Thuis abonnement koppelen aan My T-Mobile

  • 21 November 2022
  • 33 reacties
  • 1151 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

@alex.87 We hebben vanalles geprobeerd, maar uiteindelijk is het niet gelukt. Ik heb nu een account op een ander email adres aangemaakt en Tommie heeft manueel een ander rek. nr aan mijn originele account gehangen ofzoiets. Daarna kon ik de abo’s koppelen aan het nieuwe email adres, dat werkte wel. Hoop gedoe.

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem van ‘te veel records gevonden’. Ik wil geen aparte account voor het ‘Thuis’ abonnement, maar gewoon dat alles weer samengevoegd wordt onder 1 account. Als ik nu inlog kom ik op de overzichtspagina van mijn mobiele abonnement. Het toevoegen van het ‘Thuis’ abonnement lukt niet. Ik krijg dan de fout ‘te veel records gevonden’. Zou een moderator met mij contact op kunnen nemen om het te fixen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @alex.87, dat mag zeker.

Wil je mij ook meteen jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Natuurlijk ook een alternatief tijdelijk ander IBAN-nummer!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alex.87, ik ben direct voor je gaan kijken!

Ook mij lukt het op dit moment niet om het account te koppelen. Deze foutmelding is bij ons bekend, we zijn druk bezig om dit op te lossen! Op dit moment weet ik niet hoe lang dit nog zal duren. Excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FlupC, dit kan ik voor je oplossen! Het enige wat we nodig hebben is een tijdelijk ander geldig rekeningnummer. Deze melding komt namelijk voor doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Kan je mij een privébericht sturen met een ander rekeningnummer die ik kan gebruiken? Daarna zou je het abonnement moeten kunnen koppelen en kun je het rekeningnummer eenvoudig weer terug veranderen in wat het was.

@Tommie van Odido ik heb dit issue ook al een aantal maanden.

Het probleem is ook meegegaan naar de Odido website helaas.

Kan je het voor mij ook fixen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @FlupC, fijn dat je een screenshot kon meesturen, ik denk graag met je mee! Ik ben in het systeem gaan speuren en ik zag dat je ook nog een oud Odido Internet + TV abonnement had met hetzelfde email adres. Dit heb ik zojuist voor je aangepast en ik vermoed dat je hiermee een heel stuk verder komt.

Ik hoor het graag! 😃

Hoi @FlupC, fijn dat je een screenshot kon meesturen, ik denk graag met je mee! Ik ben in het systeem gaan speuren en ik zag dat je ook nog een oud Odido Internet + TV abonnement had met hetzelfde email adres. Dit heb ik zojuist voor je aangepast en ik vermoed dat je hiermee een heel stuk verder komt.

Ik hoor het graag! 😃

Hi Cal, Ik krijg helaas nog steeds dezelfde melding. :(

Reageer