instellen. Het kan tot maximaal 48 uur duren voordat dit ingesteld wordt en daarna is het pas vanaf de volgende facturatie (de volgende maand) geactiveerd! 😉

Goedenavond,

 

Graag zou ik ook de incassodatum van mijn Mobiel abonnement willen aanpassen (van de 19e naar de 24e). Kan dit geregeld worden?

 

Vriendelijke groet,

Roy

Reputatie 7

Hi @Davey1234567,

Dat kunnen we zeker voor je regelen! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast zou ik dan ook graag van je willen weten welke datum je zou willen voor de incasso. Houd er rekening mee dat je kunt kiezen uit 12 tot 30 dagen later, tot aan de nieuwe factuurdatum van de maand erna. Voorbeeld: als je nu de 24e als datum hebt en je wilt dat we de 28e incasseren, dan kan dit niet. Als de datum de 24e is, kan je alleen kiezen voor nieuwe incassodatum 5 t/m 23.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Hallo, Ik zou graag de incassodatum van m'n mobiel abonnement willen aanpassen.

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 

 

Hoi Boris,

ik wil het voor mijn mobiel abonnement wijzigen.

 

bvd!

Reputatie 7

Hoi @mewkel ,

Dat kan geregeld worden! Voor Thuis, kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je kan dan kiezen tussen drie verschillende data, namelijk rond de 20e, 24e en 27e van de maand. Heb je een vraag, laat het weten. Ik help je graag! 

 

Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen 

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:

Thanks! Zojuist in ieder geval aangepast voor mijn Thuis abonnement.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Swinkeltje92 en @SouOuc Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met joe 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren of het mogelijk is je incassodatum aan te passen. 

 

Hi!

Ik zou graag voor zowel Thuis en Mobile de datum willen laten aanpassen naar de 25e.

Bvd!

Hey! 

Kan mijn incassodatum voor mijn mobiel abonnement aangepast worden naar de 25e of later? 

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hoi @Baukje1981,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag kijken of we dit kunnen aanpassen voor je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik deze info heb ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Baukje1981,

Fijn dat je graag jouw wensen doorgeeft! Ik heb zojuist de incassodatum veranderd naar de tweede ronde. Aangezien wij twee gescheiden afdelingen en diensten zijn, hebben wij niet de mogelijkheid om de facturen samen te voegen. Wél zijn wij constant op zoek naar mogelijkheden om onze diensten steeds beter te integreren. 

Voor jouw mobiele abonnement zal ik een van de knappe koppen van mobiel inschakelen. Houd er graag rekening mee dat je jouw profiel enkel gekoppeld hebt aan jouw My T-Mobile Thuis account en dat een mobiele moderator hierdoor jouw 06 nog nodig zal hebben. Deze kan je via een privébericht aan de moderator doorgeven.

Wij komen hierop bij je terug!

Reageer