[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Reputatie 2

@Jason Dank voor het aanbod. Voegt het iets toe wanneer je al tmobile mobiel unlimited hebt? Ik dacht het niet? Anders graag natuurlijk.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Nikkiej Dit is denk ik nog een restant van de tv-problemen van gisteren. Een herstart van het modem + reprovisie zouden moeten werken. Ik voer de reprovisie uit voor je, herstart jij dan het modem? 

UPDATE: jouw tv-abonnement is nog niet opgeleverd. Je opleverdatum is vandaag. Dit kan nog tot 20:00 duren. Indien je straks nog geen kanalen hebt, stuur dan een berichtje - maar dit komt vanzelf goed en is geen afgeleide van de verbindingsproblemen.

ik heb net alles geinstalleerd en alleen ned 1, 2, en 3 doet het, heeft dat ook te maken met de storing? zou een positief begin zijn :(

Reputatie 7
Badge +16

Kan ik je helpen met één of twee vouchercodes? @GraceB → Deze vouchers hoeven niet aangevuld te worden en zijn oneindig qua GB's.

Reputatie 2

@GraceB Het lijkt erop dat jouw verbinding inderdaad getroffen is door de verbindingsproblemen. Ik kan op afstand niks handmatig forceren. Het is wachten op de uiteindelijke oplossing.

@Jason Ontzettend onfortuinlijk! Ik hoop dat het snel opgelost wordt! 
 

Reputatie 7
Badge +16

@GraceB Het lijkt erop dat jouw verbinding inderdaad getroffen is door de verbindingsproblemen. Ik kan op afstand niks handmatig forceren. Het is wachten op de uiteindelijke oplossing.

Reputatie 2

@GraceB Dan ben je twee keer achter elkaar slachtoffer van de verbindingsissues, erg onfortuinlijk, sorry! Het kan ook zijn dat jouw probleem een losstaand incident is, ik check het meteen in de meting.

@Jason Graag een check. Gisteren bleek het niet te zijn, maar helaas werkt nog steeds niks. Best lang zo.
Ik hoor je graag je bevindingen op afstand

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb een tmobile sim😁

Ik stuur je een voucher per privébericht. Stuur de code naar 2244 met jouw simkaart.

Reputatie 7
Badge +16

@GraceB Dan ben je twee keer achter elkaar slachtoffer van de verbindingsissues, erg onfortuinlijk, sorry! Het kan ook zijn dat jouw probleem een losstaand incident is, ik check het meteen in de meting.

Reputatie 2

Ik heb een tmobile sim😁

Reputatie 2

Inmiddels vanaf gisterenmorgen (22-2, 8.00 uur) geen internet en tv. Dat is ruim 32 uur. Na bellen met Tmobile en via deze community en veel opnieuw opstarten werkt helaas nog steeds niks. 
Gelukkig heb ik Tmobile unlimited en gebruik ik mijn mobiele hotspot voor mijn laptop. 

Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij Tmoblie. Ik begrijp dat er aan gewerkt word, hopelijk is het heel snel opgelost.

 

Reputatie 7
Badge +16

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Reputatie 7
Badge +16

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Wanneer denken jullie dit te hebben opgelost?

Dat is giswerk en daar ga ik jullie niet mee lastigvallen, maar als ik naar alle knappe koppen kijk die hier bovenop zitten, zou dit toch echt wel snel hersteld moeten kunnen worden. Jullie houden nog een concrete update van me tegoed.

Reputatie 2

Hier in Maarssen ook geen tv via de app op tv😬

Reputatie 2

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Wanneer denken jullie dit te hebben opgelost?

Reputatie 2

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Wat betekent dit? (In goede banen geleiden / Zo snel mogelijk)

Reputatie 7
Badge +16

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Reputatie 2

Ik heb ook al vanaf vanmorgen een haperende verbinding. Erg vervelend op dit moment omdat afspraken niet door kunnen gaan. 

Wanneer is dit naar verwachting opgelost en wordt dit gecompenseerd?

Reputatie 7
Badge +16

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

Problemen sinds 11:30 vanmorgen. Download is prima, maar upload is 0,0. Niet de beste dag om de eerste factuur te sturen T-Mobile ;-)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jan de Buurman, ik heb vanmorgen in je eigen topic een reactie geplaatst! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frank van der Drift, goed dat je dit aankaart. Dit topic is hier alleen niet voor bedoeld. Kan je een eigen topic aanmaken? Dan kijk ik graag met je mee! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @P.Josso, excuus voor het ongemak. Weet dat we hier druk mee bezig zijn! Houd dan ook vooral het topic in de gaten. Hier wordt iedereen op de hoogte gehouden van de actuele situatie. 

Ik heb nu 10 dagen geen internet. Monteur is geweest maar de oplossing ligt bij t-mobile, volgens de monteur.

Van T-mobile hoor ik vervolgens niks meer: Geen erkenning dat het probleem bij t-mobile ligt, geen berichten om mij op de hoogte te houden. De helpdesk is onbereikbaar. U laat mij volledig in het duister over de oplossingen.

Heeft T mobile wel in de gaten dat er een probleem is ??

Ik vindt het knap irritant dat ik nog steeds geen tv kan kijken. De storing duurt nu wel erg lang.