Beantwoord

T-Mobile Thuis Alles-in-1 glasvezel 20-20Mbit/s Compensatie



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

33 reacties

Reputatie 7

Hi @Reklameruud, super dat jij dit topic hebt gevonden! Ik ga je hier graag bij helpen, want jij hoort deze problemen niet te ervaren. Ik wil allereerst uitzoeken of er wellicht niet iets anders bij je speelt. Maak jij toevallig gebruik van externe audioapparatuur? En ervaar jij dit probleem op alle zenders of op een enkele zender? 

Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep gelegd en hier zie ik maar één van de drie TV Boxen in terug. Zijn jouw TV Boxen rechtstreeks aangesloten op het modem of maak jij gebruik van de Smart TV App wellicht? Ik wil je vragen om een powerflip uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Kun jij hiermee uit de voeten? Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen! 😊

Reputatie 7

Hi @HJHome, super dat je dit in het andere topic hebt laten weten! Ik kan me helemaal voorstellen dat je wilt checken wat de status van het onderzoek is. Zoals ik hierboven heb aangegeven, houd ik dit goed voor je in de gaten. Het duurt altijd enkele dagen voordat een onderzoek succesvol is afgerond, dus ik kan je nu nog niet concreets iets mededelen. De technische dienst doet er alles aan om hier zo snel mogelijk op terug te komen. Ik wil je dan ook vragen om nog even af te wachten. Je hoeft hier dus niet zelf achteraan te gaan, want ik zorg ervoor dat jij op de hoogte wordt gebracht. Zodra ik iets kan melden over het onderzoek, dan hoor je dat direct! ❤

Reputatie 5

Hmmm, ik kan voor dit topic mijn eigen reactie niet meer bewerken, dus maar zo….

Ik heb dit topic aangemaakt n.a.v. de constateringen m.b.t. de slechte TV Dienstverlening/beeldkwaliteit van het nieuwe TV platform in het topic van @MetaframeNL.
Ondanks zijn hulp en die van @apis4 werkt het nog steeds niet naar behoren en is gebleken dat mijn Internet Dienst er ook onder lijdt.

Ik wil graag z.s.m. de realisatie van de door mij gewenste oplossing zien en als dat nu nog niet kan gecompenseerd worden voor de afgelopen en de komende tijd tot dat het is opgelost.

Ik verneem graag spoedig van jullie

Vraag is even, je hebt 20/20 afgesloten, welke snelheid haal je als je een bekabelde test doet, 20/20 is al even niet meer van deze tijd, lees in het andere topic dat je WiFi gebruikt, gaat echt om een kale bekabelde test rechtstreeks op het modem en alles wat er nog meer aan zit uitgeschakeld of afgekoppeld.

Reputatie 5

Beste @Doornekamp33 Dankjewel voor het meedenken, maar alles is al getest.

Dit topic gaat niet over technische zaken, maar over de wijze waarop de diensten nu worden geleverd.
@Lisa  gaat daar een antwoord op geven.

Reputatie 7
Badge +4

Dat kan toch net zo goed in dit topic? Daar zit een flinke overlap tussen de topics..Kunnen het beter centraal houden. Dat zorgt voor overzicht. Ook voor de moderators. :)

Reputatie 5

Beste @TAVL  Ik heb dit topic aangemaakt n.a.v. hetgeen ik met @Lisaheb besproken zodat het daar enkel over de slechte beeld kwaliteit gaat.

@ All Ik ben blij met de betrokkenheid, maar ik zou het fijn vinden als er in dit topic enkel nog reacties komen van T-Mobile t.a.v. de geleverde Diensten en de door mij gewenste oplossing daarvoor

Reputatie 6
Badge

Vraag is even, je hebt 20/20 afgesloten, welke snelheid haal je als je een bekabelde test doet, 20/20 is al even niet meer van deze tijd, lees in het andere topic dat je WiFi gebruikt, gaat echt om een kale bekabelde test rechtstreeks op het modem en alles wat er nog meer aan zit uitgeschakeld of afgekoppeld.

Die 25/25 is vrij representatief (ook via de kabel), is eigenlijk nooit anders geweest sinds het bestaan van dit abo. UHD films streamen gaat ook moeiteloos (mits er uiteraard geen randzaken druk aan de gang zijn). Videobestanden van 1GB+ naar Youtube uploaden gaat ook sneller dan je puur op gevoel zou denken. Zelf geen problemen met de T-Mobile Android TV app die keren dat ik het probeer (en er verder niks van de bandbreedte aan het afsnoepen is).

Die €23,50 is ondertussen overigens ook al ergens in de €25 dankzij die inflatiecorrectie van de afgelopen jaren maar dankzij de nieuwe prijsstellingen van T-Mobile sinds Januari is het eerstvolgende abo nu idd de genoemde 100/100 van €35 p/m. Dus waarom zou je €120 (extra) per jaar moeten betalen om normaal tv te kunnen kijken op het nieuwe tv platform (waar ik nog niet op zit overigens) … Als de 1GB Unlimited actie ook icm Tele2 had gegolden had ik het misschien nog gedaan (ivm Zwitserland roaming) maar die prijsstelling is ook al vakkundig vermorzeld 😄.

Twee glasvezelkabels in de meterkast hebben liggen en 1GB als haalbare snelheid maar tv gescheiden houden kan niet 🤔

 

Edit: een 3-in-1 100Mbit abo icm €5 Klantvoordeel van T-Mobile of Tele2 benadert toch aardig de prijs van dat 20mbit abo (wat inmiddels de €44 is gepasseerd voor 3-in-1). Moet je uiteraard wel een TM of Tele2 mobiel abo nemen (waar er zonder welk Klantvoordeel dan ook al stukken gunstigere abonnementen voorhanden zijn).