Beantwoord

T-Mobile Thuis Alles-in-1 glasvezel 20-20Mbit/s Compensatie



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 3

Ik ben van het andere topic ook even naar hier gesprongen en kan me aansluiten bij het manco zoals aangegeven door @HJHome Ik heb dan wel 100/100 abo maar een goede update van de Adobe creative suite verstoort het tv kijken. Gelijk stilstaand beeld en geen geluid meer. Het is dus niet een op zichzelf staand iets. Nu maar weer wachten tot T-Mobile dit weer oplost...

Reputatie 7

Hi @HJHome, ik wil je graag laten weten dat ik de informatie uit jouw topic heb doorgezet naar de technische dienst! Ik zou enkel nog willen vragen of je kan aangeven of de haperingen voor nu zijn verdwenen, maar jij nog wel last heb van zwart beeld en geluid dat niet synchroon loopt met het beeld? Of zijn deze issues ook verdwenen? Als ik dit nog helemaal helder heb, dan heeft de technische dienst alle informatie die nodig is om hier dieper in te duiken. De komende tijd houd ik het onderzoek goed in de gaten en laat ik het aan je weten als er wat uitrolt. Je hoort zo snel mogelijk van me! 💪

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @HJHome, helemaal begrijpelijk dat je hier een extra topic voor hebt aangemaakt, dit is immers zo besproken met @Lisa. Zij is er morgen weer en zal het dan verder oppakken met je. Bedankt voor je geduld! 😊

 

@TAVL Normaliter hadden we een extra topic, met het oog op de Huisregels, meteen gesloten met uitleg, maar omdat dit met een moderator besproken is, laten we het zo. Toch thanks voor het aangeven! 😉

Reputatie 5

Beste @TAVL  Ik heb dit topic aangemaakt n.a.v. hetgeen ik met @Lisaheb besproken zodat het daar enkel over de slechte beeld kwaliteit gaat.

@ All Ik ben blij met de betrokkenheid, maar ik zou het fijn vinden als er in dit topic enkel nog reacties komen van T-Mobile t.a.v. de geleverde Diensten en de door mij gewenste oplossing daarvoor

Reputatie 7
Badge +4

Dat kan toch net zo goed in dit topic? Daar zit een flinke overlap tussen de topics..Kunnen het beter centraal houden. Dat zorgt voor overzicht. Ook voor de moderators. :)

Reputatie 5

Beste @Doornekamp33 Dankjewel voor het meedenken, maar alles is al getest.

Dit topic gaat niet over technische zaken, maar over de wijze waarop de diensten nu worden geleverd.
@Lisa  gaat daar een antwoord op geven.

Vraag is even, je hebt 20/20 afgesloten, welke snelheid haal je als je een bekabelde test doet, 20/20 is al even niet meer van deze tijd, lees in het andere topic dat je WiFi gebruikt, gaat echt om een kale bekabelde test rechtstreeks op het modem en alles wat er nog meer aan zit uitgeschakeld of afgekoppeld.

Reputatie 5

Hmmm, ik kan voor dit topic mijn eigen reactie niet meer bewerken, dus maar zo….

Ik heb dit topic aangemaakt n.a.v. de constateringen m.b.t. de slechte TV Dienstverlening/beeldkwaliteit van het nieuwe TV platform in het topic van @MetaframeNL.
Ondanks zijn hulp en die van @apis4 werkt het nog steeds niet naar behoren en is gebleken dat mijn Internet Dienst er ook onder lijdt.

Ik wil graag z.s.m. de realisatie van de door mij gewenste oplossing zien en als dat nu nog niet kan gecompenseerd worden voor de afgelopen en de komende tijd tot dat het is opgelost.

Ik verneem graag spoedig van jullie