-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
al heeeeeeeeel lang bezig om in orde te krijgen mijn thuis abbonnement t e koppelen maar steeds melding teveel records. Ik heb dat hier al meer gezien, en denk zelf dat t iets administratiefs bij jullie is, maar zou zo graag contact met iemand hebben die hier wel verstand van heeft want dit loopt nu al zo lang. jullie kunnen vast zien hoeveel contact er al is geweest.
ik kan nu zelfs mijn contract niet zien(in de winkel wel) en geen aliassen aanmaken
Hoi @sjkievandehoek, heel goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier graag mee verder! Ik heb meteen alles uitgezocht. Op dit moment heb je nog geen account aangemaakt met het email adres waarmee je ook inlogt op de Community. Je kan een account aanmaken voor dit email adres via deze link: My T-Mobile account aanmaken. Mocht je liever een ander email adres willen gebruiken dan raad ik je graag aan om dat email adres in een privébericht naar mij toe te sturen.
Hiermee kan je snel alle gegevens inzien die je maar wil!
Bekijk origineel