Ik wil graag mijn “Thuis” factuur van deze maand inzien en als PDF op mijn PC bewaren, maar als ik naar https://www.t-mobile.nl/my/thuis/facturen surf krijg ik al enkele dagen deze foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.
(ik krijg deze melding zowel in Firefox op een Windows 10 PC als in Safari op een MacBook Pro)
Kan een van de T-Mobile medewerkers zorgen dat de verantwoordelijke afdeling dit oppakt en oplost?
Hoi @sublimerote en @Waqqas, werkt het in een andere browser wel? Als ik inlog aan onze kant zie ik de pagina wel staan en krijg ik geen foutmelding. Er speelt overigens wel een bug momenteel (sinds 10 mei geloof ik) waarbij de Rekeningen pagina in incidentele gevallen niet kan laden, maar ik denk dat het bij jullie aan de browser kan liggen. Probeer ook de cookies eens te verwijderen en de cache te legen:
In the Chrome app
- On your Android phone or tablet, open the Chrome app .
- At the top right, tap More .
- Tap History Clear browsing data.
- At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
- Next to “Cookies and site data” and “Cached images and files,” check the boxes.
- Tap Clear data.
Bekijk origineel