Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis

Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

64 reacties

Hey @Demi, thabks. yes, I did try that. I have been on the phone for over 2 hours over three days with the help center. They even changed the user name and password from their system, but didn't help.

Reputatie 7
Badge +8

@antex Have you tried to do the password reset? You can follow and react in this topic for updates and questions: 

 

Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 

 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

I have been trying to log in for weeks, I have called the help line countless times, but the problem remains till this very day. I couldn't log-in, so I can't see or change my contract and services. Please provide me with some solution!

Reputatie 1

Zie nu pas berichtje dat ik in een andere topic moet posten 🙂 Bij deze

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

P.s. het gelinkte topic is het hoofd-topic waarin we alle info verzamelen en updates geven, laat daar alsjeblieft een reactie achter indien het niet lukt: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community.

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @Dummy naam en @toktokcity! Zouden jullie mij beide een privébericht willen sturen? Ik zorg er dan voor dat jullie een nieuw wachtwoord ontvangen voor My T-Mobile Thuis. Inloggen moet dan weer lukken! 😄

Hier word ik met de accounts die ik had van tmobile alleen naar mijn mobiele abo doorgestuurd. T-Mobile Thuis is nergens meer te vinden. En het tmobile mail-adres wordt niet herkend.

Ik heb geen oud wachtwoord, want ben nieuwe klant.

Na inloggen op T-mobile thuis wordt ik direct doorgelinkt naar de mobiele site.

Reset van het wachtwoord helpt niet, hetzelfde resultaat.

En wat gebeurt er als je probeert in te loggen met je oude wachtwoord?

Hallo,

Ik heb ook dit probleem.

Na inloggen op T-mobile thuis wordt ik direct doorgelinkt naar de mobiele site.

Reset van het wachtwoord helpt niet, hetzelfde resultaat.

Graag een oplossing..

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marijke97, log je in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord zoals je voorheen ook deed? Ik kan het wachtwoord voor je resetten, dit kun je echter ook zelf doen. Lukt het met een reset wel?

Hoi @Ralfvk, ik begrijp dat je graag geholpen wilt worden en dat doen we met alle plezier! Zoals @Timo78 echter aangeeft, is dit topic niet bedoeld voor dit soort vraagstukken, maar ligt de focus op My T-Mobile Thuis. Zodra het gelukt is om een eigen topic aan te maken, pakt één van ons het binnen maximaal 24 tot 48 uur voor je op! 

Reputatie 3

Geen problemen met inloggen, maar wel met internet. Verbinden met Wifi lukt, maar ik heb geen internet.

 

 

@Ralfvk,

bijzonder.
Zonder internet verbinding heb je normaal ook geen Wi-Fi.

Maar maak een eigen topic aan en dan graag de volgende informatie geven:

  • Welk merk / type modem?
  • Wat voor verbinding heb je?
  • Eigen apparatuur aangesloten? Zo ja, welke?

Modem al eens van de stroom gehaald?

Geen problemen met inloggen, maar wel met internet. Verbinden met Wifi lukt, maar ik heb geen internet.

 

 

Ik kan inderdaad niet inloggen. En mijn tv pincode inzien 

Reageer