Facturen niet beschikbaar

  • 25 May 2023
  • 43 reacties
  • 548 Bekeken


Toon eerste reactie

43 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @messy & @niekniek1989, fijn dat jullie al een aantal stappen hebben genomen om hier een oplossing voor te vinden! Als andere webbrowsers of de app geen beterschap geven, kunnen jullie dan een screenshot plaatsen van de foutmelding die je op de pagina te zien krijgt? Met deze screenshot kunnen de facturatiespecialisten een stuk sneller de speld in de hooiberg vinden en ik verwacht dat ik het hiermee ook voor jullie snel kan oplossen! 

 

Hoi @Vicky_ & @SunBeech, omdat het probleem niet meer speelt bij de andere melders van dezelfde datum, klopt het dat het probleem bij jullie is opgelost? Kunnen jullie anders ook een ander webbrowser zoals Chrome, Firefox, Edge of Safari uitproberen en anders een screenshot van de foutmelding sturen? Hiermee kan ik adequaat voor jullie naar de juiste persoon stappen om snel alles weer zichtbaar te toveren! 😃

 

Hi @Baskeman, zoals je al is opgevallen heb ik al gereageerd in je eigen topic die je hiervoor hebt opgericht, namelijk: geen facturen zichtbaar in de My T-Mobile Thuis App. Hier ga ik voor je achteraan!

Reputatie 7
Badge +4

Perfect dat je dit kon toevoegen @niekniek1989, hier heb ik een hoop aan! Het klopt inderdaad wat je zegt: dit speelt ook bij een aantal andere klanten alleen is het ons nog niet gelukt om de speld in de hooiberg te vinden. Met deze extra informatie deel ik je dossier bij het lopende onderzoek en met jouw hulp heb ik goede hoop in een snelle oplossing! 😁

 

Super goed om te horen dat het bij jullie weer werkt @SunBeech & @Vicky_! Bedankt voor de moeite en nog een hele mooie week gewenst. 😃

Reputatie 7
Badge +4

Nog een kleine vraag @niekniek1989: zo te zien heb je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik bij jouw dossier en hebben de facturatiespecialisten extra informatie om mee te werken!

Reputatie 2

@Cal,

Ik heb zojuist mijn klantnummer (van mijn T-Mobile Thuis) toegevoegd aan mijn Community profiel.

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal top, bedankt @niekniek1989! Ik ga meteen een melding voor je doorzetten en ik verwacht dat het niet al lang zal duren voordat het is opgelost. Ik ga hier voor je achteraan!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @patje55 & @Befajomo, zouden jullie een screenshot willen maken van het scherm? Dan kan ik het doorzetten! 

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hier in deze thread is gemeld. Het is nu al 2 weken het geval.

Ik krijg de foutmelding bij facturen in verschillende soorten browsers ook na opschonen cookies. 

Hoe kan dit probleem opgelost worden?
Alvast bedankt. 

Hej @Tommie van Odido hierbij de printscreen

De 1ste is van de melding in de app

De 2e is van de browser en dat is zowel labtop, Android tablet en Android telefoon

 

 

Reputatie 2
Via chrome
Via de telefoon.
Hierbij de gevraagde gegevens. Ik kan dus zowel via de telefoon app als via chrome niets zien ze staan er voor mij gewoon weg niet. De compensatie zie ik wel staan als ik er op klik

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MrBreeze, goed dat jij dit ook laat merken, ik voeg je dossier graag toe aan het grotere onderzoek! Mocht je nog een screenshot kunnen toevoegen van de rekeningen pagina, dit wordt zeker gewaardeerd. Hoe dan ook zet ik meteen een lijntje voor je uit en ik doe mijn best om dit snel voor je op te laten lossen!

Reputatie 7
Badge +4

Perfect, dankjewel @MrBreeze, ook zeker voor de snelle reactie! 😃 Ik voeg dit toe aan het onderzoek, ik ga hiermee aan de slag voor je.

@Teresa van Odido ik zie nu de factuur in de app en de browser 

Reputatie 2

@Teresa van Odido Ook ik zie nu het factuur in de app en browser. Als jij beschikbaar bent zou je mij nog een privé bericht willen sturen? of een van de andere moderators die online zijn en dit zien? Heb even een vraag over mijn aansluiting.

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Befajomo, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat van mijn kant de pagina met de facturen geen foutmeldingen geeft. Ik wil daarom graag voor je uitzoeken waarom jij dit te zien krijgt en ervoor zorgen dat je toegang kan krijgen tot deze gegevens. Zou je me aan kunnen geven welke stappen je precies volgt nadat je bent ingelogd in het Mijn Odido account? Ook ben ik benieuwd of het wel lukt om in het mobiele account de facturen in te zien, of dat je hier ook een foutmelding krijgt. Dan kan ik hiermee aan de slag gaan voor je! 

Reputatie 6
Badge +2

@Befajomo Ik heb het voor je door gezet naar de juiste afdeling! @patje55 Ik kan jouw abonnement niet vinden op basis van je e-mail adres. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan, ga ik gelijk voor je aan de slag!

Hej @Nora van Odido 

Ik open de app

Kies facturen 

Dan kom ik in de app bij "betaalgegevens en factuurinstellingen" 

Geen facturen te zien bij internet en tv

 

Manier 2

Als ik op de overzicht pagina staat en kies "internet en tv"

Kies ik facturen 

En krijg ik ook  "betaalgegevens en factuurinstellingen"  te zien. 

Kies ik mobiel 

Kies ik facturen 

Heb je 2 tabbladen mobiel en internet 

Kies ik mobiel 

Dan krijg ik de facturen mobiel te zien 

Als ik daar dan tab "internet" kies, krijg ik "helaas deze pagina zit op slot"

 

Browser mobiel ingelogd 

Zie ik de facturen mobiel 

Kies ik dan met het uitklap menu rechtsboven "internet en tv"

Zie ik het bedrag van de factuur die klaar staat. 

Klik ik daarop kom ik in tab facturen 

En krijg ik weer "betaalgegevens en factuurinstellingen" te zien

Als ik op betaalgegevens tik, kan ik keuze maken hoe ik geïnformeerd wil worden 

Als ik een keuze hebt gemaakt dan kan ik het niet opslaan. 

 

Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt om het probleem op te lossen 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @patje55, Teresa is morgen weer aan het werk, die heeft een aantal welverdiende vrije dagen achter de rug! Je mag de vraag ook hier aan mij stellen of Teresa zal dit deze week voor je oppakken. 

Reputatie 2

Hi @patje55, Teresa is morgen weer aan het werk, die heeft een aantal welverdiende vrije dagen achter de rug! Je mag de vraag ook hier aan mij stellen of Teresa zal dit deze week voor je oppakken. 

Beter om mijn eigen topic te bekijken @Tommie van Odido Weet niet of dit tot morgen moet wachten omdat er vreemde dingen gebeuren. 

 groetjes,
Patrick

Reageer