beëindiging abonnement vast Internet

  • 23 January 2024
  • 27 reacties
  • 488 Bekeken

Ik wil per direct mijn abonnement willen opzeggen, vanaf de installatie slechte verbinding met zowel tv en internet, en dat is al 2 maanden zo.

Ik heb regelmatig met de service afdeling gebeld, ze beloven mij terug te bellen…en dat is nog NOOIT gebeurt! Het is een schande! Al mijn beltegoed is op gegaan met bellen naar Odido, en heb ontzettend veel frustratie/ teleurstelling. Ik heb al 3 keer gebeld om mijn abonnement te laten beëindigen” ik moet maar wachten op een e-mail wordt er dan gezegd “ ik wacht hier al 3 weken op! Vandaag alles geprobeerd, ook via de community. Odido is gewoon niet te bereiken, ja via de telefoon waarin ze van alles beloven…. In de tussentijd kan ik ook geen ander abonnement afsluiten omdat Odido geen toestemming geeft…Ik ben ten einde raad, weet niet meer wat ik kan doen om van Odido te kunnen afkomen, en elders een andere provider te vinden!

Jason van Odido 3 maanden geleden

Goedemorgen @Paula en Marcel, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Graag check ik wat mogelijk is qua opzegging binnen je contractstermijn. Als blijkt dat jullie inderdaad al 30+ dagen onafgebroken verbindingsproblemen ervaren zonder dat daarbij een oplossing gekomen is - en als blijkt dat alles eraan gedaan is, dan komen jullie zeker in aanmerking voor een kosteloze opzegging. 

Op basis van het mobiele klantnummer in je profiel kan ik geen vast abonnement vinden. Kun je jouw Internet + TV klantnummer in je profiel plaatsen (bijvoorbeeld ABC12345), alsjeblieft? Dan duik ik direct de situatie in om uit te pluizen wat onze vervolgstap zal zijn.

Bekijk origineel

27 reacties

Beste mensen van Odido,

 

zoals u kunt zien in mijn dossier, hebben jullie maar vooral ik ook er alles aangedaan om de verbindingen te verbeteren, met als resultaat een onstabiel netwerk.

ik heb gevraagd om mijn abonnement te beëindigen, het netwerk is onbetrouwbaar gebleken.

 

zou u mij een einddatum willen geven zodat ik niet helemaal zonder netwerk komt te zitten?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Paula en Marcel, had je toevallig de tip van @eric al geprobeerd? 

Hi @Paula en Marcel, onze Zyxel kan maximaal twee extra accespoint aan. Onze Zyxel modems ondersteunen namelijk een maximum van drie accespoints, het modem is nummer één. Als je één TP Link ertussen uit haalt, is je verbinding dan wel stabiel? De derder kan voor de verstoring zorgen namelijk. 

Forumlid spreekt over een wifi mesh netwerk van TP link. @Tommie van Odido geeft aan dat de Zyxel maar 2 AP's ondersteund. Dat klopt natuurlijk niet, want de Zyxel wifi moet volledig uitstaan als je eigen TP mesh gebruikt. 

Twee wifi access points geven verstoring op deze manier. Als je de TV ook via wifi laat lopen dan is het logisch dst beeld soms stilstaat.

Dus in de Zyxel wifi uit, 1 x TPlink met kabel aan de Zyxel koppelen en de TPLink in AP modus gebruiken. Beter is een kabel naar de TV(decoder).

Anders maak je eens een tekening van wat je nu waar en hoe aangesloten hebt. Odido kan geen installatie van 3e apparatuur regelen. Dus voor de TPlink deco's komt geen monteur langs.

 

Reageer