[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding

  • 14 March 2023
  • 78 reacties
  • 8921 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

78 reacties

Sinds 11:17 uur weer internet (9801).

In De Meern (Utrecht) vanaf 05:30u geen internet. Bij mij zijn hier geen stroomstoring of werkzaamheden aan vooraf gegaan. Meerdere keren gereset / stroom eraf helpt niet.

Als ik de forumreacties zo lees is het een vrijwel landelijk probleem :-)

 

4119LJ omg Buren

wordt tijd dat dit verholpen wordt tmobile er moet wel gewerkt worden wat nu dus niet kan. en overal maar volhouden dat er geen storing is. absurde firma!

Deze reactie snap ik niet helemaal. Je reageert in een topic waarin de verbindingsproblemen besproken worden en dat aangemaakt is om updates te bieden. Waar bedoel je dat volgehouden wordt dat er geen problemen zijn op dit moment of begrijp ik je bericht verkeerd - zo ja: bij voorbaat mijn excuses!

Actuele storingen

Geen storing bekend

Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend.

Hee Jason goedenmorgen! Is jullie eigen website eh! Absurd omdat je naar een "comnunity" gestuurd wordt waar je dan ook nog eens niet met je klantaccount in kan loggen om melding te maken/ reageren. Probleem duurt inmiddels uren en landelijk. Dus niet zo vreemd dat me score voor t mobile weer op dik onvoldoende uitkomt vandaag.

Zo min mogelijk reuring geven is de strategie. Troost je, alle providers doen dit.