Teveel records kan mijn account niet koppelen

  • 11 July 2023
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

al heeeeeeeeel lang bezig om in orde te krijgen mijn thuis abbonnement t e koppelen maar steeds melding teveel records. Ik heb dat hier al meer gezien, en denk zelf dat t iets administratiefs bij jullie is, maar zou zo graag contact met iemand hebben die hier wel verstand van heeft want dit loopt nu al zo lang. jullie kunnen vast zien hoeveel contact er al is geweest.

ik kan nu zelfs mijn contract niet zien(in de winkel wel) en geen aliassen aanmaken

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @sjkievandehoek, heel goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier graag mee verder! Ik heb meteen alles uitgezocht. Op dit moment heb je nog geen account aangemaakt met het email adres waarmee je ook inlogt op de Community. Je kan een account aanmaken voor dit email adres via deze link: My T-Mobile account aanmaken. Mocht je liever een ander email adres willen gebruiken dan raad ik je graag aan om dat email adres in een privébericht naar mij toe te sturen.

Hiermee kan je snel alle gegevens inzien die je maar wil! 😃

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sjkievandehoek, heel goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier graag mee verder! Ik heb meteen alles uitgezocht. Op dit moment heb je nog geen account aangemaakt met het email adres waarmee je ook inlogt op de Community. Je kan een account aanmaken voor dit email adres via deze link: My T-Mobile account aanmaken. Mocht je liever een ander email adres willen gebruiken dan raad ik je graag aan om dat email adres in een privébericht naar mij toe te sturen.

Hiermee kan je snel alle gegevens inzien die je maar wil! 😃

Hoi @sjkievandehoek, heel goed dat je aan de bel trekt, ik help je hier graag mee verder! Ik heb meteen alles uitgezocht. Op dit moment heb je nog geen account aangemaakt met het email adres waarmee je ook inlogt op de Community. Je kan een account aanmaken voor dit email adres via deze link: My T-Mobile account aanmaken. Mocht je liever een ander email adres willen gebruiken dan raad ik je graag aan om dat email adres in een privébericht naar mij toe te sturen.

Hiermee kan je snel alle gegevens inzien die je maar wil! 😃

dat privebericht lukt niet, wil je me via mijn mailadres contacten? dank vast

dat privebericht lukt niet, wil je me via mijn mailadres contacten? dank vast

@Cal  wil je me via mijn mail contacten?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sjkievandehoek, goed dat je dit aangeeft, ik help je er graag mee! Als je op mijn naam of profielfoto drukt kom je bij mijn profielpagina. Vervolgens vind je daar ‘stuur bericht.’

Privébericht versturen

Hiermee kan ik je heel snel verder helpen! 😃

Blijkbaar is dit tot op heden een probleem bij T-mobile. Ben een terugkerende klant en vermoed dat het daar mee te maken heeft dat ik mijn nieuwe abonnement niet kan toevoegen aan mijn bestaande account. Ook de tip om een volledig ander mailadres een account aan te maken en dan het abonnement toe te voegen helpt NIET.

 

Reputatie 7
Badge +8

@peppie_nl Ervaar je dit probleem momenteel ook? Ik zie op jouw e-mailadres namelijk maar één abonnement staan. Wanneer het wijzigen van het e-mailadres niet werkt, kunnen we ook het hele My T-Mobile account verwijderen, dit zou dan moeten werken om het probleem ook op te lossen. Laat maar weten of dit ook nodig is voor jouw account! 😊

@peppie_nl Ervaar je dit probleem momenteel ook? Ik zie op jouw e-mailadres namelijk maar één abonnement staan. Wanneer het wijzigen van het e-mailadres niet werkt, kunnen we ook het hele My T-Mobile account verwijderen, dit zou dan moeten werken om het probleem ook op te lossen. Laat maar weten of dit ook nodig is voor jouw account! 😊

Nog steeds is het niet mogelijk. Ik heb je een DM gestuurd. Bedankt alvast.

Reageer