beëindiging abonnement vast Internet

  • 23 January 2024
  • 27 reacties
  • 503 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Beste mensen van Odido,

 

zoals u kunt zien in mijn dossier, hebben jullie maar vooral ik ook er alles aangedaan om de verbindingen te verbeteren, met als resultaat een onstabiel netwerk.

ik heb gevraagd om mijn abonnement te beëindigen, het netwerk is onbetrouwbaar gebleken.

 

zou u mij een einddatum willen geven zodat ik niet helemaal zonder netwerk komt te zitten?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Paula en Marcel, had je toevallig de tip van @eric al geprobeerd? 

Hi @Paula en Marcel, onze Zyxel kan maximaal twee extra accespoint aan. Onze Zyxel modems ondersteunen namelijk een maximum van drie accespoints, het modem is nummer één. Als je één TP Link ertussen uit haalt, is je verbinding dan wel stabiel? De derder kan voor de verstoring zorgen namelijk. 

Forumlid spreekt over een wifi mesh netwerk van TP link. @Tommie van Odido geeft aan dat de Zyxel maar 2 AP's ondersteund. Dat klopt natuurlijk niet, want de Zyxel wifi moet volledig uitstaan als je eigen TP mesh gebruikt. 

Twee wifi access points geven verstoring op deze manier. Als je de TV ook via wifi laat lopen dan is het logisch dst beeld soms stilstaat.

Dus in de Zyxel wifi uit, 1 x TPlink met kabel aan de Zyxel koppelen en de TPLink in AP modus gebruiken. Beter is een kabel naar de TV(decoder).

Anders maak je eens een tekening van wat je nu waar en hoe aangesloten hebt. Odido kan geen installatie van 3e apparatuur regelen. Dus voor de TPlink deco's komt geen monteur langs.

 

Reageer