[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding

  • 14 March 2023
  • 78 reacties
  • 8920 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 09:40 Het onderzoeksteam is bezig om het probleem te tackelen. Zodra er nieuwe info is, delen we die meteen met jullie.

 

Update 11:40 Het probleem is hersteld, alle aansluitingen komen weer online. Bedankt voor jullie geduld! Mocht het bij jou nog niet werken, herstart dan het modem en de Media Converter door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden: Reboot modem | T-Mobile Community.

Jason van Odido 1 jaar geleden

Update 11:40 Het probleem is hersteld, alle aansluitingen komen weer online. Bedankt voor jullie geduld! Mocht het bij jou nog niet werken, herstart dan het modem en de Media Converter door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden: Reboot modem | T-Mobile Community.

 

 

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

78 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Update 09:40 Het onderzoeksteam is bezig om het probleem te tackelen. Zodra er nieuwe info is, delen we die meteen met jullie.

[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 09:40 Het onderzoeksteam is bezig om het probleem te tackelen. Zodra er nieuwe info is, delen we die meteen met jullie.

Wel benieuwd of de oorzaak al gevonden is? Zouden jullie een update kunnen geven?
Gezien de postcodes in de berichten is dit wel echt een ‘landelijk’ probleem.

Reputatie 7
Badge +16

Update 11:40 Het probleem is hersteld, alle aansluitingen komen weer online. Bedankt voor jullie geduld! Mocht het bij jou nog niet werken, herstart dan het modem en de Media Converter door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden: Reboot modem | T-Mobile Community.

 

 

Dit topic gaat nu op slot.

Internet is sinds gisternacht al weg, had downloads aanstaan en die zijn niet doorgekomen, dus moet al vroeg in de nacht zijn weggevallen.

Wij hebben ook sinds gisteravond geen internet meer. Rood lampje blijft maar branden ondanks resetten en steeds aan en uit. Omgeving haarlem

Heb vermoeden dat door storing electra voorzieningen van stedin ( groot onderhoud infra in Rozenburg zh) een probleem is ontstaan op internet kabels. 

Beverwijk 1945 WG ook geen internet

3117 VL Schiedam. Ik heb van alles geprobeerd om het zelf op te lossen. Nog steeds geen internet.

Ook in Hillegom geen internetverbinding sinds vannacht 

Net contact gehad met klantenservice en blijkbaar landelijke storing op dsl netwerk 

Enige mogelijkheid is dus afwachten.

1091TG amsterdam. No TV, internet. 
XXXX guys: this has been broken since last night 23:30. Use your network monitoring equipment!! The alarms have been going off on these systems for 10 hours now. Why have you not fixed this in 10 hours? Do you not have nachtdienst? Escalation paths, engineers on standby? This is standard operation procedure for professional companies. ‘Wait until the morning and we will investigate’ is not good enough. Put some resources and care into this. If you don’t we will publish loudly on the internet how XXXX your service is. BTW: my internet quality has been bad for 3 weeks, slow, intermittent, all reported to you. I don’t live in a difficult to reach place I live in the capital… fix your procedures. 
Alex

 

Moderator edit: please refrain from using slanderous and foul language. This is a friendly and respectful Community where we treat each other with the utmost respect. Understand that we're doing everything to fix this as quickly as possible.

Ik woon in Dordtselaan Rotterdam zuid. Ik heb geen internet !! Alle alarmen branden behalve de wereldbal. Heef iemand in de buurt ook dit probleem??

Misschien weer een update ... zoals probleem gevonden... we zijn het aan het oplossen? ... 😁

4119LJ omg Buren

wordt tijd dat dit verholpen wordt tmobile er moet wel gewerkt worden wat nu dus niet kan. en overal maar volhouden dat er geen storing is. absurde firma!

Deze reactie snap ik niet helemaal. Je reageert in een topic waarin de verbindingsproblemen besproken worden en dat aangemaakt is om updates te bieden. Waar bedoel je dat volgehouden wordt dat er geen problemen zijn op dit moment of begrijp ik je bericht verkeerd - zo ja: bij voorbaat mijn excuses!

Actuele storingen

Geen storing bekend

Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend.

Hee Jason goedenmorgen! Is jullie eigen website eh! Absurd omdat je naar een "comnunity" gestuurd wordt waar je dan ook nog eens niet met je klantaccount in kan loggen om melding te maken/ reageren. Probleem duurt inmiddels uren en landelijk. Dus niet zo vreemd dat me score voor t mobile weer op dik onvoldoende uitkomt vandaag.

Ossendrecht, sinds vannacht geen internet. Was bezig met upgrade USG4 pro, maar daar lag het niet aan. Zyxel T-50 geeft ook rode wereldbol.
Hmm, tijdens typen van dit bericht zie ik de led op groen gaan. Ik ben benieuwd.

 

Hellevoetsluis 3225bd geen internet en wifi sinds vanochtend 7:00. Stroom en router meerdere malen her start helpt niet. 

sinds 2 min geen rood lampje meer inmiddels dus weer geel, knippert nog wel wat maar internet lijkt het weer te doen hier, gelukkig!

Reputatie 2

Lampje is groen.

Hij doet ‘t weer.

Gelukkig...

Internet lijkt hier in arnhem weer te werken sinds 11:17.

Doet het weer in Herten .11.40

Reputatie 2

Had gisteren al hele dag problemen, maar dacht dat het aan mijn UDMP lag, op de zyxel ging het gisteren nog wel goed.

 

sinds gisteravond geen verbinding op de zyxel, regio ede gld.

 

Op 13 maart jl rond 19.30 grote storing op net van stedin gehad( Rozenburg) rond 23.15 weer stroom.

Nu alles opgestart maar geen internet (3× gereset).

Weet iemand een oplossing?

[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Sinds vannacht 3h geen internet meer in Ede

Dank voor de reactie Jason.

Capelle aan den IJssel,  sinds vannacht 01.00 geen internet meer