[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding

  • 14 March 2023
  • 78 reacties
  • 8921 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

78 reacties

Twente, Sinds gister op en af internet en sinds vanmorgen helemaal niks.

Ook postcode 4105RH geen internet….

 

1825SX 426 Alkmaar

 

GEEN INTERNET, ROOD LAMPJE SINDS 4H45 oid, tijdens de harde regen en windstoten waarschijnlijk iets mis met de antenne, zenders van tmobile, geen wifi, wel 5G op mobiel

Postcode 3361bk Sliedrecht ook geen internet 

Oosterhout ook geen internet! Paar keer opnieuw opgestart maar nog steeds rood lampje

Sinds 00:03 vannacht geen Internet meer in Maarssen. Mediabox kan geen link maken met het netwerk. Lichtje van de verbinding op de T-50 blijft rood 

Dat is Culemborg 

In Amsterdam sinds vannacht ook geen internet 

Goirle 5052tr, 8 geen internet vanaf 8.30

Geervliet sinds 5 minuten geen internet meer

[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

👍

5021SE Tilburg, redlight globe internet not working since morning.

In Ommen ook alleen een rood lampje voor internet, stroom er af bij beide apparaten in de meterkast helpt niet.

Reputatie 2

[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Rond 7:30 uur kwam ik achter dat mijn thuis internet niet deed. Aantal keren opnieuw gestart en gereset, zonder resultaat!. Lichtje van de verbinding op de T-50 blijft rood. Postcode 3027 te Rotterdam.

Postcode 2903. Vanochtend om 7 uur 20 minuten tevergeefs in de wacht gestaan. Een melding van deze storing werd niet gedaan. Goed voor je belbundel.... Reuze benieuwd of er een compensatie komt.

Reputatie 2

Rond 7:30 uur kwam ik achter dat mijn thuis internet niet deed. Aantal keren opnieuw gestart en gereset, zonder resultaat!. Lichtje van de verbinding op de T-50 blijft rood. Postcode 3027 te Rotterdam.

[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Sinds gisteren avond tussen 10 en 12 geen internet meer. postcode 3842, Harderwijk

Limburg, Herten (Roermond) 6049 geen internet 

1071 XB zonder internet 

ook 6229WL Maastricht geen internet en wifi

 

In den haag, postcode 2595tt ook geen verbindingen. 

Mooie start😊Gisteren overgestapt naar t-mobile en vandaag internet storing. Ik hoop dat het snel verholpen wordt. Haarlem postcode 2026WE

3195 Pernis Rotterdam. Geen internetverbinding 

In Woerden ook geen internet 3446bk

Ook hier in Oude Pekela in de nacht de internetverbinding verbroken en nu om 9.40 nog steeds.